førstegangsprøver☀️
Flørter med forumet
Handlet en pakke fra ei som solgte på finn faktiskDet er et respektabelt antall tester altså![]()
Wow!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Handlet en pakke fra ei som solgte på finn faktiskDet er et respektabelt antall tester altså![]()
Wow!

Spennende! Ja det bør absolutt holde! Gleder meg til testing. Digg å få el på kvelden så man vinner en dag ekstra i dpo land haha! Vi hadde peak ganske samtidig men tror ikke el skjedde før lørdag morgen her mtp symptomerEr ganske sikker på at jeg hadde el kvelden den 5/12 (positiv el test den morgenen), da jeg hadde en god del smerter og stikk da. Fikk ikke lagt aksjer i går da vi hadde vennejulebord, men det bør vel kanskje holde uansett med aksjene som er lagt![]()
Ja, det er noe med detJa, men får bare vente og gi kroppen tid siden det bare er andre syklus etter fødselJeg vet jo ikke hvor lenge jeg «venta» på EL første gang, men merket meg 13-14 dager fra EL til TR, håper på det samme nå til IKM.
Har babyplan sine tidlig stav-tester, tenkte jeg skulle være fornuftig og nøye meg med de. Er egentlig veldig glad i FRER, men dyrt å bestille ti Norge. Babyplan staver var billige enn strimler når jeg kjøpte, så da ble det de, kosta rett under 10kr per, så det var null stress å gi bort![]()
Hvordan er egentlig det der etter fødsel, er renselsen liksom regnet som TR, og så er det eggløsning og TR igjen? Har skjønt at det kan variere veldig med syklusen etter fødsel, også hvis man ammer.
Ja, det ser jo kjempebra utEr ganske sikker på at jeg hadde el kvelden den 5/12 (positiv el test den morgenen), da jeg hadde en god del smerter og stikk da. Fikk ikke lagt aksjer i går da vi hadde vennejulebord, men det bør vel kanskje holde uansett med aksjene som er lagt![]()

Nice. Det skal jeg ha i bakhodetHandlet en pakke fra ei som solgte på finn faktiskbetalte vel 100kr for testene, vanlig strips fra babyplan!

Tror vi har fått lagt inn en del aksjer nå ihvertfall, så skal vel være 1 dpo idag nåSkjønner! Jaa det er vanskelig det der. Satser på at dere fikk utnyttet og at du joiner dpo land i morgen! Det er den mest stressende tiden synes jeg også. Blir helt tullete av å skulle time alt haha![]()
er ihvertfall mye oppblåst idag også
må jo være en feil, kan ikke skjønne annet! Hadde jo mensen 22-26 nov.Nå skjønner jeg ikke noe som helst! Tenkte jeg skulle ta en graviditetstest bare for gøy, siden el testene enda er ganske sterke! Tok den på nesten helt utvannet urin(så ut som vann nærmest) nå nettopp også får jeg dette resultatet?må jo være en feil, kan ikke skjønne annet! Hadde jo mensen 22-26 nov.
Så bra. Da er du klar for testing senereHelt blank test heldigvis.

Må ta en ny i morgen tidlig, får bare ut helt blankt tiss nåWow! Hva skjer liksom? Spar litt tiss og ta en ny
Var den mensen du hadde som vanlig, eller var det noe unormalt?
99% sikker på det er noe feil med testen, men er veldig glad jeg fikk den nå og ikke om en ukeDen var litt rart helt i starten, men jevnt over var den helt normal!Wow! Hva skjer liksom? Spar litt tiss og ta en ny
Var den mensen du hadde som vanlig, eller var det noe unormalt?
Okei, herregud så spennende. Er det noe mulighet for at du kan ha hatt eggløsning tidligere enn du trodde da?Den var litt rart helt i starten, men jevnt over var den helt normal!
Da måtte jeg hatt det rett etter mensen isåfall! Blir spennende i morgen ihvertfallOkei, herregud så spennende. Er det noe mulighet for at du kan ha hatt eggløsning tidligere enn du trodde da?

Har lest om noen som har hatt på CD6 eller 7. Så er jo ikke umulig. Krysser fingerne for imorgenDa måtte jeg hatt det rett etter mensen isåfall! Blir spennende i morgen ihvertfall![]()

Jeg er 2-3 dpo, og sier alltid jeg skal vente til 12dpo. Men det skjer aldri, så første test ryker vel 8dpo. Med guttungen hadde jeg negativ test 9dpo og relativt tydelig 11dpo, så jeg prøver å minne meg selv på det!Noen som har kommet seg over i DPO-land og tenkt noe på når dere tester for graviditet?Jeg er senest 9 dpo på lørdag, men kanskje 9 på fredag, basert på når jeg hadde sterke EL-smerter. Frister jo litt å teste på fredag
forrige gang jeg ble gravid var jeg sikker på at det ikke gikk, så jeg testa ikke før 12-13 dpo, men gangen før der testa jeg positivt 9 dpo
har ikke troen, men spenningen er der likevel.
Oi, det var faktisk fantastisk godt sagt!!Leste noe fint her om dagen, men husker ikke hvor! «Hvis du er i tvil, så er du ikke i tvil», så kan du gjøre hva du vil med de ordene
Håper det blir et bra julebord uansett hva du velger å gjøre![]()