Symptomer

Trøtt tidligere på kvelden, og våkner tidligere på morgenen, inkludert mange oppvåkninger og må tisse tidlig på morgenen. Tror kanskje jeg tisser litt oftere generelt. Ømme nippler. Litt strekk rundt livmorområdet hvis jeg strekker meg, og innimellom støl følelse, men disse føler jeg har gitt seg de siste dagene (rundt 7 uker). Og så har jeg fått ekstrem hodepine som virker som det trigges av at jeg bøyer meg mye og kulde.:dead: Småkvalm/rar innimellom de siste dagene, sterkest i forbindelse med hodepinen. Og innimellom de siste par dagene lurer jeg på om jeg har fått litt ulvehunger.:laughing002

Jeg har så si ingen symptomer. Blir stresset av det. Eneste er at jeg løper oftere på do.

Kvalme/uggenhet dukker opp et par ganger i løpet av dagen og kjenner det også som regel i ryggen en gang om dagen eller to. Kjenner det strekker i livmora sporadisk - det kan gå ganske lang tid mellom hver gang.. Tisser oftere, liker ikke kaffe - noe jeg vanligvis gjør, er ofte ganske trøtt midt på dagen og sovner da hvis jeg har mulighet. Til tross for en del symptomer kan jeg likevel bli stressa og engstelig for at noe skal være eller gå galt. Vet ikke om det noen gang helt vil slippe taket før barnet kommer, håper og tror jo at jeg skal gå til termin denne gangen! Prøver bare å akseptere at angsten for at noe galt skal skje dukker opp i ny og ne og at det er helt naturlig.. Ikke minst for oss som har historikk med gjentakende aborter/kjipe opplevelser

Myyye luft i magen :sad015 Så mye at det til tider gjør ganske vondt hvis jeg må holde på det for lenge. Rekker å bli bekymra hver gang, men kjenner jo at smertene forsvinner hver gang jeg får «tømt» :smiley-ashamed004
Ellers dårlig søvn, tidlige morgener og kvalme som kommer og går.

Ga meg med cyclogest den 10 :P takka F for det!
var visst en skrivefeil der :hilarious: skjønner ikke hvorfor"crinone" ble til "grining"? haha :hilarious: jeg døøøør:laughing002 men, det passet jo forsåvidt :joyful:
Jeg har over 5 uker igjen med cyclogesten :sick009 men, klarer lett det om dette endelig går veien!

var visst en skrivefeil der :hilarious: skjønner ikke hvorfor"crinone" ble til "grining"? haha :hilarious: jeg døøøør:laughing002 men, det passet jo forsåvidt :joyful:
Jeg har over 5 uker igjen med cyclogesten :sick009 men, klarer lett det om dette endelig går veien!
Ja det gikk veldig greit husker jeg. Menne jeg skulle ha en Crinone morgen to cyclogest BAK midt på dagen og en Crinone kveld. Asså midt på sommeren.. Mest nasty greiene Jeg har drevet med :P Åsså for et humør :P

Ja det gikk veldig greit husker jeg. Menne jeg skulle ha en Crinone morgen to cyclogest BAK midt på dagen og en Crinone kveld. Asså midt på sommeren.. Mest nasty greiene Jeg har drevet med :P Åsså for et humør :P
Det blir mye greier ja :dead: Kan jeg spørre hvorfor du tok så mye?

Det blir mye greier ja :dead: Kan jeg spørre hvorfor du tok så mye?
De satte meg bare på det :P Jeg spurte ikke så mye.. De fikk endelig resultater når det passer offentlige i Norge ga meg opp, så jeg bare tok imot med åpne armer :P

De satte meg bare på det :P Jeg spurte ikke så mye.. De fikk endelig resultater når det passer offentlige i Norge ga meg opp, så jeg bare tok imot med åpne armer :P
Ser den! Man tar det man får av ekstra med glede :shy:
Vi hadde ett fryseforsøk og 3 ferskforsøk på riksen, med akkurat samme medisiner hver gang. Ble gravid den ene gangen, men var dessverre enda en exu. Gikk over til det private, med andre medisiner, og har blitt gravid 3 av 3 ganger. At det ikke har blitt barn enda er nok bare fordi jeg har blitt 39, og kvaliteten på eggene begynner å bli så som så. Håper dette går fint og at vi endelig kan si vi er ferdige!

Ser den! Man tar det man får av ekstra med glede :shy:
Vi hadde ett fryseforsøk og 3 ferskforsøk på riksen, med akkurat samme medisiner hver gang. Ble gravid den ene gangen, men var dessverre enda en exu. Gikk over til det private, med andre medisiner, og har blitt gravid 3 av 3 ganger. At det ikke har blitt barn enda er nok bare fordi jeg har blitt 39, og kvaliteten på eggene begynner å bli så som så. Håper dette går fint og at vi endelig kan si vi er ferdige!
Skjønner deg så godt! Jeg fikk riksen til å gå med på samme behandling som jeg fikk i DK så fikk ut bra med egg å satte inn et 4AB.. Men jeg merker at jeg er kjempe engstelig :/ men UL torsdag så får man noe mere svar :)

Skjønner deg så godt! Jeg fikk riksen til å gå med på samme behandling som jeg fikk i DK så fikk ut bra med egg å satte inn et 4AB.. Men jeg merker at jeg er kjempe engstelig :/ men UL torsdag så får man noe mere svar :)
Ikke dårlig at de matchet! føler de er litt vanskelige å få med på noe nytt.
Spennende med UL! Føler man er i limbo frem til da. Det er lange uker! Hvilken uke er du i nå?

Hvorfor bruker du cyclogest så lenge? Blir sååå forvirra. Jeg sluttet i uke 5+1, St.Olavs mente at etter det tidspunktet har det ikke noe å si fra eller til.. :confused2

Hvorfor bruker du cyclogest så lenge? Blir sååå forvirra. Jeg sluttet i uke 5+1, St.Olavs mente at etter det tidspunktet har det ikke noe å si fra eller til.. :confused2
Naturlig vs styrt syklus! Styrt syklus overstyrer man kroppens eget å bruker estradot eller progynova. Da må man ta progesteron. Men dersom kroppen får innsett i naturlig syklus så produserer vi nok selv :)

Ikke dårlig at de matchet! føler de er litt vanskelige å få med på noe nytt.
Spennende med UL! Føler man er i limbo frem til da. Det er lange uker! Hvilken uke er du i nå?
Etter sjekk med appen så er jeg 5+2 idag. Så jeg blir vel 5+6 på UL. Tenker det er nok til å se noe iallefall :)

Etter sjekk med appen så er jeg 5+2 idag. Så jeg blir vel 5+6 på UL. Tenker det er nok til å se noe iallefall :)
Da burde man kunne se et at det er noe vakkert inni der ja :happy: Jeg har ikke UL før i uke 7. Er det sykehuset som har satt opp så tidlig, eller går du privat?

Styrt syklus ja :happy: Jeg har ikke hatt eggløsning fordi syklusen var styrt med progynova, så kroppen får ekstra støtte frem til morkaka tar over, om jeg har forstått det riktig :smug:

Da burde man kunne se et at det er noe vakkert inni der ja :happy: Jeg har ikke UL før i uke 7. Er det sykehuset som har satt opp så tidlig, eller går du privat?
Privat :) får på riksen rundt 8 uker :)

Er det noen flere som sliter med kramper? Har alle di klassiske symptomene som ømme bryster, kvalme osv som jeg hadde med første, men det med kramper, den var ny

Back
Topp