HulderBaby nr. 3 (prøver, snart)

Så trist å lese❤️ det var ikke slik det skulle bli :sorry: sender deg varme klemmer ❤️❤️

Dette var skikkelig leit å lese, skulle gitt deg en god klem! Fine deg :Heartred

Kom bare på at jeg må legge til noe legen sa over hodet på meg; han nevnte "litt hjerteformet livmor". Har bare såvidt hørt om det, men gjentatte spontanaborter er jo et symptom. Skulle ønske jeg spurte mer om det.

Kom bare på at jeg må legge til noe legen sa over hodet på meg; han nevnte "litt hjerteformet livmor". Har bare såvidt hørt om det, men gjentatte spontanaborter er jo et symptom. Skulle ønske jeg spurte mer om det.
Jeg har fått det nå, under tredje graviditet. Jordmor sa at det var vanlig å få det etter flere graviditeter og fødsler, og at det stort sett ikke er noe problem med mindre livmoren er fullstendig delt i to (som er sjeldent)

Lei meg for din skyld :Heartred
Har forresten også «litt hjerteformet» livmor og mistet 9 ganger. Sykehuslegen mente allikevel under utredning at det var for lite til å kunne være årsaken.

Så fryktelig trist:sad010 Veldig lei meg på dine vegne:sad002 Sender deg mange trøsteklemmer:Heartred

Åh nei dette var trist! Kan det være som andre sier, at det bare er for tidlig? :Heartred

Nei, så trist! Men jeg bare tenker. Du vet ikke helt hvor langt du er på vei, men du har beregnet etter styrken på første test du tok? Dersom det er to produserer man jo som regel mer hcg, så da kan du ha vært kortere på vei enn du har tenkt selv om testen var nokså sterk?
Det du sier stemmer, det er bare vill gjetting det jeg har drevet med. Tvillinger skal jo gi høyere hcg så jeg kan godt være mye kortere på vei. Litt derfor jeg ville måle hcg og avvente litt, selv om alle i rommet var enige med legen.
Tusen takk for støtten, det betyr kjempemasse ❤️❤️❤️

Jeg har fått det nå, under tredje graviditet. Jordmor sa at det var vanlig å få det etter flere graviditeter og fødsler, og at det stort sett ikke er noe problem med mindre livmoren er fullstendig delt i to (som er sjeldent)
Trodde det var noe man var født med? Må spørre jm når jeg ringer henne i dag. Vi hadde avtale om å snakkes etter ultralyden.
Så oppløftende at det ikke skal være noe problem! Tusen takk for at du deler❤️

Lei meg for din skyld :Heartred
Har forresten også «litt hjerteformet» livmor og mistet 9 ganger. Sykehuslegen mente allikevel under utredning at det var for lite til å kunne være årsaken.
Tusen takk goingen❤️
Så grusomt å ha mistet så mange, det er like hardt hver gang dette❤️ Du er sterk!
De fant jo ikke noe under min utredning i det hele tatt, bare at livmor hadde fin og tykk slimhinne på ene siden ihvertfall. Jeg var jo tidlig gravid under den utredningen, så vet ikke om det spilte inn på noe.

På skjermen i går så jeg selv en tydelig hvit strek som i enkelte vinkler var synlig tvers gjennom det svarte. Jeg lurte jo litt,men tenkte de ville sagt noe. En blir jo litt satt ut og glemmer halvparten av alt en ville spurt om.

Back
Topp