Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sett at noen andre har gjort det i IKM-grupper i det siste, så jeg prøvde det i starten da jeg begynte å føre folk opp på gravid, men det ville ikke mobilen min gå med påKlarer du å lage sånne fargekoder på oversikten? Gjøre teksten på de som har blitt gravide grønn og de som har fått tr rød?
Jeg fikk farget teksten, men da ville ikke innlegget lagre seg. Når jeg prøvde å oppdatere siden, så gikk fargene tilbake til svart. Så prøvde jeg igjen og igjen, og det samme skjedde. Så det gikk dessverre ikke. Men man finner jo oversikten over hvem som er gravide og hvem som har fått mensen lengst ned på lista.Hvor langt er du på vei?Synes kveldens test ser rimelig blenda hvit ut..blir spennende å se om det kan dukke opp noe imorgen da
![]()

Fant ikke EL denne måneden så bare tatt utgangspunkt i den høyeste verdien på LH test, å da er jeg ca 10 DPO i dagHvor langt er du på vei?![]()

Styr unna
De gir mer hodebry enn glede hvertfall.. Jeg kunne se en strek hvis jeg virkelig la godviljen til. Spennende dager fremover daFant ikke EL denne måneden så bare tatt utgangspunkt i den høyeste verdien på LH test, å da er jeg ca 10 DPO i dag![]()

Er dette en tidlig eller vanlig test?Vis vedlegget 472433
Make sure idag, 11 dpo. Er fornøyd med utviklingen, tok en make sure i går også og da var streken svakere
Testa også et par andre merker for moroskyld. RFSU test ofte var en av dem, og for et dårlig merke. Dette har vært erfaringen min tidligere også, men måtte jo teste igjen selvfølgeligStyr unna
De gir mer hodebry enn glede hvertfall.. Jeg kunne se en strek hvis jeg virkelig la godviljen til.
Det andre merket jeg testa var Vitusapotek sitt eget merke, de tror jeg er ganske nye? De hadde Lloyds før, som var dårlig, men nå har de fått eget merke. Ble positiv overrasket, kom en ganske lik strek som på make sure!

Jaa veldig! Ser ut som du er én dag foran megSpennende dager fremover da![]()

Det her er vanlig test fra make sureEr dette en tidlig eller vanlig test?![]()
I går tok jeg tidligtest fra Vitusapotek.Så stas! Gleder meg til å følge med utviklingen på strekeneDet her er vanlig test fra make sureI går tok jeg tidligtest fra Vitusapotek.

Så fin strek og utvikling fra i går!Vis vedlegget 472433
Make sure idag, 11 dpo. Er fornøyd med utviklingen, tok en make sure i går også og da var streken svakere
Testa også et par andre merker for moroskyld. RFSU test ofte var en av dem, og for et dårlig merke. Dette har vært erfaringen min tidligere også, men måtte jo teste igjen selvfølgeligStyr unna
De gir mer hodebry enn glede hvertfall.. Jeg kunne se en strek hvis jeg virkelig la godviljen til.
Det andre merket jeg testa var Vitusapotek sitt eget merke, de tror jeg er ganske nye? De hadde Lloyds før, som var dårlig, men nå har de fått eget merke. Ble positiv overrasket, kom en ganske lik strek som på make sure!
Satte deg på gravid, jeg! Gratulerer!Hvordan går det med dig, Irrgrønn?Så fin strek og utvikling fra i går!Satte deg på gravid, jeg! Gratulerer!

SÅ fine streker12DPO, RFSU stav tatt ca 16:30, BP tatt nå på kvelden. Er så sinnsykt takknemlig, forstår knapt at det er ekte!!![]()

WoopwoopBare en morgen test i dag, 13DPO. Er ganske fornøyd må jeg si![]()
Hurraaa for positiv digitalPositiv vanlig digital i dag også! Håper virkelig dette går vegen![]()

Wiii!! Det håper vi ogPositiv vanlig digital i dag også! Håper virkelig dette går vegen![]()