Tusen takkStor klem tilbake!Håper virkelig at spiren sitter snart igjen - hele veien
ta vare på deg selv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkStor klem tilbake!Håper virkelig at spiren sitter snart igjen - hele veien
ta vare på deg selv
![]()
Det pleier å gå helt fintGravidhjernen glemte urinprøven hjemme. Får det bra å ta den på legekontoret?

Jeg gadd ikke å prøve å huske det en gangGravidhjernen glemte urinprøven hjemme. Får det bra å ta den på legekontoret?
Gikk helt fint 
Ville bare si takk for meg.det har vært en kjempe fin tid sammen med dere flotte damer her inne
![]()
veldig lei meg for at jeg ikke skal få være en del av Juniverse lenger. Men det var fint så lenge det varte
![]()
dere er en kjempe fin og god gjeng og dere har gitt meg så mye støtte og omsorg!! Tusen tusen takk!! Ønsker dere alle masse lykke til videre med de fine spirene i magen, må alle vokse seg store og sterke! Og dere mammaer , ta godt vare på dere selv
både på jobb og hjemme! Det er ikke enkelt og bære frem ett barn i magen så vær rause med dere selv
stor klem fra meg!
Vi skulle jo gått over målstreken sammen, som i novembergruppa

Masse, masse lykke til, snupp
Jeg har også kjøpt de båndene, men usikker på om jeg bruker de riktig. Bruker du de døgnet rundt? Og får du vondt av å ha de på? De er jo ganske stramme.Bruker sånne reisesykebånd, så opplever at de har en god effekt heldigvis! Kvalmen er det fortsatt, men spørs om jeg kanskje bør bytte fastlege. Har en tung bagasje om en tøff oppvekst og psykisk helse, så er avhengig av en lege som har forståelse for det helhetlige bilde. Er heldigvis på et veldig godt sted nå, men merker at hormonene tuller litt med hodet om dagen! Men sånne armbånd er gull, og gjør kvalmen litt mer håndterbar!
Jeg tokk dem av innimellom, ellers ble det vondtJeg har også kjøpt de båndene, men usikker på om jeg bruker de riktig. Bruker du de døgnet rundt? Og får du vondt av å ha de på? De er jo ganske stramme.
Tusen takk! Kommer til å savne dere også!!Kommer til å savne deg masse her inneVi skulle jo gått over målstreken sammen, som i novembergruppa
Håper lille regnbue-spiren sitter fort igjen
Masse, masse lykke til, snupp
![]()
Jeg tar de av når jeg skal sove. Synes de kan bli litt ubehagelig, men da justerer jeg de og da synes jeg det blir bedre. Men har kun brukt de en dag denne gangen og husker ikke helt hvordan jeg gjorde det sist.Jeg har også kjøpt de båndene, men usikker på om jeg bruker de riktig. Bruker du de døgnet rundt? Og får du vondt av å ha de på? De er jo ganske stramme.
De var stramme til å begynne med, så jeg passet på å ta de av meg litt. Nå bruker jeg de hele dagen, og strikken har blitt løsere etter et par dagers bruk bare. Tar de av litt når jeg kommer hjem fra jobb, men sover med det også nåJeg har også kjøpt de båndene, men usikker på om jeg bruker de riktig. Bruker du de døgnet rundt? Og får du vondt av å ha de på? De er jo ganske stramme.
Fint å vite at strikken blir løsere. Jeg må innrømme at jeg ikke vet om de fungerer, men er jo veldig vanskelig å teste siden man gjerne skal ha de på før kvalmen slår inn.De var stramme til å begynne med, så jeg passet på å ta de av meg litt. Nå bruker jeg de hele dagen, og strikken har blitt løsere etter et par dagers bruk bare. Tar de av litt når jeg kommer hjem fra jobb, men sover med det også nå
Finnes i to forskjellige størrelser ogFint å vite at strikken blir løsere. Jeg må innrømme at jeg ikke vet om de fungerer, men er jo veldig vanskelig å teste siden man gjerne skal ha de på før kvalmen slår inn.
Å? Det visste jeg ikke. Lurer på koss størrelse jeg har…Finnes i to forskjellige størrelser og

Lykke tilSkal få blodprøve om 35 minutter![]()

Dette kommer til å gå bra! Du har jo fin stigning på testene.Takk
Nå er det gjort, men blir ikke svar før mandag![]()