IKM uke 42

7 eller 8dpo i dag, har ikke testet noe ennå… Usikker på om jeg skal teste i morgen tidlig, eller vente til jeg vet jeg er minimum 10dpo:smiley-ashamed004

Gratulerer til alle dere med positive tester! Såå glad på deres vegne:Heartpink:Heartpink

7 eller 8dpo i dag, har ikke testet noe ennå… Usikker på om jeg skal teste i morgen tidlig, eller vente til jeg vet jeg er minimum 10dpo:smiley-ashamed004

Gratulerer til alle dere med positive tester! Såå glad på deres vegne:Heartpink:Heartpink
Det er sikkert ikke så dumt å vente! Jeg klarte ikke å la være, men jeg visste at den kom til å bli negativ så tidlig

10 dpo og skyggen fra i går er borte. Tempen er fremdeles høy, litt økning i natt

Vedlegg

• IMG_0328.jpeg
    IMG_0328.jpeg
    250,4 KB · Visninger: 51
Trur du det?! :happy:
Og kan selvfølgelig legge ut den når jeg tar den! Så lenge dere har lyst å se på mine tester så gjør jeg det :shy:
Vil ikke spamme alt for mye :hilarious: men det er altså så spennende akkurat nå og har ikke nå irl som jeg vil dele absolutt alt med enda… :angelic: føles fortsatt lit for tidlig
Her kan det ikke bli for mye testespam! Eeeelsker tester! :smiley-bounce015

Litt usikker på hvor mange dager dpo jeg er, men jeg tror 10. Tok denne testen nå, og synes jeg ser en svaaak strek. Men usikker på om den svake streken jeg tror jeg ser i det hele tatt er på rett plass.. Er det bare ønsketenkning da, dere? Driver mye med det for tiden..

Vedlegg

• IMG_8604.jpeg
    IMG_8604.jpeg
    640,5 KB · Visninger: 61
Tok en vanlig babyplan nå og den ser blank ut.. har ikke flere tidligtester, men regner med at det bate var skyggestrek på den i går.. :sorry:
Den testen du tok i går, var jo en tidligtest som du tok veldig sent om kvelden. Med tanke på at det bare var en svak skygge på den, så synes jeg ikke det er så rart om det ikke slår ut på vanlig test bare noen timer senere. Det kan selvfølgelig hende at det nettopp bare var en skygge i går, men det kan også hende at det var en reell strek, men at det bare ikke er nok hCG til å slå ut på vanlig test enda. Så jeg ville ha fortsatt å teste i noen dager til, om jeg var deg!

Den testen du tok i går, var jo en tidligtest som du tok veldig sent om kvelden. Med tanke på at det bare var en svak skygge på den, så synes jeg ikke det er så rart om det ikke slår ut på vanlig test bare noen timer senere. Det kan selvfølgelig hende at det nettopp bare var en skygge i går, men det kan også hende at det var en reell strek, men at det bare ikke er nok hCG til å slå ut på vanlig test enda. Så jeg ville ha fortsatt å teste i noen dager til, om jeg var deg!
Ja jo du har jo rett i det:Heartpink Er kanskje litt ekstra pessimistisk for å beskytte meg selv. Kommer til å teste videre, jeg vet jo det :facepalm: :wtf:

Litt usikker på hvor mange dager dpo jeg er, men jeg tror 10. Tok denne testen nå, og synes jeg ser en svaaak strek. Men usikker på om den svake streken jeg tror jeg ser i det hele tatt er på rett plass.. Er det bare ønsketenkning da, dere? Driver mye med det for tiden..
Jeg synes denne var litt vanskelig å vurdere, fordi jeg blir litt blendet av det skarpe gjenskinnet av lyset på midten. Kanskje du neste gang enten kan legge litt dopapir under (eller annet materiale som ikke gir gjenskinn), eller endre vinkel på kameraet e.l.?

Back
Topp