Jeg håper det, men det spørs. Ber om et mirakel i løpet av de neste dageneÅh nei dette var trist! Kan det være som andre sier, at det bare er for tidlig?![]()

Tusen takk for gode tanker fine du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper det, men det spørs. Ber om et mirakel i løpet av de neste dageneÅh nei dette var trist! Kan det være som andre sier, at det bare er for tidlig?![]()

Jeg og, men håpet svinner.Håper det bare er for tidlig
Men magefølelse skal man ikke kimse av heller.
Mange klemmer til deg!
Det betyr mye gode duTenker på deg![]()

Og vi heier her ogsåLiten oppdatering:
Fortsatt ikke fått svar på blodprøven fra i går. Eller sykehuset har, men legen har ikke sett på det så da får ikke jeg vite noe. Purret i dag tidlig, men nå får jeg ikke lenger logget meg inn på helsenorge for å sjekke pga feil med bankid
Ringte jordmor i dag som avtalt, hun var veldig medfølende overfor meg og at jeg enda en gang opplever krumspring i forbindelse med graviditet. Hun hadde troa på den ene fostersekken da. Jeg skrev vel opprinnelig at begge var tomme, men det var noe lite i den ene. Kanskje tilsvarende uke 5-6? Så jordmor heier, venninne heier, gubben heier og det gjør jeg og. Håper vi får noen svar snart.

Liten oppdatering:
Fortsatt ikke fått svar på blodprøven fra i går. Eller sykehuset har, men legen har ikke sett på det så da får ikke jeg vite noe. Purret i dag tidlig, men nå får jeg ikke lenger logget meg inn på helsenorge for å sjekke pga feil med bankid
Ringte jordmor i dag som avtalt, hun var veldig medfølende overfor meg og at jeg enda en gang opplever krumspring i forbindelse med graviditet. Hun hadde troa på den ene fostersekken da. Jeg skrev vel opprinnelig at begge var tomme, men det var noe lite i den ene. Kanskje tilsvarende uke 5-6? Så jordmor heier, venninne heier, gubben heier og det gjør jeg og. Håper vi får noen svar snart.

Og vi heier her også![]()
Tusen takk, dere er fantastiskeHåper det er en levende spire inni der![]()
![]()

Åååå et lite håpLiten oppdatering:

Tusen takk, setter så stor pris på det fine degHeier på deg!
Håper jeg ogÅååå et lite håphåper det er en liten luring i den ene
![]()

er jo definitivt ein sjanse der
(og så bam gode nyheter på mandag
)Tusen takk gode duJeg håper for deg![]()
Hei, har fulgt litt med på deg også, kjekt du ville stikke innom her littJeg har ikke pratet med deg før, men har lest litt i dagboken din og vil bare si at jeg håper for deg også![]()
Tusen takk! Dere er fantastiskeVi heier!!![]()
Jada, her er ingenting halvgjort, drama hele veienOi, det var litt av ein update å komme inn til!ber defintivt om at du må få mirakelet ditt
er jo definitivt ein sjanse der
skjønner det er ekstra frustrerende å ikkje få svar attpåtil. Håpe du finner litt ro og fred i helgen likevell
(og så bam gode nyheter på mandag
)
Huff, unnskyld for spøk. Blir litt sånn skal en le eller gråte, så da ble det le i dag, gråt så mange tårer på torsdag.
Jeg har hjerteformet livmor. Har hatt det siden jeg var på gi første gang og det var før barn. Har hatt en MA, og to friske (er bare 15 uker med nr to da) svangerskap. De sier det ikke trenger å ha noe å si, med mindre den er helt delt. De fleste vet ikke at de har det en gang.Trodde det var noe man var født med? Må spørre jm når jeg ringer henne i dag. Vi hadde avtale om å snakkes etter ultralyden.
Så oppløftende at det ikke skal være noe problem! Tusen takk for at du deler![]()
Tusen takk for at du delerJeg har hjerteformet livmor. Har hatt det siden jeg var på gi første gang og det var før barn. Har hatt en MA, og to friske (er bare 15 uker med nr to da) svangerskap. De sier det ikke trenger å ha noe å si, med mindre den er helt delt. De fleste vet ikke at de har det en gang.