En gang kanskje? Gravid på IVF#2 innsett #3 ❤️

Ja jeg skal storkose meg :shy::Heartred Biffen var litt mer bekymret, vi kan jo miste igjen, men jeg orker ikke å legge lokk på det, jeg skal glede meg og nyte hver dag, og så heller ta sorgen hvis den en gang kommer :Heartbigred Dette er bare for gledelig til å ikke kunne nytes :love017
Skjønner han, og han kan godt få tenke på det, men er mye mer sannsynlig at det går kjempefint, så det er bare å nyte hver eneste dag at du er gravid! :D

Jeg begynte med medisin tidlig, fordi jeg visste det kom til å bli skikkelig ille etterhvert. Og det var lurt av meg. For ille ble det likevel, aner ikke hva jeg skulle gjort uten kvalmestillende. Men mange er jo kvalme i starten, og det er overkommelig uten medisiner. Eneste rådet jeg har er å ikke dra det for langt uten medisin, da kan det bikke over til å bli helt forferdelig. Men dette ser du bare fremover. Hadde jo vært best å slippe kvalme i det hele tatt! Krysser fingrene for det :happy:
Ja da skal jeg se det litt ann fremover, sånn som det er nå skal jeg tåle det greit :happy: Samtale ved middagsbordet:
Meg: «jeg er kvalm…»
Biffen: «så bra, det fortjener du!»
:shifty::hilarious:

Haha, ja vi har dessverre ikke søndagsåpne butikker i nærheten, bor relativt på landet :laughing002 Men skal innom apotek imorgen, eller kanskje vi må kjøre 2 timer ikveld for å dra til et apotek, jeg har bare en dose med prolutex igjen for ikveld og ingen for i morgen tidlig. Men jeg skal ta blodprøve imorgen kl 08.00 og da kan jeg kjøpe prolutex ved apotek der, men blir 2 timer etter vanlig tidsskjema da…. Tror du det spiller en rolle?
Nord eller Sør for Bergen?

Ja, er vel litt ulikt preferanser på klinikker, her kunne bemfola (samme som gonal F) gjerne taes på formiddagen, eneste cluet var at det skulle taes på samme tidspunkt hver dag.

Jaa, uketest blir gøy!! Håper på 2-3 på deg!!
Ja har liksom ikke skjønt helt den ukestellingen, er det uker etter befruktning de måler da? For jeg er jo 4+2 på vei :schocked028 sånn graviditetsgreier er jeg jo ikke noe ekspert på :laughing002

16 DPO og tok min første test denne syklusen, endelig en positiv test :sad010 :Heartred

Var litt kvalm i dag morges så begynte å ane ugler i mosen :laughing002

Vis vedlegget 475056
HERREGUD JAAA!!! (Litt sen på banen her i dag:laughing002)

Tenk at det skal bli august-baby på deg! :love017 Det unner jeg deg fra innerst i hjertet mitt, og det kommer til å bli SÅ perfekt!

Gratulerer så mye:Heartred:Heartred:Heartred

Back
Topp