IKM uke 48 og 49

Hva er i disse? :)
Blant annet Q10, myo-inositol, folat. Lurer på om det er den inositol blandingen som er det som fungerer best i den miksen. Skulle til å starte opp med det når jeg så at det var i disse tablettene, så da fikk samboeren min ta de andre inositol tablettene jeg kjøpte siden det kan øke sædkonsentrasjonen også.

Måtte gå igjennom og dobbeltsjekke at jeg ikke fikk alt for mye av noen vitaminer siden jeg tar multivitaminer i tillegg, men får ikke doser som er ansett som farlige.

Screenshot_20251119_232305_Chrome.jpg

Blant annet Q10, myo-inositol, folat. Lurer på om det er den inositol blandingen som er det som fungerer best i den miksen. Skulle til å starte opp med det når jeg så at det var i disse tablettene, så da fikk samboeren min ta de andre inositol tablettene jeg kjøpte siden det kan øke sædkonsentrasjonen også.

Måtte gå igjennom og dobbeltsjekke at jeg ikke fikk alt for mye av noen vitaminer siden jeg tar multivitaminer i tillegg, men får ikke doser som er ansett som farlige.

Vis vedlegget 474512
Nyttig info! Bestiller asap når/om jeg får TR :joyful:

Ahh okei! Hvordan fungerer det i praksis? Temper til samme tidspunkt hver dag, også legger det inn i en måleapp? Aldri gjort det før, men vurdere å prøve om ikke denne syklusen går!
Ja, prøver å komme meg innenfor 06:30 til 07:00 hver dag selv :) Tror jeg har tidsrommet 06:00 til 07:00 for at Fertilityfriend ikke skal klage på tidspunktet på målingen. Men tidspunktene blir jo basert på når du gjennomsnittlig våkner. Pleier å ha på alarm i helgene også bare sove videre etterpå. På starten er det veldig spennende med temping da, så da endte jeg vanligvis opp med å våkne så mye at jeg sto opp veldig tidlig i helgene :smiley-ashamed004

Omg dere.. jeg ser en skygge. Mer enn jeg har sett de siste dagene etter hcg var ute av kroppen siden sist runddans :nailbiting:
Pliiiiis ikke bare vær en skygge og pliiis bli sterkere!! Ny test ryker i ettermiddag, nå må jeg drikke lite og tisse minimalt i dag :bag: tempen sank litt igjen i dag, men det gjorde den faktisk dagen før positiv test i sommer også :bored::pompus:

IMG_3767.jpeg

Vedlegg

• IMG_3768.jpeg
    IMG_3768.jpeg
    208,1 KB · Visninger: 69

Vis vedlegget 474512
Tar du folat i tillegg, eller dekker disse dosen vi skal ta? :)

Omg dere.. jeg ser en skygge. Mer enn jeg har sett de siste dagene etter hcg var ute av kroppen siden sist runddans :nailbiting:
Pliiiiis ikke bare vær en skygge og pliiis bli sterkere!! Ny test ryker i ettermiddag, nå må jeg drikke lite og tisse minimalt i dag :bag: tempen sank litt igjen i dag, men det gjorde den faktisk dagen før positiv test i sommer også :bored::pompus:

Vis vedlegget 474521
Ser en liten antydning til strek ja :) så kjekt :joyful:

Håper det er ok å slenge seg på litt i siste liten og selv om evt befruktning er med ivf og ikke eggløsning. :nailbiting: Satt inn 5-dagers i går, så er da 6DPO i dag og regner da EL fra 5 dager før dette selv om jeg teknisk sett ikke har hatt EL.

Libj - 31 - B1 - PP17 - EL 1411 - IKM 28/11

Håper det er ok å slenge seg på litt i siste liten og selv om evt befruktning er med ivf og ikke eggløsning. :nailbiting: Satt inn 5-dagers i går, så er da 6DPO i dag og regner da EL fra 5 dager før dette selv om jeg teknisk sett ikke har hatt EL.

Libj - 31 - B1 - PP17 - EL 1411 - IKM 28/11
Oooo spennende!! Når tenker du å teste?

Jeg håper nå virkelig det! Men det er jo nå som har vært normal eggløsningstid for meg før syklusene mine plutselig ble kortere fra august! Så jeg er optimist!
Bra med dobbel ikm gruppe da :happy: Du får gi beskjed når/hvis du vil bli flyttet. Ikke så viktig å være på riktig dag egentlig, bare sier noe om hvem andre som er på samme dag som deg, som man på en måte tester sammen med :happy:

5 dpo, fra i dag kan implantasjonen skje!! det har skjedd så tidlig før, så da kan det jo skje igjen :hilarious: Fertilityfriend har bommet på en dag da.

Screenshot_20251120_092041_FF App.jpg

Så i dag blir det mission rydde litt før besøk i helgen og kjøpe kurver for å gjemme "prøver" utstyret mitt, og i morgen kommer ny oppvaskmaskin :hello2 Har gledet meg hele uken til å få oppvaskmaskinen :hilarious: Oppvaskmaskinen har ikke en god kobling til vannet i hyllen der man har glass og kopper, så er alltid 3-8 glass som får inntørkede oppvaskmaskin tablett rester spylt opp. Så må vi vaske de forhånd. Og den vasker bestikket over litt dårlig også. Vi har bare vendt oss til det, men nå blir det ny maskin :hello2 Så skal vi koble opp gamle maskinen hos leieboeren som bare er en person. Har spurt han om han ville ha en benkoppvaskmaskin tidligere, men han har bare 2 benkeplater ledig og ville ikke ofte en av de til en oppvaskmaskin. Så oppvaskmaskinen skal kobles opp i et sånt innhuk i gangen der også vaskemaskinen står. Leiligheten er bare 31 kvm, så er snakk om 4 meter til kjøkkenet fra gangen. Vi skal straks pusse opp leiligheten, så da får han større kjøkken.

Back
Topp