Noen her som har prøvd sånne gravidputer? Har sett litt på «komfortputen» fra velvaere.no og lurer litt på om jeg skal skaffe meg en sånn, men vil gjerne høre om noen har erfaringer 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har ikke prøvd den du nevnte men najell sin amme og gravidpute har vært min venn siden jeg ble gravid med førsteNoen her som har prøvd sånne gravidputer? Har sett litt på «komfortputen» fra velvaere.no og lurer litt på om jeg skal skaffe meg en sånn, men vil gjerne høre om noen har erfaringer![]()
Elsker denJeg er helt frelst av bbhugme. Den har vært fast inventar i senga siden forrige svangerskap. Mannen liker den ikke fordi den tar for mye plass i senga. Men jeg skal aldri kvitte meg med den. Har ikke prøvd noen av de andre.Noen her som har prøvd sånne gravidputer? Har sett litt på «komfortputen» fra velvaere.no og lurer litt på om jeg skal skaffe meg en sånn, men vil gjerne høre om noen har erfaringer![]()
Jeg har bbhugme, og den er gull!Noen her som har prøvd sånne gravidputer? Har sett litt på «komfortputen» fra velvaere.no og lurer litt på om jeg skal skaffe meg en sånn, men vil gjerne høre om noen har erfaringer![]()

Jeg har bbhugme på kjøpslisten for har hørt så mye bra om denJeg har bbhugme, og den er gull!![]()

Bbhug me flytta inn i senga i 2019 og den bor jeg enda…Noen her som har prøvd sånne gravidputer? Har sett litt på «komfortputen» fra velvaere.no og lurer litt på om jeg skal skaffe meg en sånn, men vil gjerne høre om noen har erfaringer![]()
Jeg elsker bbhugme puta! Bruker deg i senga og når jeg sitter på sofaenNoen her som har prøvd sånne gravidputer? Har sett litt på «komfortputen» fra velvaere.no og lurer litt på om jeg skal skaffe meg en sånn, men vil gjerne høre om noen har erfaringer![]()
Fikk min for 400kr på Finn, nesten ubrukt!Så spennende. Hvordan gikk det?Første svangerskapskontroll i dag! Spent og redd på samme tid. Har spotta litt så bekymringene ligger nært, samtidig som miscarrige probability chart viser over 96% sjans for at det hele går
Gikk fint! La en plan for håndtering av bekymringer og ble veldig betrygget. Fikk resept på kvalmestillende, i fall jeg ikke klarer håndtere kvalmen/den forverrer seg. Har en innmari god lege! Skikkelig takknemlig for det.Så spennende. Hvordan gikk det?![]()
Nå er det bare å håpe at blødningene også er uskyldige og fosteret har vokst til oppfølgings ultralyden vi fikk neste uke.Så godt å høre at alt stod bra til på ultralyd!Begynte å blø sist helg og fikk senere samme helg sykt vond i korsryggen. Var sikker på at nå mister jeg. Var på ultralyd på mandagen og så hjerteslag men ble målt kortere enn jeg skulle vært. Nå er korsrygg smertene nesten helt vekke og har funnet ut at jeg bare har vært forstoppet. Jeg visste ikke forstoppelse kunne gjøre så vondt.Nå er det bare å håpe at blødningene også er uskyldige og fosteret har vokst til oppfølgings ultralyden vi fikk neste uke.
Jeg har hatt den fra velvaere.no siden før jeg ble gravid (har fibromyalgi) og syns den er magisk! Kjøpte vanlig gravidpute først, men den ble for myk og ga ikke nok støtte!Noen her som har prøvd sånne gravidputer? Har sett litt på «komfortputen» fra velvaere.no og lurer litt på om jeg skal skaffe meg en sånn, men vil gjerne høre om noen har erfaringer![]()
Jeg endte faktisk opp med den selv også! Magefølelsen var best på den. Angrer ikke, den var kjempegod. Både til seng og sofaJeg har hatt den fra velvaere.no siden før jeg ble gravid (har fibromyalgi) og syns den er magisk! Kjøpte vanlig gravidpute først, men den ble for myk og ga ikke nok støtte!

Åå gratulerer med tvillingerJeg tilhører egentlig juli, men har funnet ut at det er to som bor i magen min - så hvis dette går bra så vil de forhåpentligvis bli født i juni - så jeg tror jeg henger litt her med dere også![]()
![]()
så spennende!Oi, såå spennende! Gratulerer med tvillinger! Så gøyJeg tilhører egentlig juli, men har funnet ut at det er to som bor i magen min - så hvis dette går bra så vil de forhåpentligvis bli født i juni - så jeg tror jeg henger litt her med dere også![]()
![]()