IKM uke 42

Ja jo du har jo rett i det:Heartpink Er kanskje litt ekstra pessimistisk for å beskytte meg selv. Kommer til å teste videre, jeg vet jo det :facepalm: :wtf:
Det forstår jeg veldig godt! Been there, done that utallige ganger ;) Men syntes den skyggen din var såpass tydelig at jeg fortsatt har håpet for deg!

Jeg synes denne var litt vanskelig å vurdere, fordi jeg blir litt blendet av det skarpe gjenskinnet av lyset på midten. Kanskje du neste gang enten kan legge litt dopapir under (eller annet materiale som ikke gir gjenskinn), eller endre vinkel på kameraet e.l.?
Ja, enig. Jeg tror egentlig ikke den er positiv. Streken jeg tror jeg ser ligger også litt til venstre for der jeg tror streken skal dukke opp. Spørs om jeg må søke medlemskap i kokoklubben over her jeg også:laughing002

Tar en ny i morgen, men har kun Metode sine tidligtester, og forstår etter mye sniking her inne at de ikke er de beste.. Er bare så utålmodiiiiig!

Ja, enig. Jeg tror egentlig ikke den er positiv. Streken jeg tror jeg ser ligger også litt til venstre for der jeg tror streken skal dukke opp. Spørs om jeg må søke medlemskap i kokoklubben over her jeg også:laughing002

Tar en ny i morgen, men har kun Metode sine tidligtester, og forstår etter mye sniking her inne at de ikke er de beste.. Er bare så utålmodiiiiig!
Bare å bli med i kokoklubben, trenger alltid flere :laughing002

Haha, nye medlemmer søkes stadig til kokoklubben :wacky:

Metode sine er kjent for å slå ut lite og sent, ja. Så en negativ metode-test sier egentlig ikke så mye…

Litt usikker på hvor mange dager dpo jeg er, men jeg tror 10. Tok denne testen nå, og synes jeg ser en svaaak strek. Men usikker på om den svake streken jeg tror jeg ser i det hele tatt er på rett plass.. Er det bare ønsketenkning da, dere? Driver mye med det for tiden..
Syns jeg kan se noe jeg. Men jeg har stirret fram så mange streker som ikke er der i dag at jeg er vel egentlig ikke egnet til å uttale meg :facepalm: kanskje noen andre i kokoklubben har mer pålitelige øyne i dag?

Syns jeg kan se noe jeg. Men jeg har stirret fram så mange streker som ikke er der i dag at jeg er vel egentlig ikke egnet til å uttale meg :facepalm: kanskje noen andre i kokoklubben har mer pålitelige øyne i dag?

Haha!

Gikk fra å være helt sikker på at tr var rett rundt hjørnet til å plutselig få en helt merkelig ro og følelse av at jeg er gravid før i dag. Tok derfor testen. Har sikkert overbevist meg selv såpass at jeg ser usynlige streker jeg også! :smiley-angry026

Jaja - tiden vil vise! Håper at alle fantasistrekene i kokoklubben blir ekte streker snart! :Heartred

10DPO morgen :love7

Vedlegg

• IMG_3458.jpeg
    IMG_3458.jpeg
    148,5 KB · Visninger: 66
12 dpo og negativ test, da gikk det ikke denne mnd heller :Heartred
12 dpo og offisielt ute av dansen også denne måneden da vil jeg tro. Skikkelig lei meg
Føler med dere i skuffelsen, for jeg hadde også begynt å miste motet ved negativ test 12 dpo. Men løpet er tross alt ikke helt kjørt før mensen kommer, så jeg venter med å føre dere opp på TR til dere rapporterer at mensen er ankommet. :Heartred

Litt sen til å melde meg inn her, håper det går bra :shy: Vi har pratet om lenge å prøve på en nr 3, også det ble litt bråbestemt rundt eggløsning når vi var på ferie - at ja, nå prøver vi :hilarious: Feiremodus, hæ :woot: Har ikke kontroll på EL sånn 100% da jeg ikke testet noe, men tror jeg hadde EL ca 3/10.

Tonks95 - 30 - B3 - PP1 - EL ca 3/10 - IKM 18/10

Back
Topp