Skravletråd

Ville bare si takk for meg. :) det har vært en kjempe fin tid sammen med dere flotte damer her inne :) :( veldig lei meg for at jeg ikke skal få være en del av Juniverse lenger. Men det var fint så lenge det varte :) ❤️ dere er en kjempe fin og god gjeng og dere har gitt meg så mye støtte og omsorg!! Tusen tusen takk!! Ønsker dere alle masse lykke til videre med de fine spirene i magen, må alle vokse seg store og sterke! Og dere mammaer , ta godt vare på dere selv ❤️❤️ både på jobb og hjemme! Det er ikke enkelt og bære frem ett barn i magen så vær rause med dere selv ❤️ stor klem fra meg!

Kommer til å savne deg masse her inne :sad010 Vi skulle jo gått over målstreken sammen, som i novembergruppa❤️ Håper lille regnbue-spiren sitter fort igjen:smiley-angelic001:happy10:love7 Masse, masse lykke til, snupp:smiley-angelic003

Bruker sånne reisesykebånd, så opplever at de har en god effekt heldigvis! Kvalmen er det fortsatt, men spørs om jeg kanskje bør bytte fastlege. Har en tung bagasje om en tøff oppvekst og psykisk helse, så er avhengig av en lege som har forståelse for det helhetlige bilde. Er heldigvis på et veldig godt sted nå, men merker at hormonene tuller litt med hodet om dagen! Men sånne armbånd er gull, og gjør kvalmen litt mer håndterbar!
Jeg har også kjøpt de båndene, men usikker på om jeg bruker de riktig. Bruker du de døgnet rundt? Og får du vondt av å ha de på? De er jo ganske stramme.

Jeg har også kjøpt de båndene, men usikker på om jeg bruker de riktig. Bruker du de døgnet rundt? Og får du vondt av å ha de på? De er jo ganske stramme.
Jeg tar de av når jeg skal sove. Synes de kan bli litt ubehagelig, men da justerer jeg de og da synes jeg det blir bedre. Men har kun brukt de en dag denne gangen og husker ikke helt hvordan jeg gjorde det sist.

De var stramme til å begynne med, så jeg passet på å ta de av meg litt. Nå bruker jeg de hele dagen, og strikken har blitt løsere etter et par dagers bruk bare. Tar de av litt når jeg kommer hjem fra jobb, men sover med det også nå

De var stramme til å begynne med, så jeg passet på å ta de av meg litt. Nå bruker jeg de hele dagen, og strikken har blitt løsere etter et par dagers bruk bare. Tar de av litt når jeg kommer hjem fra jobb, men sover med det også nå
Fint å vite at strikken blir løsere. Jeg må innrømme at jeg ikke vet om de fungerer, men er jo veldig vanskelig å teste siden man gjerne skal ha de på før kvalmen slår inn.

Kanskje et dumt spm., men kan vi selv skrive inn far i helsekortet, eller er det lege/jordmor som må gjøre det? :happy:

Back
Topp