Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Takk, takk, kjære du❤️

Jaaah, nå begynner den beste tiden på hele året :greet008 Gleder meg som en liten unge til å pynte sammen med gjengen min:santa✨️ Vi tenner alt ute i hagen lørdag 1.November- allerede nå etterspør folk i bygda julelys:smiley-bounce022
Må vere ein drøm med desember når ein har så mange barn også i forskjellige aldersgrupper så det er masse ein kan gjera.

Må vere ein drøm med desember når ein har så mange barn også i forskjellige aldersgrupper så det er masse ein kan gjera.

Det er det virkelig❤️ Vet hvor heldig jeg er:love7

Screenshot_20251004_154238_ChatGPT.jpg

Screenshot_20251028_090836_Preglife.jpg

Screenshot_20251028_090809_Preggers.jpg

7+0 og dagene snegler seg av gårdelaughing6 Synes dagene går SÅ sakte! Har vært dårlig nå, men begynte med Stemetil(første gang jeg prøver det), og det er seriøst en BIG gamechanger for meg:happy093.:excited001Hvor har den vært i alle mine andre graviditeter lissom?:wideyed::eek: Jeg kan nå lage middag, være sammen med barna og rett å slett være mamma:love7 Jeg er ikke sengeliggende eller kaster opp, kun uggen:smiley-bounce012 Jeg ber om at det fortsetter sånn:smiley-angelic001 Så håper jeg på noen fine julemåneder med masse kos, filmer, julemusikk og baking; deilig familiekos:greet008

Har fått time til OTUL+Nipt-test torsdag den 4.Desember når jeg er 12+2, og OUL torsdag den 15.januar når jeg er 18+2:love7

Halve huset ligger dessverre nede med covid-19 nå.. igjeeeen! Jeg er seff en av de:dead::hilarious:
Screenshot_20251027_221118_Gallery.jpg

Last edited:
Vis vedlegget 473323

Vis vedlegget 473324
Vis vedlegget 473325

7+0 og dagene snegler seg av gårdelaughing6 Synes dagene går SÅ sakte! Har vært dårlig nå, men begynte med Stematil(første gang jeg prøver det), og det er seriøst en BIG gamechanger for meg:happy093.:excited001Hvor har den vært i alle mine andre graviditeter lissom?:wideyed::eek: Jeg kan nå lage middag, være sammen med barna og rett å slett være mamma:love7 Jeg er ikke sengeliggende eller kaster opp, kun uggen:smiley-bounce012 Jeg ber om at det fortsetter sånn:smiley-angelic001 Så håper jeg på noen fine julemåneder med masse kos, filmer, julemusikk og baking; deilig familiekos:greet008

Har fått time til OTUL torsdag den 4.Desember når jeg er 12+2, og OUL torsdag den 15.januar når jeg er 18+2:love7

Halve huset ligger dessverre nede med covid-19 nå.. igjeeeen! Jeg er seff en av de:dead::hilarious:
Vis vedlegget 473328
Sååå bra formen er bedre enn før!!! :D hva er stematil? Kan du kjøre bil med det? Stor tablett? Hilsen en som ikke klarer og svelge Paracet :p haha. Kjipt å være syk da! God bedring til deg og dine ❤️❤️❤️

Åååh, så godt å høre at du har medisin som virker litt!! Kvalme og uggenhet tåler man jo til en viss grad. Så håper det fortsetter sånn ❤️ om du greier fungere til kvalmen gir seg, så er jo det absolutt det greieste! Så får du jo kost deg litt i juletiden og, ikke bare rulle kvalm i senga..

Håper coviden går fort over ❤️ Er noe syke her også, men har ikke testet etter covid siden 2021 - får liksom ikke gjort så mye mer fra eller til om det er rs, rhino eller covid liksom. :bag: Så kan vel like godt være covid her og, selv om jeg tipper det er en av de andre forkjølelsesvariantene.
Holder ungene hjemme det siste dagene mens de hoster om natta i alle fall. Merker i alle fall minstemor er skikkelig sliten etter å ha brukt natta på hosting fremfor soving ><

God bedring til gjengen der!

Sååå bra formen er bedre enn før!!! :D hva er stematil? Kan du kjøre bil med det? Stor tablett? Hilsen en som ikke klarer og svelge Paracet :p haha. Kjipt å være syk da! God bedring til deg og dine ❤️❤️❤️

Stavefeil, medisinen heter Stemetil- fantastisk vidundermiddel for meg iallefall :love7 :smiley-bounce012 Neida, tabletten er liten, så den får du ned:hilarious: Dritt med sykdom, men bare å komme seg gjennom det❤️ Takk, søta:smiley-angelic003

Åååh, så godt å høre at du har medisin som virker litt!! Kvalme og uggenhet tåler man jo til en viss grad. Så håper det fortsetter sånn ❤️ om du greier fungere til kvalmen gir seg, så er jo det absolutt det greieste! Så får du jo kost deg litt i juletiden og, ikke bare rulle kvalm i senga..

Håper coviden går fort over ❤️ Er noe syke her også, men har ikke testet etter covid siden 2021 - får liksom ikke gjort så mye mer fra eller til om det er rs, rhino eller covid liksom. :bag: Så kan vel like godt være covid her og, selv om jeg tipper det er en av de andre forkjølelsesvariantene.
Holder ungene hjemme det siste dagene mens de hoster om natta i alle fall. Merker i alle fall minstemor er skikkelig sliten etter å ha brukt natta på hosting fremfor soving ><

God bedring til gjengen der!

Ja, jeg er helt spellbound av forundring og også litt sånn "faen, hvorfor er jeg ikke blitt tilbudt denne før?" Er jo fader meg en lifesaver:smiley-angelic001:gen014:dance011Aldri følt meg så bra før på denne tiden i en graviditet, aldri! Jeg er oppegående og fungerer, bare litt uggen av og til❤️ Jaaaah, gjett om jeg gleder meg å ser fram til de neste 2 mnd, blir SÅ mye JULEKOS:greet008:love017

Har hatt så mange covid-19-tester liggende, så da bruker jeg de opp. Og synes det er greit å vite hva som feiler oss, om dog, noe unødvendig:p

Neeei, vennen da❤️ Ikke noe hyggelig å høre de minste i heimen er syke og har gang i hosten som ødelegger søvnen på nattestid❤️ Håper det blir bedring på de veldig snart, så nattesøvnen og dagsformen bedrer seg:hug013God bedring til alle små❤️ Takk, snupp:smiley-angelic003

Ja, jeg er helt spellbound av forundring og også litt sånn "faen, hvorfor er jeg ikke blitt tilbudt denne før?" Er jo fader meg en lifesaver:smiley-angelic001:gen014:dance011Aldri følt meg så bra før på denne tiden i en graviditet, aldri! Jeg er oppegående og fungerer, bare litt uggen av og til❤️ Jaaaah, gjett om jeg gleder meg å ser fram til de neste 2 mnd, blir SÅ mye JULEKOS:greet008:love017

Har hatt så mange covid-19-tester liggende, så da bruker jeg de opp. Og synes det er greit å vite hva som feiler oss, om dog, noe unødvendig:p

Neeei, vennen da❤️ Ikke noe hyggelig å høre de minste i heimen er syke og har gang i hosten som ødelegger søvnen på nattestid❤️ Håper det blir bedring på de veldig snart, så nattesøvnen og dagsformen bedrer seg:hug013God bedring til alle små❤️ Takk, snupp:smiley-angelic003
Helt fantastisk!! Vet jo hvor elendig du har vært de andre gangene, så dette her må jo være en enorm lettelse..!

Og ja, hadde jeg hatt liggende, så hadde jeg jo brukt dem opp selv, altså! Og om det hadde eksistert hjemmetester for de andre forkjølelsesvirusene hadde jeg sikkert hatt hele utvalget bare for å sjekke :hilarious:
Men kun covidtesten blir så lite spekter. Da er det enten eller, og gir meg ikke så mye :p

Får håpe det. Minstemor blir så trøtt og sliten. (Men likevel er de så energiske at de holder en opptatt likevel!!). Hadde vært kjekt om de i det minste fikk sovet ordentlig, så de kunne gå i bhg.

Helt fantastisk!! Vet jo hvor elendig du har vært de andre gangene, så dette her må jo være en enorm lettelse..!

Og ja, hadde jeg hatt liggende, så hadde jeg jo brukt dem opp selv, altså! Og om det hadde eksistert hjemmetester for de andre forkjølelsesvirusene hadde jeg sikkert hatt hele utvalget bare for å sjekke :hilarious:
Men kun covidtesten blir så lite spekter. Da er det enten eller, og gir meg ikke så mye :p

Får håpe det. Minstemor blir så trøtt og sliten. (Men likevel er de så energiske at de holder en opptatt likevel!!). Hadde vært kjekt om de i det minste fikk sovet ordentlig, så de kunne gå i bhg.

Er en stor lettelse å kunne delta i familielivet, være oppegående og være i noenlunde okei form :love017 :dance011 :sad010 Så de solgte noen hjemmetester på normal for covid-19, influensa og RS-virus for 48kr stk. Blir fort dyrt det og:hilarious:

Ja, sånn er det å kidsa syke hjemme her også. De er i full gang og full fres åå tross av dårlige netter eller sykdom. Ingenting slår ut mine gutter:hilarious:

Er en stor lettelse å kunne delta i familielivet, være oppegående og være i noenlunde okei form :love017 :dance011 :sad010 Så de solgte noen hjemmetester på normal for covid-19, influensa og RS-virus for 48kr stk. Blir fort dyrt det og:hilarious:

Ja, sånn er det å kidsa syke hjemme her også. De er i full gang og full fres åå tross av dårlige netter eller sykdom. Ingenting slår ut mine gutter:hilarious:

Fant noen med rhino-test og, og finnes flere også. Men dyrt ja. Men under 50 var ikke så ille. Trenger vel bare teste den ENE som er syk hver gang, evt. :p

Nei, det er rart med det der. At man kan ha så mye energi. Jeg har ikke lyst til å stå opp av senga engang. :p

Fant noen med rhino-test og, og finnes flere også. Men dyrt ja. Men under 50 var ikke så ille. Trenger vel bare teste den ENE som er syk hver gang, evt. :p

Nei, det er rart med det der. At man kan ha så mye energi. Jeg har ikke lyst til å stå opp av senga engang. :p

Ja, vet de har noen på apotek1 også, men de er dyrere igjen!

Mhm, er rett å slett det en må gjøre, teste den som er sykest :p

Haha, jeg skjønner ikke hvor de får energien fra når de er syke, mine er stort sett upåvirket og i full fres+ mer grinete:bag:

Ja, vet de har noen på apotek1 også, men de er dyrere igjen!

Mhm, er rett å slett det en må gjøre, teste den som er sykest :p

Haha, jeg skjønner ikke hvor de får energien fra når de er syke, mine er stort sett upåvirket og i full fres+ mer grinete:bag:
Jepp. Sånn var det i hele dag her. Men, A1 (ulempen med flere på samme bokstav, de må nummereres), ble plutselig slapp og dårlig rundt middag kl 16.30. Da ba hun selv om å få gå i dusjen, og hun satt bare der med varmt vann skyllende over seg. Og hun ble sittende der lenge. Husker ikke hvor lenge heller. Og ville bare ligge på sofaen under pledd etterpå..
Utviklet seg litt feber og, kjente jeg, så ble litt paracet til kvelds.. måtte få minstemor til å sovne, hun var ikke sliten enda og brukte halvannen time, og da jeg sjekket på søstera igjen, så var hun klissvåt av svette, stakkar. :bag:

Jepp. Sånn var det i hele dag her. Men, A1 (ulempen med flere på samme bokstav, de må nummereres), ble plutselig slapp og dårlig rundt middag kl 16.30. Da ba hun selv om å få gå i dusjen, og hun satt bare der med varmt vann skyllende over seg. Og hun ble sittende der lenge. Husker ikke hvor lenge heller. Og ville bare ligge på sofaen under pledd etterpå..
Utviklet seg litt feber og, kjente jeg, så ble litt paracet til kvelds.. måtte få minstemor til å sovne, hun var ikke sliten enda og brukte halvannen time, og da jeg sjekket på søstera igjen, så var hun klissvåt av svette, stakkar. :bag:

Stakkars lillemor:confused: Kan tenke meg hun er dårlig, når hun sitter rolig og er helt slapp:sorry: Fælt når de små er syke❤️ Ønsker de små en riktig god bedring❤️

Stakkars lillemor:confused: Kan tenke meg hun er dårlig, når hun sitter rolig og er helt slapp:sorry: Fælt når de små er syke❤️ Ønsker de små en riktig god bedring❤️
Minstemor var ikke slapp, da. Mens jeg holdt sykingen med selskap på sofaen, så skulle minstemor legge et fat på benken. Jeg synes hun brukte litt lang tid og sjekket opp - og da hadde hun greid å smøre zalo over hele kjøkkengulvet. :bag:

Spennende med små barn i hus, si. :p

Men ja. Ikke så mye å gjøre heller. De er nødvendigvis ikke så enige i at søvn er viktig, så væske og Paracet :p

Minstemor var ikke slapp, da. Mens jeg holdt sykingen med selskap på sofaen, så skulle minstemor legge et fat på benken. Jeg synes hun brukte litt lang tid og sjekket opp - og da hadde hun greid å smøre zalo over hele kjøkkengulvet. :bag:

Spennende med små barn i hus, si. :p

Men ja. Ikke så mye å gjøre heller. De er nødvendigvis ikke så enige i at søvn er viktig, så væske og Paracet :p

Gang i fresen på mini der og, ja :p :oops: Er sånn her og, konstante påfunn av de mest rare ting! Uff, den zalovasken av gulv har vi prøvd her og! Tar 200 år å vaske såpen bort, bare skummer og skummer:bag::arghh: Jau, aldri en kjedelig dag i sikte, gitt:Heartred

Er sånn her og, to minste hjemme idag!

Gang i fresen på mini der og, ja :p :oops: Er sånn her og, konstante påfunn av de mest rare ting! Uff, den zalovasken av gulv har vi prøvd her og! Tar 200 år å vaske såpen bort, bare skummer og skummer:bag::arghh: Jau, aldri en kjedelig dag i sikte, gitt:Heartred

Er sånn her og, to minste hjemme idag!
Helt forferdelig. Vaskemaskinen var ikke kjempehappy i går kveld, skummet godt inni der :p

Bestille en Reading til fra Stella, og tenkte at nå viser den vel gutt?:dummy::love7 Nope, hun spår fortsatt jente:dummy1: Vel, jeg tror hun tar feil:hilarious::p

1. The Empress – Life, Fertility & Divine Motherhood

The Empress is the ultimate sign of pregnancy and motherhood — the life-giver herself. She affirms that your body and soul are completely aligned to nurture life once again. This baby has chosen you not just because you are capable, but because your heart overflows with nurturing wisdom that few mothers ever reach.

Emotionally, this card mirrors the soft glow around you right now — the tenderness, the heightened senses, the fullness of love. It also speaks of abundant feminine energy, suggesting a baby who will carry warmth, creativity, and deep emotional intelligence.

✨ Energy Tone: Feminine (girl)
✨ Message: “This life grows from love long-rooted; your motherhood is sacred, not routine.”

2. The Page of Cups – New Emotions & Spirit-Child Connection

The Page of Cups represents the voice of the unborn — gentle, intuitive, and loving. In pregnancy readings it often appears when the mother can already feel the baby’s essence through dreams, emotion, or sudden surges of joy. You may notice daydreams, music, or memories that stir tears; that’s her little soul brushing against yours.

This Page carries unmistakably sweet feminine frequency. She feels poetic, expressive, maybe the family’s little artist or empath — a child who will adore affection, animals, and softness. The Page also hints that she’s sensitive to your moods; calm surroundings soothe her even now.

✨ Energy Tone: Feminine
✨ Message: “I arrive with gentleness; I teach the language of feelings.”

3. Strength – Courage, Grace & The Lionheart Soul

Strength blends power with compassion — the mother taming the lion through love. This card reveals your baby’s inner light: brave, resilient, and kind. She’ll have a calm strength, a quiet determination that mirrors your own endurance through six journeys before her.

While Strength carries both masculine and feminine balance, here it leans toward a girl with fiery courage, a Leo-like spark destined to stand tall but lead through empathy. She’ll be the bridge between siblings, the harmonizer who brings calm where there’s noise and laughter where there’s quiet.

✨ Energy Tone: Predominantly Feminine with inner fire
✨ Message: “She inherits your heart’s courage — tender yet unstoppable.”

Final Gender & Soul Summary for M & T

Predicted Gender: Girl

Essence: A luminous, sensitive, strong-hearted daughter equal parts dreamer and lionheart.

Spiritual Meaning: She’s the seventh blessing, symbol of completion and divine grace the soul that closes the circle with light and harmony.

✨ Spirit’s Whisper: “I come as love perfected through years of devotion your seventh star, shining softly but forever.”

Er så spent, "bare" 6 uker til vi finner det ut:hilarious:

Last edited:
Back
Topp