Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Å, ja. Tok et par skyllinger før jeg kunne sette på vanlig programTenker den var bra mett på skum![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, ja. Tok et par skyllinger før jeg kunne sette på vanlig programTenker den var bra mett på skum![]()
![]()
Å, ja. Tok et par skyllinger før jeg kunne sette på vanlig program![]()
Er min beste medhjelper her i heimen, den, tørketrommelene og oppvaskmaskina... for ikke å snakke om støvsugeren

Spennende å se om det er rett, da![]()

Blir uansett overlykkelig bare lille er friskJepp, greit med litt hjelpemidler i hus..selv skulle jeg gjerne hatt den der nye hushjelp roboten dog. Koster bare 200.000Stakkars vaskemaskin, den har vært vel verdt penga![]()
Er min beste medhjelper her i heimen, den, tørketrommelene og oppvaskmaskina... for ikke å snakke om støvsugeren
![]()

Så må jeg beklage for å svare et helt halvår seinereVar ikke meningen å gjøre dere bekymret- sorryVar bare hektisk igår.. Ja, har tydeligvis høy hCG-stigning med fordoblingtid på 62 timer, får være fornøyd med det
![]()
Tenk at du har kommet til uke 8 nå eller er det 9? Det rasert i hvert fall av sted 
Så må jeg beklage for å svare et helt halvår seinere
Men, han lille fikk falsk krupp på fredag. Ja neste med legevakt på tlf, får satt ute med han i dyna i 30 min. Slapp legevakta siden det funket så bra. Gikk og la meg med han tidlig for å passe på. Han ble syk og viste seg å ha influensa og har smittet oss alle sammen. Kjenner jeg er så lei sykdom nå, føler det er en evig sykdoms runde i bhg hans. 2 uker av 1 uke på, og sånn går det hele tiden
Uansett kjempe nydelig HCG stigning. Blir så glad for positive nyheterTenk at du har kommet til uke 8 nå eller er det 9? Det rasert i hvert fall av sted
![]()

Jepp, greit med litt hjelpemidler i hus..selv skulle jeg gjerne hatt den der nye hushjelp roboten dog. Koster bare 200.000![]()
![]()
Har aldri opplevd det før. Så det var virkelig ekkelt, håper vi ikke opplever det igjenFalsk krupp kan være skremmende, er så ekkelt hoste. Kald luft er det som må tilHer er det covid-19 i heimen, og guttungen på 4 år sliter da også med falsk krupp. Ønsker dere en riktig god bedring
Er kun 7+2, så fortsatt lenge til 12+0![]()
Stakkars liten, må virkelig være grusomt og ha det som en plage når man er liten. Håper virkelig at han vokser det av seg snart 
Skulle du på ny UL hos gynekologen din? Vi skal bestille time til 3D/4D hos Martin snart. Ikke lundring, men han andre
han telte til 107, men kan være mer. Skjønner ingenting, da jeg vet når EL var og hadde så vonde el-smerterog positive tester(som er bekreftet på venstre side). Og tempgraf.. han sa kroppen bare er sånn noen ganger, egget kan gå i dvale

Har jo hatt en dårlig følelse hele veien, og spørs om det er en grunn til det! Testet positivt 2.oktober, så kan ikke være kortere på vei heller! Problemet er at det 0 sikt inn i magen og får ikke opp hjerteslagene engang, for signalene går ikke gjennom
Gyn er veldig positiv og mener detta går veien, men det er dessverre ikke jeg. Og da er det dritt å slite med kvalme, for ingenting evt... faen, altså
Så skal det gå gærli, så kan det i grunnen bare gå gærli nå, synes jeg! Gidder ikke det skal dra ut heller
Tok ny hCG-måling, på tross av man ikke helt kan måle stigningen lenger, når en er så langt. Skal ligge på rundt 80.000, om den har steget som sist, men kan ligge på 50.000 å være greit ogsåSamme!! Men kanskje billigere om noen år. Denne lanseres jo ikke før uti 2026, og da i USA (men er likevel norsk robot, tydeligvis. Sikkert AI'en som er jobbet med i Norge, men resten i usa), og tenker det sikkert finnes noe tweaks som må fikses også, så like greit å vente til v2, v3...Hadde jeg hatt penger til det, så hadde jeg kjøpt den![]()
Kjedelig å ikke få noe konkret svar.. men igjen, du har jo mye arrvev og diverse, og det gjør det jo veldig vanskelig å måle..! Også er det jo rykk og napp i utviklingen, spesielt i starten, slik at å ligge dagevis bak er helt innen normalen. Vi håper på det beste uansett, selv om sånne vage resultater er utrolig vonde å gå med...!!Vis vedlegget 473428
Vis vedlegget 473430
7+2 og har vært på ultralyd hos gyn igjenMålt til 6+3. Igjen er det SÅ dårlig sikt inn at det bare ser ut som en svart, tom sekk. Må presse ned på livmoren utvendig(innvendig ultralyd) mens han prøver å få noen som helst bilder. Vi ser hjerteaktivitet, men maskinen får ikke målt pga 0 signaler
han telte til 107, men kan være mer. Skjønner ingenting, da jeg vet når EL var og hadde så vonde el-smerterog positive tester(som er bekreftet på venstre side). Og tempgraf.. han sa kroppen bare er sånn noen ganger, egget kan gå i dvale
Har jo hatt en dårlig følelse hele veien, og spørs om det er en grunn til det! Testet positivt 2.oktober, så kan ikke være kortere på vei heller! Problemet er at det 0 sikt inn i magen og får ikke opp hjerteslagene engang, for signalene går ikke gjennom
Gyn er veldig positiv og mener detta går veien, men det er dessverre ikke jeg. Og da er det dritt å slite med kvalme, for ingenting evt... faen, altså
Så skal det gå gærli, så kan det i grunnen bare gå gærli nå, synes jeg! Gidder ikke det skal dra ut heller
Tok ny hCG-måling, på tross av man ikke helt kan måle stigningen lenger, når en er så langt. Skal ligge på rundt 80.000, om den har steget som sist, men kan ligge på 50.000 å være greit også
Er lei allerede kjenner, jeg... mange uker med usikkerhet tar på... Ny ultralyd om en uke igjen...
Han ville ikke henvise til sykehuset hvor det kanskje er bedre utstyr? Eller har dere andre private gynekologer? Hva nå du forresten betale for hver ultralyd? Høres jo rart ut at utstyret hans er så dårlig, må jo være noe feil med det??!
Så frustrerende. Så må bare ta tiden til hjelp, helt til den lille er blitt større eller til det evt ikke er mer å se
betaler 1000kr pr gang, noe som er veldig billig privat! Har andre private her. Kan f.eks gå til Martin lundring, men stortrives hos Martin SørensenKjedelig å ikke få noe konkret svar.. men igjen, du har jo mye arrvev og diverse, og det gjør det jo veldig vanskelig å måle..! Også er det jo rykk og napp i utviklingen, spesielt i starten, slik at å ligge dagevis bak er helt innen normalen. Vi håper på det beste uansett, selv om sånne vage resultater er utrolig vonde å gå med...!!
Håper veldig på at neste ultralyd gir gode resultater![]()
Er bare så frustrerende å bli gående sånn her i noe som føles ut som evigheter
Føles ut som jeg er i Limboland lissom
Så må bare vente, ikke annet jeg kan gjøre...Skjønner, det er han på spesialistsenteret? Han et vel veldig dyr igjen. Men da skjønner jeg, da er det derfor, ja. Kjedelig å vente da, skjønner detHan har noe av det beste utstyret som finnes! Er pga arrvev fra keisersnitt at han ikke ser, for de sperrer fullstendig for alle signaler. Får ikke målt hjerteligslagene engangSå frustrerende. Så må bare ta tiden til hjelp, helt til den lille er blitt større eller til det evt ikke er mer å se
betaler 1000kr pr gang, noe som er veldig billig privat! Har andre private her. Kan f.eks gå til Martin lundring, men stortrives hos Martin Sørensen
Han er virkelig verdens beste
![]()

Ja, blir jo litt limbo når det er sånn.... Veldig frustrerende, men.. får jo ikke gjort annet enn å vente og se :/Takk, for gode ord, snuppEr bare så frustrerende å bli gående sånn her i noe som føles ut som evigheter
Føles ut som jeg er i Limboland lissom
Så må bare vente, ikke annet jeg kan gjøre...
Oj, det var billig. Hvor holder han til?Han har noe av det beste utstyret som finnes! Er pga arrvev fra keisersnitt at han ikke ser, for de sperrer fullstendig for alle signaler. Får ikke målt hjerteligslagene engangSå frustrerende. Så må bare ta tiden til hjelp, helt til den lille er blitt større eller til det evt ikke er mer å se
betaler 1000kr pr gang, noe som er veldig billig privat! Har andre private her. Kan f.eks gå til Martin lundring, men stortrives hos Martin Sørensen
Han er virkelig verdens beste
![]()
Oj, det var billig. Hvor holder han til?
Skjønner, det er han på spesialistsenteret? Han et vel veldig dyr igjen. Men da skjønner jeg, da er det derfor, ja. Kjedelig å vente da, skjønner det![]()