Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått det nå, under tredje graviditet. Jordmor sa at det var vanlig å få det etter flere graviditeter og fødsler, og at det stort sett ikke er noe problem med mindre livmoren er fullstendig delt i to (som er sjeldent)Kom bare på at jeg må legge til noe legen sa over hodet på meg; han nevnte "litt hjerteformet livmor". Har bare såvidt hørt om det, men gjentatte spontanaborter er jo et symptom. Skulle ønske jeg spurte mer om det.
Lei meg for din skyldKom bare på at jeg må legge til noe legen sa over hodet på meg; han nevnte "litt hjerteformet livmor". Har bare såvidt hørt om det, men gjentatte spontanaborter er jo et symptom. Skulle ønske jeg spurte mer om det.
Veldig lei meg på dine vegne
Sender deg mange trøsteklemmer

Det du sier stemmer, det er bare vill gjetting det jeg har drevet med. Tvillinger skal jo gi høyere hcg så jeg kan godt være mye kortere på vei. Litt derfor jeg ville måle hcg og avvente litt, selv om alle i rommet var enige med legen.Nei, så trist! Men jeg bare tenker. Du vet ikke helt hvor langt du er på vei, men du har beregnet etter styrken på første test du tok? Dersom det er to produserer man jo som regel mer hcg, så da kan du ha vært kortere på vei enn du har tenkt selv om testen var nokså sterk?
Tusen, tusen takk, de trengsSå trist å lesedet var ikke slik det skulle bli
sender deg varme klemmer
![]()

Tusen takk for omtanken gode duNei dette var trist å lese. Sender en stor klem![]()
Tusen takk, det betyr masseDette var skikkelig leit å lese, skulle gitt deg en god klem! Fine deg![]()
Trodde det var noe man var født med? Må spørre jm når jeg ringer henne i dag. Vi hadde avtale om å snakkes etter ultralyden.Jeg har fått det nå, under tredje graviditet. Jordmor sa at det var vanlig å få det etter flere graviditeter og fødsler, og at det stort sett ikke er noe problem med mindre livmoren er fullstendig delt i to (som er sjeldent)
Tusen takk goingenLei meg for din skyld
Har forresten også «litt hjerteformet» livmor og mistet 9 ganger. Sykehuslegen mente allikevel under utredning at det var for lite til å kunne være årsaken.
Mange tusen takk gode degMange gode klemmer til deg![]()
Tusen takk, du er godSå fryktelig tristVeldig lei meg på dine vegne
Sender deg mange trøsteklemmer
![]()