HulderBaby nr. 3 (prøver, snart)

Liten oppdatering:

Fortsatt ikke fått svar på blodprøven fra i går. Eller sykehuset har, men legen har ikke sett på det så da får ikke jeg vite noe. Purret i dag tidlig, men nå får jeg ikke lenger logget meg inn på helsenorge for å sjekke pga feil med bankid:wtf:
Ringte jordmor i dag som avtalt, hun var veldig medfølende overfor meg og at jeg enda en gang opplever krumspring i forbindelse med graviditet. Hun hadde troa på den ene fostersekken da. Jeg skrev vel opprinnelig at begge var tomme, men det var noe lite i den ene. Kanskje tilsvarende uke 5-6? Så jordmor heier, venninne heier, gubben heier og det gjør jeg og. Håper vi får noen svar snart.

Liten oppdatering:

Fortsatt ikke fått svar på blodprøven fra i går. Eller sykehuset har, men legen har ikke sett på det så da får ikke jeg vite noe. Purret i dag tidlig, men nå får jeg ikke lenger logget meg inn på helsenorge for å sjekke pga feil med bankid:wtf:
Ringte jordmor i dag som avtalt, hun var veldig medfølende overfor meg og at jeg enda en gang opplever krumspring i forbindelse med graviditet. Hun hadde troa på den ene fostersekken da. Jeg skrev vel opprinnelig at begge var tomme, men det var noe lite i den ene. Kanskje tilsvarende uke 5-6? Så jordmor heier, venninne heier, gubben heier og det gjør jeg og. Håper vi får noen svar snart.
Og vi heier her også :Heartred

Liten oppdatering:

Håper det er en levende spire inni der :Heartred :smiley-angelic001

Liten oppdatering:

Åååå et lite håp ❤️ håper det er en liten luring i den ene :love7

Vi heier!! :happy093.

Oi, det var litt av ein update å komme inn til!❤️ ber defintivt om at du må få mirakelet ditt :smiley-angelic001 er jo definitivt ein sjanse der❤️ skjønner det er ekstra frustrerende å ikkje få svar attpåtil. Håpe du finner litt ro og fred i helgen likevell:Heartblue (og så bam gode nyheter på mandag:smiley-angelic001)

Jeg håper for deg ❤️
Tusen takk gode du❤️
Jeg har ikke pratet med deg før, men har lest litt i dagboken din og vil bare si at jeg håper for deg også :smiley-angelic001:Heartred
Hei, har fulgt litt med på deg også, kjekt du ville stikke innom her litt☺️❤️ Mange tusen takk for håp❤️❤️❤️

Tusen takk! Dere er fantastiske☺️❤️❤️

Oi, det var litt av ein update å komme inn til!❤️ ber defintivt om at du må få mirakelet ditt :smiley-angelic001 er jo definitivt ein sjanse der❤️ skjønner det er ekstra frustrerende å ikkje få svar attpåtil. Håpe du finner litt ro og fred i helgen likevell:Heartblue (og så bam gode nyheter på mandag:smiley-angelic001)
Jada, her er ingenting halvgjort, drama hele veien :laughing002 Huff, unnskyld for spøk. Blir litt sånn skal en le eller gråte, så da ble det le i dag, gråt så mange tårer på torsdag.
Tusen takk for bønn❤️ Det betyr så masse, virkelig❤️
Ja jeg føler meg jo litt som en ettertanke, men jeg vet de er travle inne på sykehuset så skjønner det jo også. Klart innlagte skal prioriteres og de små i magen har de jo så godt som avskrevet:sorry:
Takk, prøver å la roen senke seg og heller kose meg med at jeg faktisk, om det enn bare er for en kort stund, har to små engler i magen❤️❤️
Holder dere oppdatert.

Trodde det var noe man var født med? Må spørre jm når jeg ringer henne i dag. Vi hadde avtale om å snakkes etter ultralyden.
Så oppløftende at det ikke skal være noe problem! Tusen takk for at du deler❤️
Jeg har hjerteformet livmor. Har hatt det siden jeg var på gi første gang og det var før barn. Har hatt en MA, og to friske (er bare 15 uker med nr to da) svangerskap. De sier det ikke trenger å ha noe å si, med mindre den er helt delt. De fleste vet ikke at de har det en gang.

Jeg har hjerteformet livmor. Har hatt det siden jeg var på gi første gang og det var før barn. Har hatt en MA, og to friske (er bare 15 uker med nr to da) svangerskap. De sier det ikke trenger å ha noe å si, med mindre den er helt delt. De fleste vet ikke at de har det en gang.
Tusen takk for at du deler❤️ Jeg glemte jo å spørre jordmor da jeg snakket med henne på fredag. Har ny tekefontime på tirsdag så skal prøve å huske det da.
Gratulerer med 15 uker på vei med nummer to☺️❤️ Dette går nok veien:love017

Sannsynlig at du får svar på blodprøven i morgen da, siden den ikke poppet inn på fredag? Er det ikke slik at de uansett må ha to ultralyder med en ukes mellomrom for å kunne bekrefte noe som helst uansett..?
Uansett, så krysser jeg fingrene for deg denne uka ❤️

Back
Topp