Beklager seint svar. Tusen takk som tenkte på megJeg har fått skrevet ut paralgin forte eller tramadol ved hver spontanabort! Er så unødvendig å ha smerter fysisk i tillegg til hvor tungt det er psykisken bonus med de pillene er jonat man blir litt likegyldig også, så får en liten pause fra tankespinnet. Jeg har fått resept over telefon med fastlege, men vil tro legevakt også kan hjelpe! Eventuelt videokonsultasjon med dr dropin. Det er ganske rimelig pris!
Gubben har vært en enorm hjelp og støtte så det gikk.Det gikk seg heldigvis til, bank-i-bordet, og blødningen har gått over i spotting med lite smerter i dag. Er fortsatt litt som driver å murrer, men helt overkommelig.
Akkurat det sa jordmora mi også. Huff, er jo nesten til å le av om en ikke skal gråte i stedet da. Har blitt litt begge deler.Uff, alt du skal igjennom![]()
håper det er bare den ene og at den andre klamrer seg fast... Jeg hadde mye mensensmerter når lillebror "gravde" seg ned så det kan vippe begge veier tenker jeg. Jeg har også hørt mange historier om svangerskap der man mister bare den ene, men at det virker som det hele er over pga store blødninger osv. Lever i håpet for deg frem til ultralyden
![]()
Tusen tusen takk for håp snille deg
Herlighet, jeg kan fortsatt ikke fatte at det var to! Så stor glede, overraskelse og sorg...
en bonus med de pillene er jonat man blir litt likegyldig også, så får en liten pause fra tankespinnet. Jeg har fått resept over telefon med fastlege, men vil tro legevakt også kan hjelpe! Eventuelt videokonsultasjon med dr dropin. Det er ganske rimelig pris!
kjempestor klem, forstår at dette er tøft!
Forferdelig du mistet begge to-urettferdig er det
Sender mange styrke- og trøsteklemmer din vei
Selv små frø kan gi stor sorg
Takk i alle fall