IKM uke 51

Klør i fingrene etter å begynne å teste. Så strategisk nok har jeg latt være å kjøpe tester, sånn at jeg blir nødt til å vente. Så får vi se hvor lenge jeg klarer vente. Optimalt sett skulle jeg vel bare ha ventet å sett om TR kom eller ei, men det skjer garantert ikke

Last edited:
Klør i fingrene etter å begynne å teste. Så strategisk nok har jeg latt være å kjøpe teater, sånn at jeg blir nødt til å vente. Så får vi se hvor lenge jeg klarer vente. Optimalt sett skulle jeg vel bare ha ventet å sett om TR kom eller ei, men det skjer garantert ikke
Jeg klarte ikke holde meg lenger - men helt blank (selvfølgelig)
Forstår dere så godt, klør sånn i fingrene mine også på å begynne å teste :knegg: :bag:

Nå skjønner jeg ikke noe som helst! Tenkte jeg skulle ta en graviditetstest bare for gøy, siden el testene enda er ganske sterke! Tok den på nesten helt utvannet urin(så ut som vann nærmest) nå nettopp også får jeg dette resultatet? :confused004 må jo være en feil, kan ikke skjønne annet! Hadde jo mensen 22-26 nov.
Kom på nå at jeg fikk en fæl skygge på denne sist pp som jeg synes så veldig rosa ut. Vet ikke hvor mye det kommer frem på bilder! Ble deppa når jeg skjønte at det var tull så hadde helt glemt den.

Har du tilfeldigvis batch nr på den du brukte? Jeg skulle ha sjekka det på min! Virker som man bør være litt obs med disse, det kommer iaf jeg til å være nå.. vi får ha det i bakhodet vi som har disse i skapet jenter!
IMG_0791.jpeg

IMG_0792.jpeg

Kom på nå at jeg fikk en fæl skygge på denne sist pp som jeg synes så veldig rosa ut. Vet ikke hvor mye det kommer frem på bilder! Ble deppa når jeg skjønte at det var tull så hadde helt glemt den.

Har du tilfeldigvis batch nr på den du brukte? Jeg skulle ha sjekka det på min! Virker som man bør være litt obs med disse, det kommer iaf jeg til å være nå.. vi får ha det i bakhodet vi som har disse i skapet jenter! Vis vedlegget 475505
Vis vedlegget 475506
Huff den er så jævlig. Da hadde jeg trodd jeg var gravid altså!
Jeg har noen sånne babyplan tidligtester liggende i skuffen, skal sjekke batchnr. på dem.

Klør i fingrene etter å begynne å teste. Så strategisk nok har jeg latt være å kjøpe teater, sånn at jeg blir nødt til å vente. Så får vi se hvor lenge jeg klarer vente. Optimalt sett skulle jeg vel bare ha ventet å sett om TR kom eller ei, men det skjer garantert ikke
Skjønner deg godt. Veldig smart å ikke kjøpe tester da. Jeg har en del liggende.
Men i og med at jeg er så usikker på når eggløsning var nå så blir det liksom ikke så lett å vite hvor mange DPO heller. Kanskje jeg bare skal vente og se om TR kommer.

Har du tilfeldigvis batch nr på den du brukte? Jeg skulle ha sjekka det på min! Virker som man bør være litt obs med disse, det kommer iaf jeg til å være nå.. vi får ha det i bakhodet vi som har disse i skapet jenter! Vis vedlegget 475505
Vis vedlegget 475506
Den var ganske lik min altså.. Jeg skal få sjekket batchnummeret.. Var liksom en "fullverdig" strek i starten, også ble det en tynn strek etter noen timer!

Vis vedlegget 475506
Her er det som står bakpå papiret til testen! Ser ut som halve har forsvunnet nå, men.

Vedlegg

• Screenshot_20251208_194715_Gallery.jpg
    Screenshot_20251208_194715_Gallery.jpg
    707,2 KB · Visninger: 40
Huff den er så jævlig. Da hadde jeg trodd jeg var gravid altså!
Jeg har noen sånne babyplan tidligtester liggende i skuffen, skal sjekke batchnr. på dem.
Jaa jeg var overbevist et døgn før jeg tok neste test og innså at det var tull.. den er lei ass.
Her er det som står bakpå papiret til testen! Ser ut som halve har forsvunnet nå, men.
takk! Håper vi slipper fler sånne altså

Fant ut jeg skulle ta en siste el test bare for å se at den er svakere osv, og det var den. Så da kan jeg puste delvis ut at el var i helgen når vi fikk lagt inn aksjene, og er ganske sikker på at jeg hadde veldig mye el slim fredag og lørdag :knegg: så nå får man bare vente.
Er det lurt ig er det vanligst å vente med å begynne å teste rundt dpo 9 eller 10? Er så redd for å bli skuffet igjen

Fant ut jeg skulle ta en siste el test bare for å se at den er svakere osv, og det var den. Så da kan jeg puste delvis ut at el var i helgen når vi fikk lagt inn aksjene, og er ganske sikker på at jeg hadde veldig mye el slim fredag og lørdag :knegg: så nå får man bare vente.
Er det lurt ig er det vanligst å vente med å begynne å teste rundt dpo 9 eller 10? Er så redd for å bli skuffet igjen
Så bra :Heartblue Da har du gjort en bra innsats, bare ventingen igjen.

Det er jo helt opp til deg når du vil teste, men jeg har ikke tenkt at det er noe vits for meg å teste før 10-11 dpo. Sikkert mange som tenker annerledes. Noen kan få tidlig implantasjon og teste positivt på 7 dpo liksom.

Ja det skjønner jeg. Har du fler igjen av de så du kan se batchnummeret?
Jeg skal ta bilde av mine imorgen når jeg kommer hjem
Nei dessverre, jeg har kjøpt en del tester og har de blandet og kasta pakken til denne rett etter jeg tok den.. så aner ikke hvilken av de det er som jeg har. Men jeg vet at jeg tok fler fra samme batch som ble blanke. Enda skumlere når de kommer sånn random! Men skal dobbeltsjekke i morgen om jeg har noen med samme batch nr som @førstegangsprøver☀️. Kanskje det er den som tuller. Hvis ikke jeg har den batchen her så er det fler som er dårlige :arghh:

Nei dessverre, jeg har kjøpt en del tester og har de blandet og kasta pakken til denne rett etter jeg tok den.. så aner ikke hvilken av de det er som jeg har. Men jeg vet at jeg tok fler fra samme batch som ble blanke. Enda skumlere når de kommer sånn random! Men skal dobbeltsjekke i morgen om jeg har noen med samme batch nr som @førstegangsprøver☀️. Kanskje det er den som tuller. Hvis ikke jeg har den batchen her så er det fler som er dårlige :arghh:
Det er kjipt da. Blir skikkelig russisk rullett hvis det er liksom 1-2 per pakke som er sånn.

Jeg har tatt 2-3 til med samme batch nr idag bare for å sjekke, var ingen utslag på de ihvertfall! Ofret en bare med vann også for å se!
Men får jeg strek på de når jeg tester nå til helga, kommer jeg nok til å kontrollsjekke med et annet merke :angelic:

Back
Topp