IKM uke 51

Nå skjønner jeg ikke noe som helst! Tenkte jeg skulle ta en graviditetstest bare for gøy, siden el testene enda er ganske sterke! Tok den på nesten helt utvannet urin(så ut som vann nærmest) nå nettopp også får jeg dette resultatet? :confused004 må jo være en feil, kan ikke skjønne annet! Hadde jo mensen 22-26 nov.
Whaaat!! Herregud blir spennende å swnpå morgendagens test!

Kjenner meg litt nedstemt her. Hadde litt sterkere streker på eggløsningstestene på tirsdag, og i går (CD 18 og 22), men de nådde aldri noen topp. Syns kanskje de var rundt 60% så sterk som en positiv ville vært. Blir veldig usikker på om jeg har hatt eggløsning og misset toppen, eller om kroppen ikke har klart å slippe noe egg denne syklusen :confused:
Åh så slitsomt :sorry: Testet du mange ganger om dagen? Og har du hatt noe symptomer? El slim, eller hvit utflod i dagene etterpå? Håper du hadde el og bare misset toppen! Er jo mange som får veldig kort topp som sliter med å fange den. Denne gangen hadde jeg ganske mye kortere og lavere topp enn jeg har hatt før. Rart hvordan det kan variere

Åh så slitsomt :sorry: Testet du mange ganger om dagen? Og har du hatt noe symptomer? El slim, eller hvit utflod i dagene etterpå? Håper du hadde el og bare misset toppen! Er jo mange som får veldig kort topp som sliter med å fange den. Denne gangen hadde jeg ganske mye kortere og lavere topp enn jeg har hatt før. Rart hvordan det kan variere
Ja, testet morgen, ettermiddag og kveld tirsdag (da var morgen og ettermiddag ganske sterke), i går var det 2. urinen som var sterk, før det sank rett ned igjen noen timer etterpå.
Hadde EL-slim i ca 11 dager frem til i går. Begynte å få smerter/trykk i eggstokkområdet på onsdag og frem til idag på formiddagen. Så tror jo kanskje EL har vært?

Veldig snedig den kroppen…

Ja, testet morgen, ettermiddag og kveld tirsdag (da var morgen og ettermiddag ganske sterke), i går var det 2. urinen som var sterk, før det sank rett ned igjen noen timer etterpå.
Hadde EL-slim i ca 11 dager frem til i går. Begynte å få smerter/trykk i eggstokkområdet på onsdag og frem til idag på formiddagen. Så tror jo kanskje EL har vært?

Veldig snedig den kroppen…
Er så sykt irriterende når man har sånne vage sykluser! Hadde en sånn syklus sist og alt var bare forvirrende. Satser på at du har hatt el, høres jo litt sånn ut på symptomer :Heartred

Har jo helt glemt av å melde meg inn jeg! :p

Stjernest0v - 30 - B3 - PP8 - EL 03.12 - IKM 17.12

Har tatt livet helt med ro denne måneden. Det er desember og mye å gjøre, og så vil jeg ikke la atter en skuffelse ødelegge jul og nyttårsfeiring. Jeg lever som normalt denne måneden faktisk. Har vært på julebord, tar meg en eller to øl i helgene etc. Jeg prøver noe nytt, jeg slapper av. Har testa etter EL en gang, har ikke kjøpt nye G-tester osv. Blir testen negativ denne måneden så går det bra, da får neste år forhåpentligvis bli bedre! :joyful: Fikk lagt inn aksjer to dager før og dagen før EL + teknisk sett samme dagen som EL (hehe, bare en halvtime fra hverandre) :hilarious::hilarious: Krysser jo fingrene, men en negativ test skal ikke ødelegge jula!!

Graviditetstesten ble negativ nå, som forventet :Heartred

Har enda ganske sterke eggløsningstester, har vært som dette siden jeg startet å teste for el på onsdag. Hadde peak fredag!

Vedlegg

• Screenshot_20251208_082023_Gallery.jpg
    Screenshot_20251208_082023_Gallery.jpg
    447,2 KB · Visninger: 36
Har jo helt glemt av å melde meg inn jeg! :p

Stjernest0v - 30 - B3 - PP8 - EL 03.12 - IKM 17.12

Har tatt livet helt med ro denne måneden. Det er desember og mye å gjøre, og så vil jeg ikke la atter en skuffelse ødelegge jul og nyttårsfeiring. Jeg lever som normalt denne måneden faktisk. Har vært på julebord, tar meg en eller to øl i helgene etc. Jeg prøver noe nytt, jeg slapper av. Har testa etter EL en gang, har ikke kjøpt nye G-tester osv. Blir testen negativ denne måneden så går det bra, da får neste år forhåpentligvis bli bedre! :joyful: Fikk lagt inn aksjer to dager før og dagen før EL + teknisk sett samme dagen som EL (hehe, bare en halvtime fra hverandre) :hilarious::hilarious: Krysser jo fingrene, men en negativ test skal ikke ødelegge jula!!
Velkommen inn i gruppa :love2 Så deilig å ta det med ro, tror det har mye å si for hodet. Krysser fingerne for oss :happy:

Takk skal du ha :joyful: Ja absolutt, og tiden går mye fortere når man ikke tenker så mye på det. Nå blir det kanskje litt mer tenking, siden jeg er tilbake på forumet :hilarious: Men det er jo også greit å snakke med andre i samme situasjon i ventetida!
Ja, det vil jeg tro. Det er stort sett dette tankene mine går til om dagen :p
Veldig godt å ha hverandre :Heartblue

Hei, jeg byttet navn. Fra Lenemor39 til husmor40

Noen som har kommet seg over i DPO-land og tenkt noe på når dere tester for graviditet? :angelic: Jeg er senest 9 dpo på lørdag, men kanskje 9 på fredag, basert på når jeg hadde sterke EL-smerter. Frister jo litt å teste på fredag :smiley-ashamed004 forrige gang jeg ble gravid var jeg sikker på at det ikke gikk, så jeg testa ikke før 12-13 dpo, men gangen før der testa jeg positivt 9 dpo ❤️ har ikke troen, men spenningen er der likevel.
Er litt usikker når jeg kommer til å begynne å teste, vet jo at det er lurt å vente lengst mulig. Men klør i fingrene for å teste allerede :knegg: har noen slike tidlig tester fra makesure liggende ihvertfall. Men er litt både og om vi har fått det til denne gangen, håper veldig at vi har truffet på:angelic:
Men når tenker dere det er lurest å vente til å begynne å teste? 2dpo idag nå om alt stemmer

Back
Topp