IKM uke 52

4/5 dpo! Premom sier 4, mens temp og FF mener 5 :confused005:hilarious: i ettermiddag fikk jeg antydning til skikkelig eggløsningssmerter igjen, og er livredd for at egget ikke slapp, men tempen har jo økt som vanlig? Kanskje det er et tegn på noe annet?? :angelic::angelic: Noen som har opplevd det før?

Liker ikke at peak kommer så sent på dagen :hilarious: føler ikke at jeg får testet skikkelig da
1000015105.jpg

IMG_9159.jpeg

Då har fertility friend bestemt seg for cd 14, som betyr ikm den 23! Eg trur eg berre held meg til det. Planlegger å teste rundt 11 dpo. Sist fekk eg positiv 13 dpo som var etter ikm, så føler ikkje for å teste noko tidligare enn det.

Pga smertene jeg hadde i går, så bestemte jeg meg for å «ta en første test bare for å se at den er blank» :hilarious: og fikk endelig se de verdenskjente skyggestrekene på babyplan tidligtest :pompus:

legger ved et bilde som er redigert og et opprinnelig, tatt med blitz. Man kan liksom myse seg til noe, men herregud, jeg er evt bare 5/6 dpo, så det er bare en stygg og grå skygge! Lov å håpe skyggen blir til noe annet om noen dager da :happy: tempen har også fått seg et byks siden i går, så lov å håpe det var tidlig implantasjon :Heartred

IMG_3874.jpegIMG_3873.jpegRedigert kontrast IMG_3872.jpeg

Pga smertene jeg hadde i går, så bestemte jeg meg for å «ta en første test bare for å se at den er blank» :hilarious: og fikk endelig se de verdenskjente skyggestrekene på babyplan tidligtest :pompus:

legger ved et bilde som er redigert og et opprinnelig, tatt med blitz. Man kan liksom myse seg til noe, men herregud, jeg er evt bare 5/6 dpo, så det er bare en stygg og grå skygge! Lov å håpe skyggen blir til noe annet om noen dager da :happy: tempen har også fått seg et byks siden i går, så lov å håpe det var tidlig implantasjon :Heartred

Vis vedlegget 475905Vis vedlegget 475906Redigert kontrast Vis vedlegget 475907
Sniker, samme her

Vedlegg

• Screenshot_20251214_093754_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20251214_093754_Photo Editor.jpg
    241,2 KB · Visninger: 14
Tenk å kunne få en positiv test bittelille eller lille julaften da :love017
Det hadde vore kjempegøy :Heartred håper er jo absolutt der. Men kjenner også på at det hadde vore litt stress, sida eg må følgast opp med blodprøver pga exu. Det blir jo fort ei veke til legekontoret åpnar når jula kjem:hilarious: Trur alle positive testar blir med skrekkblanda fryd framover.

Det hadde vore kjempegøy :Heartred håper er jo absolutt der. Men kjenner også på at det hadde vore litt stress, sida eg må følgast opp med blodprøver pga exu. Det blir jo fort ei veke til legekontoret åpnar når jula kjem:hilarious: Trur alle positive testar blir med skrekkblanda fryd framover.
Da skjønner jeg det kan bli like mye stress som glede ja :bag: krysser uansett fingrene for at det går bra uansett, det gjør jo som regel det :Heartred selv om min egen statistikk er dårlig :smiley-ashamed004

Vis vedlegget 475905Vis vedlegget 475906Redigert kontrast Vis vedlegget 475907
Ser skyggen ja :love7 håper den utvikler seg til en fin fargefylt strek etterhvert :Heartpink

Back
Topp