Jeg tok ut hormonspiral 9. juli. Fikk mensen 2.august og ble gravid samme mndDa er spiralen tatt ut! Og gyn sa at det var masse «folikler»(?), at alt så veldig bra ut, og at det bare er å sette i gang med prøvingen asap. Blir spennende å se om kroppen følger syklusen etter forrige tante rød. Var jo uten tr i noen mnd før jeg plutselig fikk det nå sist. Kjente alle tegnene til EL to uker før, så er ganske sikker på at det faktisk var tr også- ikke bare spotting pga hormonene i spiralen.
Ingen tegn til eggløsning på testene enda iaf. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tok for dere å få stabil syklus etter hormonspiral? Synes og huske at alt ble normalt med en gang sist jeg tok den ut, men da hadde jeg hatt den i så mange år at jeg hadde veldig regelmessig syklus med den på slutten også.
Mistet dog i uke 5. Fikk eggløsning nå igjen etter 2 uker og venter på å se om det ble vellykket denne gangen 
Med datteren min ventet jeg 1 år ca før jeg begynte å prøve å bli gravid men syklusen min kom tilbake til normalen veldig fort etter. Dette er 4 år siden

Du er ført opp!

Gøy at noen allerede er i gang med positiv eggløsningstest!