Symptomer

Hvordan føles bekkenproblemer ut? Har 2 barn, ikke kvelm eller bekken da. Men nå er jeg godt voksen og har smerter rundt rumpa (7+1)
For meg gjør det bare konstant vondt og verker og iler fra nedre rygg og ned bakre del av beina.

Ømme pupper og ekstremt trøtt. Sånn var det de to forrige gangene også. Nå har jeg også vært småkvalm i perioder, og dette er nytt for meg fra tidligere. Håper det gir seg igjen snart..

Løs mage!:bag::banghead:

Der kom kvalmen til meg også. Fader ass, hadde håpet det skulle drøye litt til, 5+6 i dag :hungover:

Det eneste symptomet jeg har er masse kviser. Veldig irriterende for en som egentlig aldri har slitt noe med det:p Sist (i oktober) fikk jeg ømme bryst mange dager før jeg testet, syns det var rart jeg ikke kjente det denne gang. Men alle graviditeter er vell forskjellig :) Regner med det kommer mer etter hvert som jeg kommer litt lenger på vei!

Fortsatt kvalm, måtte faktisk stå opp og spise i natt - det har jeg ikke hatt behov for før :smiley-ashamed004
For første gang har jeg i dag reagert på både lukt og smak. Ble skikkelig uvel av å steke kjøttdeig for synes det luktet helt grusomt - aldri reagert på det tidligere:laughing002
Håper dette er et tegn på at spira klamrer seg fast til tross for mindre gode nyheter under UL på fredag:Heartred Hvis ikke er det bare dårlig gjort av kroppen….

Fortsatt kun trøtt. Og tisser hver 15. Minutt.. :)

Noen andre som ikke kjenner noe særlig metthetsfølelse, til tross for at man har spist nok og vel så det? Det kan være fordi jeg sliter mye med kvalme nå, så det er liksom ikke plass til andre kroppslige signaler :whacky011

Noen andre som ikke kjenner noe særlig metthetsfølelse, til tross for at man har spist nok og vel så det? Det kan være fordi jeg sliter mye med kvalme nå, så det er liksom ikke plass til andre kroppslige signaler :whacky011
Hos meg er det en sånn litt rar følelse av å ikke helt klare å skille kvalmefølelsen fra sult og metthetsfølelse. Så min strategi er bare å spise hver gang følelsen kommer

Ingen symptomer foruten litt ømme bryst. Som dagene før mens. Har vært gravid mange ganger. Har tre barn. For hver graviditet har symptomene blitt svakere. Var mye mer preget av graviditeten med de to første.

Ingen voldsomme symptomer enda, men i dag slumra jeg faktisk 1,5 time på sofaen på ettermiddagen og sto over middag pga lite matlyst. Men utover at jeg er trøtt og fortsatt har redusert søtsug, er det ikke noen store symptomer. Litt uvel, men ikke vært særlig kvalm sett bort fra et par episoder, ikke ømme bryster.

Rart at det er så forskjellig, lå rett ut fra uke 5 sist gang.

Ingen symptomer foruten litt ømme bryst. Som dagene før mens. Har vært gravid mange ganger. Har tre barn. For hver graviditet har symptomene blitt svakere. Var mye mer preget av graviditeten med de to første.
kan kjenne meg litt igjen i det. Jeg har mindre symptomer denne gangen enn med de tre første, sett vekk fra at symptomene kom mye tidligere denne gangen.

6+3 i dag. Jeg har hatt en del murringer/lette «menssmerter», kviser på brystet og i ansiktet, kjenner at det strekker i livmora om jeg strekker meg, merker litt bekkensmerter og har vært uggen og småkvalm noen dager nå.
Jeg har jo symptomer, men mindre enn ved de to tidligere graviditetene som var vellykkede, og da tenker jo dustehodet selvfølgelig at det er noe galt. Og det er jo så dust å ikke glede meg over at symptomene er levelige og jeg ikke kaster opp daglig, som med førstemann, i stedet for å bekymre meg… :banghead:

Jøss, har skrudde visst kvalmen seg på for fullt over natta. 7+0 i dag, og innser jo at med mine to andre så har jeg jo ikke visst om graviditeten før nå, da jeg ikke tok test før jeg ble veldig kvalm og mistenkte det.

Back
Topp