Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Haha, ja vi har dessverre ikke søndagsåpne butikker i nærheten, bor relativt på landetMen skal innom apotek imorgen, eller kanskje vi må kjøre 2 timer ikveld for å dra til et apotek, jeg har bare en dose med prolutex igjen for ikveld og ingen for i morgen tidlig. Men jeg skal ta blodprøve imorgen kl 08.00 og da kan jeg kjøpe prolutex ved apotek der, men blir 2 timer etter vanlig tidsskjema da…. Tror du det spiller en rolle?
Nei, ser den. Bor landlig til selv, men butikken vår ble NETTOPP elektronisk, og dermed altså søndagsåpen (alle dager 7-24, helt fantastisk).
Jeg har ikke brukt prolutex selv, men kan ikke egentlig tenke meg at 2 timer har så mye å si.
Når det er sagt, så var jeg rimelig angstfylt ang medisinene da jeg hadde styrt syklus (og full ivf fersk-runde blir jo ganske styrt den og), så vet ikke helt om jeg hadde greid å la være ha det til riktig tid
Men kl 06 var GRÅDIG tidlig å ta medisiner da..!!
Men skal innom apotek imorgen, eller kanskje vi må kjøre 2 timer ikveld for å dra til et apotek, jeg har bare en dose med prolutex igjen for ikveld og ingen for i morgen tidlig. Men jeg skal ta blodprøve imorgen kl 08.00 og da kan jeg kjøpe prolutex ved apotek der, men blir 2 timer etter vanlig tidsskjema da…. Tror du det spiller en rolle?
Ja kvalmen var gjenkjennbar fra sist graviditet, mer et slags trykk enn at jeg har lyst til å spy liksom… Men det kunne være jeg var syk, så var ikke 100 % sikker men det var noe muffins idag ja
Koselig å lese.
De første dagene er så treige, håper det går fort fremover nå! Og at du ikke blir særlig dårlig. Kos deg med apper og alt
Ja på hormonstimulering har jeg vært sinnsykt nøyaktig, men på progesteron har jeg ikke vært like nøyaktig, har prøvd 06.00 og 18.00 hver dag, men så har det blitt 20.30 en kveld jeg var ute og hadde glemt å ta med meg. Tror ikke det er krise med progesteronstøtten +/- et par timer 
Dette er bare for gledelig til å ikke kunne nytes 

Endelig du er gravid! Gratulerer så mye