IKM uke 42

Da er spiralen tatt ut! Og gyn sa at det var masse «folikler»(?), at alt så veldig bra ut, og at det bare er å sette i gang med prøvingen asap. Blir spennende å se om kroppen følger syklusen etter forrige tante rød. Var jo uten tr i noen mnd før jeg plutselig fikk det nå sist. Kjente alle tegnene til EL to uker før, så er ganske sikker på at det faktisk var tr også- ikke bare spotting pga hormonene i spiralen.

Ingen tegn til eggløsning på testene enda iaf. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tok for dere å få stabil syklus etter hormonspiral? Synes og huske at alt ble normalt med en gang sist jeg tok den ut, men da hadde jeg hatt den i så mange år at jeg hadde veldig regelmessig syklus med den på slutten også.
Jeg tok ut hormonspiral 9. juli. Fikk mensen 2.august og ble gravid samme mnd :Heartbigred Mistet dog i uke 5. Fikk eggløsning nå igjen etter 2 uker og venter på å se om det ble vellykket denne gangen :angelic:

Med datteren min ventet jeg 1 år ca før jeg begynte å prøve å bli gravid men syklusen min kom tilbake til normalen veldig fort etter. Dette er 4 år siden

Jeg tok ut hormonspiral 9. juli. Fikk mensen 2.august og ble gravid samme mnd :Heartbigred Mistet dog i uke 5. Fikk eggløsning nå igjen etter 2 uker og venter på å se om det ble vellykket denne gangen :angelic:

Med datteren min ventet jeg 1 år ca før jeg begynte å prøve å bli gravid men syklusen min kom tilbake til normalen veldig fort etter. Dette er 4 år siden
Åå takk for deling! Krysser fingrene for at det du er gravid og at det går veien denne gangen :Heartred

Screenshot_20250927-081227~2.png

Første pp der eg prøver meg på temping. Kan noken som har greie på det fortelle meg kva dei trur så lang. Har jo ikkje komt langt.

Jeg har tatt første og kanskje eneste EL test i dag. Den var positiv. Kom hjem fra ferie i natt og hadde ikke med meg tester. Temper ikke denne måneden heller.

Vet ikke om jeg håper på graviditet lenger - jeg mistet jobben min på torsdag :sad015
Hyggelig at du joiner gruppa vår:smug: Gøy at noen allerede er i gang med positiv eggløsningstest!

Uff, for en forferdelig nyhet! Skjønner godt at det legger en liten demper på entusiasmen å miste jobben. :Heartred Tror du det vil bli vanskelig for deg å få deg ny jobb?

Fikk ut litt stretchy slim no men ikkje så masse og ikkje heilt klart gjennomsiktig. Er dette forsatt fertile slim eller bare eit tegn på at det nærmer seg?

Hopper fra ikm uke 41 gruppa og inn hit da el testen ikke ble positiv i går :happy: ser ut som den blir positiv i løpet av kvelden.

Ønskebarn4 - 29 - B4 - PP4 - El 29/9 - IKM 13/10

Sjansene våre er nok ikke veldig store denne pp, har ikke fått lagt inn aksjer ennå, men håper å orke det i kveld og forhåpentligvis i morgen tidlig om jeg klarer. Liggi i 1 uke med lungebetennelse nå, så denne pp blir nok ikke den beste akkurat :p

Hopper fra ikm uke 41 gruppa og inn hit da el testen ikke ble positiv i går :happy: ser ut som den blir positiv i løpet av kvelden.

Ønskebarn4 - 29 - B4 - PP4 - El 29/9 - IKM 13/10

Sjansene våre er nok ikke veldig store denne pp, har ikke fått lagt inn aksjer ennå, men håper å orke det i kveld og forhåpentligvis i morgen tidlig om jeg klarer. Liggi i 1 uke med lungebetennelse nå, så denne pp blir nok ikke den beste akkurat :p
Velkommen til uke 42! Uff, lungebetennelse hørtes ikke noe godt ut. Men det er mange som har blitt gravide mens de har vært syke, og det er ikke for seint enda, hvis eggløsningen er i morgen! :Heartred God bedring og happy humping!

Regner med positiv el-test i morgen, så to dager med aksjer da og så skal jeg faktisk bare slappe av og ikke stresse. Fordelen med å vite at det er lite sannsynlig at det kommer til å gå på egenhand. Skal ta med meg småen til min mor i en uke og er ikke hjemme før 12 dpo og håper jeg klarer å vente med å teste til det :D
IMG_7658.jpeg

Back
Topp