IKM uke 42

Synes kveldens test ser rimelig blenda hvit ut.. :( blir spennende å se om det kan dukke opp noe imorgen da :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_2535.png
    IMG_2535.png
    1,9 MB · Visninger: 60
Klarer du å lage sånne fargekoder på oversikten? Gjøre teksten på de som har blitt gravide grønn og de som har fått tr rød?
Jeg har sett at noen andre har gjort det i IKM-grupper i det siste, så jeg prøvde det i starten da jeg begynte å føre folk opp på gravid, men det ville ikke mobilen min gå med på :hilarious: Jeg fikk farget teksten, men da ville ikke innlegget lagre seg. Når jeg prøvde å oppdatere siden, så gikk fargene tilbake til svart. Så prøvde jeg igjen og igjen, og det samme skjedde. Så det gikk dessverre ikke. Men man finner jo oversikten over hvem som er gravide og hvem som har fått mensen lengst ned på lista.

IMG_9195.jpeg

Make sure idag, 11 dpo. Er fornøyd med utviklingen, tok en make sure i går også og da var streken svakere :shy:

Testa også et par andre merker for moroskyld. RFSU test ofte var en av dem, og for et dårlig merke. Dette har vært erfaringen min tidligere også, men måtte jo teste igjen selvfølgelig :hilarious: Styr unna :dead: De gir mer hodebry enn glede hvertfall.. Jeg kunne se en strek hvis jeg virkelig la godviljen til.

Det andre merket jeg testa var Vitusapotek sitt eget merke, de tror jeg er ganske nye? De hadde Lloyds før, som var dårlig, men nå har de fått eget merke. Ble positiv overrasket, kom en ganske lik strek som på make sure!

Vis vedlegget 472433
Make sure idag, 11 dpo. Er fornøyd med utviklingen, tok en make sure i går også og da var streken svakere :shy:

Testa også et par andre merker for moroskyld. RFSU test ofte var en av dem, og for et dårlig merke. Dette har vært erfaringen min tidligere også, men måtte jo teste igjen selvfølgelig :hilarious: Styr unna :dead: De gir mer hodebry enn glede hvertfall.. Jeg kunne se en strek hvis jeg virkelig la godviljen til.

Det andre merket jeg testa var Vitusapotek sitt eget merke, de tror jeg er ganske nye? De hadde Lloyds før, som var dårlig, men nå har de fått eget merke. Ble positiv overrasket, kom en ganske lik strek som på make sure!
Er dette en tidlig eller vanlig test? :love017

Grunnet til at jeg tok RFSU stav i dag var for at jeg ville sjekke om stigning var likt det det var når jeg var gravid med sønnen.

Og det er nesten helt likt…
Første fotoene er 27/2 og så 3/3 når jeg var gravid med sønnen. Di andre to er 8DPO og så 12DPO (i dag). Begge to med 4 dagers mellomrom. Veldig interessant syns jeg :happy119
Artig og sjekke slike ting, syns jeg!

Vedlegg

• IMG_3648.jpeg
    IMG_3648.jpeg
    361 KB · Visninger: 35
  • IMG_3649.jpeg
    IMG_3649.jpeg
    155,7 KB · Visninger: 35
  • IMG_3650.jpeg
    IMG_3650.jpeg
    116 KB · Visninger: 36
  • IMG_3647.jpeg
    IMG_3647.jpeg
    159,9 KB · Visninger: 36
Vis vedlegget 472433

Så fin strek og utvikling fra i går! :joyful: Satte deg på gravid, jeg! Gratulerer!

Back
Topp