Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner han, og han kan godt få tenke på det, men er mye mer sannsynlig at det går kjempefint, så det er bare å nyte hver eneste dag at du er gravid!Ja jeg skal storkose megBiffen var litt mer bekymret, vi kan jo miste igjen, men jeg orker ikke å legge lokk på det, jeg skal glede meg og nyte hver dag, og så heller ta sorgen hvis den en gang kommer
Dette er bare for gledelig til å ikke kunne nytes
![]()
Ja da skal jeg se det litt ann fremover, sånn som det er nå skal jeg tåle det greitJeg begynte med medisin tidlig, fordi jeg visste det kom til å bli skikkelig ille etterhvert. Og det var lurt av meg. For ille ble det likevel, aner ikke hva jeg skulle gjort uten kvalmestillende. Men mange er jo kvalme i starten, og det er overkommelig uten medisiner. Eneste rådet jeg har er å ikke dra det for langt uten medisin, da kan det bikke over til å bli helt forferdelig. Men dette ser du bare fremover. Hadde jo vært best å slippe kvalme i det hele tatt! Krysser fingrene for det![]()
Samtale ved middagsbordet:

Nord eller Sør for Bergen?Haha, ja vi har dessverre ikke søndagsåpne butikker i nærheten, bor relativt på landetMen skal innom apotek imorgen, eller kanskje vi må kjøre 2 timer ikveld for å dra til et apotek, jeg har bare en dose med prolutex igjen for ikveld og ingen for i morgen tidlig. Men jeg skal ta blodprøve imorgen kl 08.00 og da kan jeg kjøpe prolutex ved apotek der, men blir 2 timer etter vanlig tidsskjema da…. Tror du det spiller en rolle?
Tusen takk - endelig en positiv test - håper det går veienGratulerer så mye!! Så glad på dine vegne![]()

Ja har liksom ikke skjønt helt den ukestellingen, er det uker etter befruktning de måler da? For jeg er jo 4+2 på veiJa, er vel litt ulikt preferanser på klinikker, her kunne bemfola (samme som gonal F) gjerne taes på formiddagen, eneste cluet var at det skulle taes på samme tidspunkt hver dag.
Jaa, uketest blir gøy!! Håper på 2-3 på deg!!
sånn graviditetsgreier er jeg jo ikke noe ekspert på 
Tusen takk! Ja veldig glad, håper den sitter i 8-9 måneder tilGratulerer så mye! Hatt en sånn god magefølelse denne runden. Tenk at der satt den![]()

Tusen takk - så snilt av degaltså jeg hadde en god følelse hele veien, men kunne jo ikke påstå at den ville være positivNå skal det bli terminbaby, kjære du
Så glad på dine vegne, faktisk rørt her![]()

Ja håper dette blir min terminbaby
Herregud jeg skal (forhåpentligvis) bli mamma 

Tusen takk for gratulasjonerGratulerer så mykje!!!Har fulgt mest med frå sidelinja her, men no vart eg ordentlig glad på dine vegne!
Håper det går bra med deg 
Ja det skal jeg gjøreSkjønner han, og han kan godt få tenke på det, men er mye mer sannsynlig at det går kjempefint, så det er bare å nyte hver eneste dag at du er gravid!![]()

Hehehe, det er jo sant! Kvalme er jo et godt tegn på at hcg stiger i det minsteJa da skal jeg se det litt ann fremover, sånn som det er nå skal jeg tåle det greitSamtale ved middagsbordet:
Meg: «jeg er kvalm…»
Biffen: «så bra, det fortjener du!»
![]()
Nå blir det baby, altså!!Oh yes! Skal bake denne bollen (smulen p.t.) godtHehehe, det er jo sant! Kvalme er jo et godt tegn på at hcg stiger i det minsteNå blir det baby, altså!!

Ja, uker etter befruktning.Ja har liksom ikke skjønt helt den ukestellingen, er det uker etter befruktning de måler da? For jeg er jo 4+2 på veisånn graviditetsgreier er jeg jo ikke noe ekspert på
![]()
Tusen takk MajaGratulerer så masse med spiren i magen![]()

Håper denne får være med helt til mål 
Tusen takkGRATULERER!Dette unner jeg deg så masse! Nå skal den sitte hele veien!!
![]()

Snilt av deg, ja den SKAL og MÅ det 
Den som ikke vil den skal!! 
Tusen takk for gratulasjonGratulerer så masse, fine du!dette fortjener du!
Håper sånn det blir din tur ved ditt neste innsett 

HERREGUD JAAA!!! (Litt sen på banen her i dag16 DPO og tok min første test denne syklusen, endelig en positiv test![]()
Var litt kvalm i dag morges så begynte å ane ugler i mosen
Vis vedlegget 475056
)
Det unner jeg deg fra innerst i hjertet mitt, og det kommer til å bli SÅ perfekt!