Jeg syns det alltid er så koselig å se på de første strekene.
Nå er jeg forbi det stadiet, men jeg savner det, så det er koselig å følge med på deres!Gratulerer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns det alltid er så koselig å se på de første strekene.
Nå er jeg forbi det stadiet, men jeg savner det, så det er koselig å følge med på deres!
Enig, det er så herlig å se positive tester. Når de går riktig vei riktignok, så jubler ikke helt endaJeg syns det alltid er så koselig å se på de første strekene.Nå er jeg forbi det stadiet, men jeg savner det, så det er koselig å følge med på deres!
Gratulerer![]()
Hadde SA forrige syklusAbsolutt!Enig, det er så herlig å se positive tester. Når de går riktig vei riktignok, så jubler ikke helt endaHadde SA forrige syklus

Det er sikkert ikke så dumt å vente! Jeg klarte ikke å la være, men jeg visste at den kom til å bli negativ så tidlig7 eller 8dpo i dag, har ikke testet noe ennå… Usikker på om jeg skal teste i morgen tidlig, eller vente til jeg vet jeg er minimum 10dpo
Gratulerer til alle dere med positive tester! Såå glad på deres vegne![]()
Denne er jo helt tydelig positiv! Og så fin stigning fra i går allerede! Jeg setter deg på gravid
Gratulerer!Her kan det ikke bli for mye testespam! Eeeelsker tester!Trur du det?!
Og kan selvfølgelig legge ut den når jeg tar den! Så lenge dere har lyst å se på mine tester så gjør jeg det
Vil ikke spamme alt for myemen det er altså så spennende akkurat nå og har ikke nå irl som jeg vil dele absolutt alt med enda…
føles fortsatt lit for tidlig

Da er vi to i kokoklubben. Dagens 4 test og jeg har denne gangen gått for en ny fremgangsmetode, nemlig å mane fram streken ved å stirre på den helt til tiden går ut. Gikk ikke det heller. Rart det derOffisielt klikket for megFortsetter å teste og stirrer på de til jeg ser en strek, selv om de er helt blenda!
Vis vedlegget 472148Vis vedlegget 472149

Men jeg finner litt trøst i at vi kjører helt samme taktikkDa er vi to i kokoklubben. Dagens 4 test og jeg har denne gangen gått for en ny fremgangsmetode, nemlig å mane fram streken ved å stirre på den helt til tiden går ut. Gikk ikke det heller. Rart det der
![]()

Det føles godt å ha en partner in crimeMen jeg finner litt trøst i at vi kjører helt samme taktikk![]()

Haha absoluttDet føles godt å ha en partner in crime![]()
Prøver å bestemme meg for om jeg skal vente til testdato etter ivf eller om jeg bare skal slippe testetøsen helt løs og teste ut eggløsningssprøyten og bare fortsette å teste daglig 
Den testen du tok i går, var jo en tidligtest som du tok veldig sent om kvelden. Med tanke på at det bare var en svak skygge på den, så synes jeg ikke det er så rart om det ikke slår ut på vanlig test bare noen timer senere. Det kan selvfølgelig hende at det nettopp bare var en skygge i går, men det kan også hende at det var en reell strek, men at det bare ikke er nok hCG til å slå ut på vanlig test enda. Så jeg ville ha fortsatt å teste i noen dager til, om jeg var deg!Tok en vanlig babyplan nå og den ser blank ut.. har ikke flere tidligtester, men regner med at det bate var skyggestrek på den i går..![]()
Ja jo du har jo rett i detDen testen du tok i går, var jo en tidligtest som du tok veldig sent om kvelden. Med tanke på at det bare var en svak skygge på den, så synes jeg ikke det er så rart om det ikke slår ut på vanlig test bare noen timer senere. Det kan selvfølgelig hende at det nettopp bare var en skygge i går, men det kan også hende at det var en reell strek, men at det bare ikke er nok hCG til å slå ut på vanlig test enda. Så jeg ville ha fortsatt å teste i noen dager til, om jeg var deg!
Er kanskje litt ekstra pessimistisk for å beskytte meg selv. Kommer til å teste videre, jeg vet jo det

Jeg synes denne var litt vanskelig å vurdere, fordi jeg blir litt blendet av det skarpe gjenskinnet av lyset på midten. Kanskje du neste gang enten kan legge litt dopapir under (eller annet materiale som ikke gir gjenskinn), eller endre vinkel på kameraet e.l.?Litt usikker på hvor mange dager dpo jeg er, men jeg tror 10. Tok denne testen nå, og synes jeg ser en svaaak strek. Men usikker på om den svake streken jeg tror jeg ser i det hele tatt er på rett plass.. Er det bare ønsketenkning da, dere? Driver mye med det for tiden..