Symptomer

Kvalmen har vært helt ille her siste uken, klarer ikke stå på beina om morgenen uten å kaste opp, eneste som funker er å ligge helt i ro frem til sånn 11-12-tiden. Da klarer jeg å få i meg noe mat, men ingenting frister og det er pyton å tvinge ned noe. Blir litt bedre på kvelden, men er jo tidenes dårligste mamma og huset ser rasert ut. Flere som har det sånn? Håper så inderlig det er et platå i hormon økning og at det ikke skal være sånn frem til nyåret.. har litt effekt av postafen og b6 sammen tror jeg, men blir helt komatøs av postafenen, så har ikke dristet meg til xonvea enda da jeg er redd jeg blir like svimeslått av den. 7+2 i dag :dead:

Jeg har nå økt til tre tabletter Xonvea, men føler lite effekt. Var bare første dagen det tydeligvis :sad015 Håper effekten kan komme etterhvert.. Har vært såå kvalm i dag. Føler meg som verdens verste mamma. Klarer bare å leke med han i superkorte etapper. Ligger mye, enten i senga eller på sofaen. For ikke å snakke om den økte skjermtiden…

7+1 og har vært kvalm de siste dagene. Hvis alt går bra blir dette mitt fjerde barn. Var kvalm en liten stund i starten med nr to. Men ellers har jeg ikke vært kvalm i svangerskapene. Hvor lenge bruker kvalmen å vare og når går den normalt over?

Jeg blir til tider veldig svimmel og spesielt hvis jeg holder på med noe fysisk, som eks. husarbeid en god stund. Flere som opplever å bli svimmel som et symptom? :dance018

Jeg blir til tider veldig svimmel og spesielt hvis jeg holder på med noe fysisk, som eks. husarbeid en god stund. Flere som opplever å bli svimmel som et symptom? :dance018
Ja! Men kun når jeg reiser meg. Det er ikke uvanlig for meg ellers heller, men nå skjer det nesten hver gang jeg reiser meg :happy090

Ja, akkurat sånn for meg også. Hvis jeg står oppreist og holder på med husarbeid en stund. Må jevnlig sette meg ned for en hvil for å ikke svime av:laughing002

Noen andre med søtsug? Med første hadde jeg ikke lyst på søtt i det hele tatt, men nå er det helt motsatt!

Var det i forrige svangerskap. Typ jeg ikke klarte å gå rett. Var slik jeg ante at det måtte være noe på gang.

Jeg kan bli lett svimmel til vanlig også, men dette er liksom noe helt annet. Men høres ut som det er vanlig da :happy:
Høres ut som meg;) er også lett svimmel, men som du sier, dette er ett helt nytt nivå av svimmelhet! Er mye som skjer i kroppen. Men kan være greit å sjekke at du ikke trenger noe påfyll av vitaminer/mineraler. Føler med deg!

Høres ut som meg;) er også lett svimmel, men som du sier, dette er ett helt nytt nivå av svimmelhet! Er mye som skjer i kroppen. Men kan være greit å sjekke at du ikke trenger noe påfyll av vitaminer/mineraler. Føler med deg!
Ja, var hos legen på torsdag, så venter på svar på blodprøver. Takk :happy:

Jeg er så sliten hele tiden, leste at dette skal bli bedre om noen uker... men akkurat nå er det ganske tungt!
Det hørtes ikke noe greit ut. Får håpe du har mulighet til å hvile litt innimellom, og at det snart blir bedre :Heartred Hvor langt er du på vei?

Jeg har nå økt til tre tabletter Xonvea, men føler lite effekt. Var bare første dagen det tydeligvis :sad015 Håper effekten kan komme etterhvert.. Har vært såå kvalm i dag. Føler meg som verdens verste mamma. Klarer bare å leke med han i superkorte etapper. Ligger mye, enten i senga eller på sofaen. For ikke å snakke om den økte skjermtiden…
Uff, dette høres kjent ut, det er helt forferdelig :hungover::hungover: Håper for oss begge (og alle kvalme!) at det er en peak akkurat nå og at det blir bedre! :smiley-angelic001

Back
Topp