En gang kanskje? Gravid på IVF#2 innsett #3 ❤️

16 DPO og tok min første test denne syklusen, endelig en positiv test :sad010 :Heartred

Var litt kvalm i dag morges så begynte å ane ugler i mosen :laughing002

IMG_6340.jpeg

Last edited:
Sorry første meldingen min bare ble noen tegn, men selv om jeg ikke har vært så aktiv inne hos deg har jeg fulgt spent med og håpet så veldig for deg :hilarious: Gratulerer med å være gravid! :love017
:smiley-bounce016

Sorry første meldingen min bare ble noen tegn, men selv om jeg ikke har vært så aktiv inne hos deg har jeg fulgt spent med og håpet så veldig for deg :hilarious: Gratulerer med å være gravid! :love017
:smiley-bounce016
Åh nei det må du ikke tenke på, synes det var gøy resposnfor jeg la jo først ut bare et bilde uten tekst :laughing002 :Heartred Tusen takk for gratulasjon :woot::Heartbigred

Herreguuuud! Jeg gispet her, fikk helt sjokk!! Gratulerer så inderlig mye, min venn :Heartred Hurra for en stor glede hos dere nå! Grattiiiiis:love7:smiley-bounce016
Tusen tusen takk Trinity, det ble dessverre ikke samme termingruppe men jeg kom etter deg ikke så lenge som jeg sa! :woot::Heartbigred Ja fikk sjokk selv, trodde ikke mine egne øyne. Har ikke kjent noen symptomer før kvalmen idag så var sikker på at det ikke gikk denne gangen heller! :bag:

16 DPO og tok min første test denne syklusen, endelig en positiv test :sad010 :Heartred

Var litt kvalm i dag morges så begynte å ane ugler i mosen :laughing002

Vis vedlegget 475056
Ååhh herregud...!! Fantastisk!! Er det blodprøve i morgen? Blir det flere tester etterhvert, bare for å nyte litt positive tester? :love017 :love017

Gratulerer med positiv test ❤️❤️

Herregud! :love017 Sperret faktisk opp øynene. Gratulerer sååå mye! :smiley-bounce016

Back
Topp