Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
føler ikke at jeg får testet skikkelig daHahahaha akkurat som meg i går jo! Måtte jo bare gi meg med den testen rundt midnatt, for kommer jo ikke til å måle mer på nattenLiker ikke at peak kommer så sent på dagenføler ikke at jeg får testet skikkelig da
Vis vedlegget 475886

Gleder meg sånn til dpo land!Min gjer det heile tida. Kan vere festedip, kan vere naturlig variasjon. Håper den klatrar igjen til i morgon!Nå forstår jeg ingenting… at temperaturen synker 2 dager på rad 7-8 dpo? Har noen av dere vært borti lignende?
Vis vedlegget 475894
Tenk å kunne få en positiv test bittelille eller lille julaften daVis vedlegget 475897
Då har fertility friend bestemt seg for cd 14, som betyr ikm den 23! Eg trur eg berre held meg til det. Planlegger å teste rundt 11 dpo. Sist fekk eg positiv 13 dpo som var etter ikm, så føler ikkje for å teste noko tidligare enn det.

og fikk endelig se de verdenskjente skyggestrekene på babyplan tidligtest 
tempen har også fått seg et byks siden i går, så lov å håpe det var tidlig implantasjon 

Redigert kontrast 
Sniker, samme herPga smertene jeg hadde i går, så bestemte jeg meg for å «ta en første test bare for å se at den er blank»og fikk endelig se de verdenskjente skyggestrekene på babyplan tidligtest
legger ved et bilde som er redigert og et opprinnelig, tatt med blitz. Man kan liksom myse seg til noe, men herregud, jeg er evt bare 5/6 dpo, så det er bare en stygg og grå skygge! Lov å håpe skyggen blir til noe annet om noen dager datempen har også fått seg et byks siden i går, så lov å håpe det var tidlig implantasjon
Vis vedlegget 475905Vis vedlegget 475906Redigert kontrast Vis vedlegget 475907
Godt å høre at flere har vært ute for det samme. Man blir jo så bekymret for hver minste ting. Håper den stiger igjen i morgen!Min gjer det heile tida. Kan vere festedip, kan vere naturlig variasjon. Håper den klatrar igjen til i morgon!
Fryktelig irriterendeSniker, samme her

selv om en skjønner at det er for tidlig å se noe selv, så er det liksom noe med å få den der skyggen da!Ja, da får man straks litt forventninger nger, selv om man vet at det er vanlig med de skyggene. Jeg er 8/9 dpoFryktelig irriterendeselv om en skjønner at det er for tidlig å se noe selv, så er det liksom noe med å få den der skyggen da!
Det hadde vore kjempegøyTenk å kunne få en positiv test bittelille eller lille julaften da![]()
håper er jo absolutt der. Men kjenner også på at det hadde vore litt stress, sida eg må følgast opp med blodprøver pga exu. Det blir jo fort ei veke til legekontoret åpnar når jula kjem
Trur alle positive testar blir med skrekkblanda fryd framover.Da skjønner jeg det kan bli like mye stress som glede jaDet hadde vore kjempegøyhåper er jo absolutt der. Men kjenner også på at det hadde vore litt stress, sida eg må følgast opp med blodprøver pga exu. Det blir jo fort ei veke til legekontoret åpnar når jula kjem
Trur alle positive testar blir med skrekkblanda fryd framover.
krysser uansett fingrene for at det går bra uansett, det gjør jo som regel det
selv om min egen statistikk er dårlig 
Ja nemlig! Men ved 8/9 kan det jo tenkes at det ikke er skygger snart daJa, da får man straks litt forventninger nger, selv om man vet at det er vanlig med de skyggene. Jeg er 8/9 dpo
håper for din del at det ikke er skygger 
Ja, kryssar fingrane for oss alleDa skjønner jeg det kan bli like mye stress som glede jakrysser uansett fingrene for at det går bra uansett, det gjør jo som regel det
selv om min egen statistikk er dårlig
![]()

Ser skyggen jaPga smertene jeg hadde i går, så bestemte jeg meg for å «ta en første test bare for å se at den er blank»og fikk endelig se de verdenskjente skyggestrekene på babyplan tidligtest
legger ved et bilde som er redigert og et opprinnelig, tatt med blitz. Man kan liksom myse seg til noe, men herregud, jeg er evt bare 5/6 dpo, så det er bare en stygg og grå skygge! Lov å håpe skyggen blir til noe annet om noen dager datempen har også fått seg et byks siden i går, så lov å håpe det var tidlig implantasjon
Vis vedlegget 475905Vis vedlegget 475906Redigert kontrast Vis vedlegget 475907
håper den utvikler seg til en fin fargefylt strek etterhvert