Hvordan føles bekkenproblemer ut? Har 2 barn, ikke kvelm eller bekken da. Men nå er jeg godt voksen og har smerter rundt rumpa (7+1)Da slenger vi på at bekkenet har begynt å tulle seg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan føles bekkenproblemer ut? Har 2 barn, ikke kvelm eller bekken da. Men nå er jeg godt voksen og har smerter rundt rumpa (7+1)Da slenger vi på at bekkenet har begynt å tulle seg.
Småkvalm/rar innimellom de siste dagene, sterkest i forbindelse med hodepinen. Og innimellom de siste par dagene lurer jeg på om jeg har fått litt ulvehunger.
Så mye at det til tider gjør ganske vondt hvis jeg må holde på det for lenge. Rekker å bli bekymra hver gang, men kjenner jo at smertene forsvinner hver gang jeg får «tømt» 
var visst en skrivefeil derGa meg med cyclogest den 10takka F for det!
skjønner ikke hvorfor"crinone" ble til "grining"? haha
jeg døøøør
men, det passet jo forsåvidt 
men, klarer lett det om dette endelig går veien!Ja det gikk veldig greit husker jeg. Menne jeg skulle ha en Crinone morgen to cyclogest BAK midt på dagen og en Crinone kveld. Asså midt på sommeren.. Mest nasty greiene Jeg har drevet medvar visst en skrivefeil derskjønner ikke hvorfor"crinone" ble til "grining"? haha
jeg døøøør
Jeg har over 5 uker igjen med cyclogestenmen, klarer lett det om dette endelig går veien!
Det blir mye greier jaJa det gikk veldig greit husker jeg. Menne jeg skulle ha en Crinone morgen to cyclogest BAK midt på dagen og en Crinone kveld. Asså midt på sommeren.. Mest nasty greiene Jeg har drevet medÅsså for et humør
![]()
Kan jeg spørre hvorfor du tok så mye?De satte meg bare på detDet blir mye greier jaKan jeg spørre hvorfor du tok så mye?
Ser den! Man tar det man får av ekstra med gledeDe satte meg bare på detJeg spurte ikke så mye.. De fikk endelig resultater når det passer offentlige i Norge ga meg opp, så jeg bare tok imot med åpne armer
![]()
Skjønner deg så godt! Jeg fikk riksen til å gå med på samme behandling som jeg fikk i DK så fikk ut bra med egg å satte inn et 4AB.. Men jeg merker at jeg er kjempe engstelig :/ men UL torsdag så får man noe mere svarSer den! Man tar det man får av ekstra med glede
Vi hadde ett fryseforsøk og 3 ferskforsøk på riksen, med akkurat samme medisiner hver gang. Ble gravid den ene gangen, men var dessverre enda en exu. Gikk over til det private, med andre medisiner, og har blitt gravid 3 av 3 ganger. At det ikke har blitt barn enda er nok bare fordi jeg har blitt 39, og kvaliteten på eggene begynner å bli så som så. Håper dette går fint og at vi endelig kan si vi er ferdige!
Ikke dårlig at de matchet! føler de er litt vanskelige å få med på noe nytt.Skjønner deg så godt! Jeg fikk riksen til å gå med på samme behandling som jeg fikk i DK så fikk ut bra med egg å satte inn et 4AB.. Men jeg merker at jeg er kjempe engstelig :/ men UL torsdag så får man noe mere svar![]()
Hvorfor bruker du cyclogest så lenge? Blir sååå forvirra. Jeg sluttet i uke 5+1, St.Olavs mente at etter det tidspunktet har det ikke noe å si fra eller til..var visst en skrivefeil derskjønner ikke hvorfor"crinone" ble til "grining"? haha
jeg døøøør
Jeg har over 5 uker igjen med cyclogestenmen, klarer lett det om dette endelig går veien!

Naturlig vs styrt syklus! Styrt syklus overstyrer man kroppens eget å bruker estradot eller progynova. Da må man ta progesteron. Men dersom kroppen får innsett i naturlig syklus så produserer vi nok selvHvorfor bruker du cyclogest så lenge? Blir sååå forvirra. Jeg sluttet i uke 5+1, St.Olavs mente at etter det tidspunktet har det ikke noe å si fra eller til..![]()
Etter sjekk med appen så er jeg 5+2 idag. Så jeg blir vel 5+6 på UL. Tenker det er nok til å se noe iallefallIkke dårlig at de matchet! føler de er litt vanskelige å få med på noe nytt.
Spennende med UL! Føler man er i limbo frem til da. Det er lange uker! Hvilken uke er du i nå?
Da burde man kunne se et at det er noe vakkert inni der jaEtter sjekk med appen så er jeg 5+2 idag. Så jeg blir vel 5+6 på UL. Tenker det er nok til å se noe iallefall![]()
Jeg har ikke UL før i uke 7. Er det sykehuset som har satt opp så tidlig, eller går du privat?Styrt syklus jaHvorfor bruker du cyclogest så lenge? Blir sååå forvirra. Jeg sluttet i uke 5+1, St.Olavs mente at etter det tidspunktet har det ikke noe å si fra eller til..![]()
Jeg har ikke hatt eggløsning fordi syklusen var styrt med progynova, så kroppen får ekstra støtte frem til morkaka tar over, om jeg har forstått det riktig 
PrivatDa burde man kunne se et at det er noe vakkert inni der jaJeg har ikke UL før i uke 7. Er det sykehuset som har satt opp så tidlig, eller går du privat?