16 DPO og tok min første test denne syklusen, endelig en positiv test

Var litt kvalm i dag morges så begynte å ane ugler i mosen

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Gratulerer så mye med spiren, kjære duHar fulgt litt nysgjerrig fra sidelinjen, nå må jeg bare kommentere!! GRATULERER SÅ MASSE!!!!

Ja pluss tegnet betyr vel det ikke sant?Åååååh, herrguuuud; Du er GRAVID![]()
![]()
![]()
![]()
Gratulerer så mye med spiren, kjære du
![]()

Tusen takk for gratulasjon - ble litt sjokka når jeg så svaret!Har fulgt litt nysgjerrig fra sidelinjen, nå må jeg bare kommentere!! GRATULERER SÅ MASSE!!!!![]()
![]()
![]()

GRATULERER!!! Åååh så koselig!! Må den være terminspire!

Herreguuuud! Jeg gispet her, fikk helt sjokk!! Gratulerer så inderlig mye, min venn16 DPO og tok min første test denne syklusen, endelig en positiv test![]()
Vis vedlegget 475056
Hurra for en stor glede hos dere nå! Grattiiiiis

Det skjønner jeg så godt! Det er ingenting som slår å se en positiv test når man lengter så inderlig etter en liten skattTusen takk for gratulasjon - ble litt sjokka når jeg så svaret!![]()
Jeg gråter av glede med deg!!Wææææ!!!! Gratulerer sååååå mye!!!16 DPO og tok min første test denne syklusen, endelig en positiv test![]()
Vis vedlegget 475056
Åh nei det må du ikke tenke på, synes det var gøy resposnfor jeg la jo først ut bare et bilde uten tekstSorry første meldingen min bare ble noen tegn, men selv om jeg ikke har vært så aktiv inne hos deg har jeg fulgt spent med og håpet så veldig for degGratulerer med å være gravid!
![]()
Tusen takk for gratulasjon 

Ææææææææææææ eg grin på familiebesøk no16 DPO og tok min første test denne syklusen, endelig en positiv test![]()
Vis vedlegget 475056

Takk Gakkepus og takk for all støtte og heiing underveisHurra! Gratulerer så mye med positiv test. Har ventet spent på oppdatering fra deg![]()

Tusen takkGRATULERER!!! Åååh så koselig!! Må den være terminspire!![]()

Ja håper denne blir sittende hele løpet 

Tusen tusen takk Trinity, det ble dessverre ikke samme termingruppe men jeg kom etter deg ikke så lenge som jeg sa!Herreguuuud! Jeg gispet her, fikk helt sjokk!! Gratulerer så inderlig mye, min vennHurra for en stor glede hos dere nå! Grattiiiiis
![]()

Ja fikk sjokk selv, trodde ikke mine egne øyne. Har ikke kjent noen symptomer før kvalmen idag så var sikker på at det ikke gikk denne gangen heller! 
Tusen takk fine solskinnsbobla, nå må du og komme fort etter!!!Wææææ!!!! Gratulerer sååååå mye!!!endelig!!! Håper den sitter heeele veien!!

Ååhh herregud...!! Fantastisk!! Er det blodprøve i morgen? Blir det flere tester etterhvert, bare for å nyte litt positive tester?16 DPO og tok min første test denne syklusen, endelig en positiv test![]()
Vis vedlegget 475056