Ååja. Jeg hadde naturlig syklus, sikkert derfor da!Styrt syklus jaJeg har ikke hatt eggløsning fordi syklusen var styrt med progynova, så kroppen får ekstra støtte frem til morkaka tar over, om jeg har forstått det riktig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååja. Jeg hadde naturlig syklus, sikkert derfor da!Styrt syklus jaJeg har ikke hatt eggløsning fordi syklusen var styrt med progynova, så kroppen får ekstra støtte frem til morkaka tar over, om jeg har forstått det riktig
![]()
For meg gjør det bare konstant vondt og verker og iler fra nedre rygg og ned bakre del av beina.Hvordan føles bekkenproblemer ut? Har 2 barn, ikke kvelm eller bekken da. Men nå er jeg godt voksen og har smerter rundt rumpa (7+1)
Ja!!! Hadde det ikke med mine to første, men denne gangen er det verre enn menssmerter!Er det noen flere som sliter med kramper? Har alle di klassiske symptomene som ømme bryster, kvalme osv som jeg hadde med første, men det med kramper, den var ny
Aaah, spennendePrivatfår på riksen rundt 8 uker
![]()
Godt at det ikke bare er meg.. Får sånn små panikk hver gang for den symptomen der var veldig ny for megJa!!! Hadde det ikke med mine to første, men denne gangen er det verre enn menssmerter!

Hvis ikke er det bare dårlig gjort av kroppen….Hos meg er det en sånn litt rar følelse av å ikke helt klare å skille kvalmefølelsen fra sult og metthetsfølelse. Så min strategi er bare å spise hver gang følelsen kommerNoen andre som ikke kjenner noe særlig metthetsfølelse, til tross for at man har spist nok og vel så det? Det kan være fordi jeg sliter mye med kvalme nå, så det er liksom ikke plass til andre kroppslige signaler![]()
Høres ganske likt ut, ja!Hos meg er det en sånn litt rar følelse av å ikke helt klare å skille kvalmefølelsen fra sult og metthetsfølelse. Så min strategi er bare å spise hver gang følelsen kommer
kan kjenne meg litt igjen i det. Jeg har mindre symptomer denne gangen enn med de tre første, sett vekk fra at symptomene kom mye tidligere denne gangen.Ingen symptomer foruten litt ømme bryst. Som dagene før mens. Har vært gravid mange ganger. Har tre barn. For hver graviditet har symptomene blitt svakere. Var mye mer preget av graviditeten med de to første.