IKM uke 51

10dpo morgen-test, ca kl 10. Jeg var oppe på toalettet rundt kl 7, og følte at urinen kanskje var litt utvannet. Jeg tisser som fy for tiden, mer enn normalt. Jeg bruker å få mye vann i kroppen både rundt el og mens, men tisser det (og ca 1kg) av meg i løpet av de første dagene. Igjen - den er blenda men jeg føler likevel der er noe? Men på 10dpo burde det vært sterkere.

Vis vedlegget 475918
Vis vedlegget 475919
Syns også jeg skimter noe der!

Mistet håpet litt i dag. 11 dpo, og ingen ting.
IMG_5081.jpeg

10 dpo her og blanke tester, EL-test marginalt sterkere enn i går, 0,49 vs. 0,48. Opprinnelig IKM var i går, men hvis lutealfasen min er normal og skal følge den sene eggløsningen kan jeg vente mens tirsdag/onsdag :dontknow får holde håpet et par dager til.
IMG_6718.jpeg

Samme her, negative tester 9dpo.., blæh
Murrer litt i dag, og så har jeg kanskje litt PMS, med mindre jeg kan skylde på blodsukker fordi jeg spiste en Lucia-bolle til frokost og ikke noe særlig mer før kl. 16 :smiley-ashamed004 vanskelig å si siden lavt blodsukker og PMS er veldig likt hos meg :laughing002
Tester du igjen i morgen? Eller i kveld?

11 dpo og har spottet noe brunaktig i dag. Får se om det kommer mer senere. Så langt bare en gang. Fikk noe slags murring/stikk i livmorområdet i går og har hatt det nå og da i dag. Negative tester. Det har skjedd før, men ikke så tidlig og da kom TR. Så jeg er ganske så sikker på det! Med 40 i feber tviler jeg på at noe implantasjon har funnet sted hehe :smiley-ashamed004 Hormonene løper nok løpsk nå!

Her har jeg tatt enda en EL test og tidligtest, med samme resultat som idag tidlig :p Tror jeg skal vente et par dager med å teste noe mer, se om det kommer noen tegn fra kroppen :Heartblue

Murrer litt i dag, og så har jeg kanskje litt PMS, med mindre jeg kan skylde på blodsukker fordi jeg spiste en Lucia-bolle til frokost og ikke noe særlig mer før kl. 16 :smiley-ashamed004 vanskelig å si siden lavt blodsukker og PMS er veldig likt hos meg :laughing002
Tester du igjen i morgen? Eller i kveld?
Haha, sånn er noen av mine dager også og da føler jeg ikke at symptomene mine er gyldige :hilarious:
Jeg venter til i morgen. Testen i dag var en cb ultratidlig digital. Når dem var negativ føler jeg det skal mye til for at en vanlig 25 test viser noe.. egentlig burde jeg sikkert vente et par dager før jeg tester igjen, men det klarer jeg ikke ass :smiley-ashamed004 du da?

Her har jeg tatt enda en EL test og tidligtest, med samme resultat som idag tidlig :p Tror jeg skal vente et par dager med å teste noe mer, se om det kommer noen tegn fra kroppen :Heartblue
Jeg synes tiden går så ufattelig sakte denne gangen atte hjelp! Tror jeg står over testing i kveld og sparer til i morgen tidlig. Skjønner ikke hvorfor det klør etter å teste når jeg vet at det blir negativt og at jeg ikke er gravid, men så er det så spennende likevel :hilarious:

Haha, sånn er noen av mine dager også og da føler jeg ikke at symptomene mine er gyldige :hilarious:
Jeg venter til i morgen. Testen i dag var en cb ultratidlig digital. Når dem var negativ føler jeg det skal mye til for at en vanlig 25 test viser noe.. egentlig burde jeg sikkert vente et par dager før jeg tester igjen, men det klarer jeg ikke ass :smiley-ashamed004 du da?
Jeg ble helt fin etter å ha fått i meg litt middag :laughing002 fortsatt håp da kanskje? :hilarious: Murrer litt i dag, men kjennes ikke helt ut som mens heller.
Skal prøve å vente til i morgen tidlig, ingen vits i å sløse flere tester, har allerede brent gjennom 6-7 negative til nå :laughing002

Back
Topp