B2 - PP11 - CD2
Da ble den ingen positiv test til jul, men kanskje vi rekker det til nyttårsaften?
Jeg tenker ta letrozol annenhver måned, så siden jeg tok sist måned blir det pause nå. Denne måneden har jeg bestilt nytt kosttilskudd. Ikke sikkert det har noe for seg, men følelsen av å gjøre
noe er uansett god. Jeg har bestilt bromelain, som bl.a. kan bidra til økt blodgjennomstrømning. Det er pga. bromelain at noen spiser ananas etter eggløsning, og jeg gjorde det selv også da jeg ble gravid for første gang. Jeg aner jo ikke om det hadde noen betydning at jeg spiste det da jeg ble gravid, men det gir meg litt ekstra tro på det kontra mye annet jeg kunne prøvd. Jeg kunne selvfølgelig spist fersk ananas men synes det er litt enklere å ta tabletter, blir så utrolig sår i munnen og på leppene av å spise mye ananas

Det andre jeg har bestilt er probiotika, som forhåpentligvis kan bidra til bedre miljø i underlivet. Jeg får så raskt ubalanse, bl.a. etter sex, og det er vel ikke helt gunstig for å bli gravid. Har lest om flere her inne som har blitt gravide (eller klart å forbli gravid etter flere spontanaborter) etter å ha forbedret/behandlet miljøet nedentil, så skader vel ikke å prøve