Jaaaa, den er helt blank. Til sammenligning fik jeg denne på 11dpo da jeg var gravid med guttungen:Er den helt blank da?
Den kunne man ikke ta feil av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa, den er helt blank. Til sammenligning fik jeg denne på 11dpo da jeg var gravid med guttungen:Er den helt blank da?
Hmm, føler det er noe, er det ingenting strek der når den tørket opp heller? Jeg ville testet i morgen også, det er jo så utrolig fin temp ogsåEr nok bare å kaste inn håndkleet for denne gang. 11-12dpo idag, og blenda tidligtest fra Make Sure. Lite tempdropp idag tidlig uten at det betyr noe, jeg våknet av at jeg sov uten dyne og var kald
Vis vedlegget 467886Vis vedlegget 467887
Påpass sent i dpo-land burde der være noe på testen om dette hadde gått denne gangen. Jeg har heldigvis mye letrozol igjen, men søren heller, jeg hadde troen på runde tre!

Jeg har å se tidlig testene fra MS, de har en liten skygge alltid føler jeg. ( Hvertfall batch 19) Men det er ikke farge på demEr den helt blank da?
Dette mener jeg er batch 19. Men uansett, om der er noe liv laga, ville en eventuell strek vært mye tydeligere. Dette var siste tidligtest fra Make Sure, jeg har noen tidlige Metode og vanlige Make Sure, så jeg tar nok en til om en dag eller to om tempen ikke stuper.Jeg har å se tidlig testene fra MS, de har en liten skygge alltid føler jeg. ( Hvertfall batch 19) Men det er ikke farge på dem
Åååå godeste degDet kom for fullt i uke 8, nå går jeg på full dose xonvea, og afipran de siste 5 dagene men kaster opp 10+ ganger hver dag.. skal til legen igjen nå, jeg sover og spyr, mat klarer jeg ikke holde på, så spiser for bebis sin del å håper litt blir igjen...
Hvordan er du i formen til nå?![]()
Det høres helt uutholdelig ut! Håper du kan få enda mere hjelp om mulig, de ønsker vel å passe litt ekstra på ifht væske og slikt? Ååå håper du kan bli noe bedre snart 

Ahhh det er jo det som kan være hensiktsmessig med testing jevnlig, å plukke opp slikt.. for å melde det til legen.Jaa lurer nesten på om det var kjemisk igjen .. men umulig å vite siden jeg stoppet å teste.
Åå ja blir akkurat i månedsskifte der så håper veldig på dethadde vært så hyggelig å fått blitt med i mai
![]()

Huff, føler veldig med deg! Det høres veldig likt ut som mitt forrige svangerskap - så er livredd for neste hehe!Det kom for fullt i uke 8, nå går jeg på full dose xonvea, og afipran de siste 5 dagene men kaster opp 10+ ganger hver dag.. skal til legen igjen nå, jeg sover og spyr, mat klarer jeg ikke holde på, så spiser for bebis sin del å håper litt blir igjen...
Hvordan er du i formen til nå?![]()
jeg brukte maksdose ingefærkapsler fra Life som funket litt (men vet ikke hvis det fortsatt er lov?) og anbefaler ellers de juicebaserte næringsdrikkene fra apoteket, de er ikke så ille. Ville bare si at for meg forsvant det helt rundt uke 17 ish, så krysser fingrene for at det gjør det for deg å for det er helt uutholdelig altså, føles som man skal dø
sender masse lykkestøv din vei 
Åååå Maya, hadde håpet å få sette deg på gravidKan settes på TR. Gratulerer til alle gravide og lykke til videre til dere andre![]()

Årh jeg hååååper det går over til uke 17-20, jeg er uke 13 og alt var fint på tul, er bare som du sier, føles ut som døden selv er nær... skal sjekke ut de juicene!! Takk for svar! Jeg var ikke dårlig med førstemann så dette er så uforventetHuff, føler veldig med deg! Det høres veldig likt ut som mitt forrige svangerskap - så er livredd for neste hehe!jeg brukte maksdose ingefærkapsler fra Life som funket litt (men vet ikke hvis det fortsatt er lov?) og anbefaler ellers de juicebaserte næringsdrikkene fra apoteket, de er ikke så ille. Ville bare si at for meg forsvant det helt rundt uke 17 ish, så krysser fingrene for at det gjør det for deg å for det er helt uutholdelig altså, føles som man skal dø
sender masse lykkestøv din vei
![]()

Ja hr ukentlig kontroll nå! Men er alene med mini da mannen er på jobb, så vil helst være hjemme...Åååå godeste degDet høres helt uutholdelig ut! Håper du kan få enda mere hjelp om mulig, de ønsker vel å passe litt ekstra på ifht væske og slikt? Ååå håper du kan bli noe bedre snart
Hittil går det veldig bra, er jo så tidlig enda, men har skikkelig ulvehunger, men kan jo fort bli til kvalme det.. ellers bare ekstremt brystspreng, tett nese og andpusten fort![]()

Håper detAhhh det er jo det som kan være hensiktsmessig med testing jevnlig, å plukke opp slikt.. for å melde det til legen.
Jaa du blir nok med snart nå, kroppen skjønner nok tegninga snart![]()
![]()
kjenner det begynner å tære litt på nå..
Lei meg for TR, men veldig fint å høre at du kan tenke på neste sjanse nå! Jeg og flere her er bevis på at det blir det blir!TR kom i går kveld. En dag tidligere enn forventet, så da slapp jeg en dag med venting til neste pp! Gratulerer til alle gravide og spesielt til lilleperle som har laget så fine IKM grupper![]()
Masse lykke til! Heier på deg og dere fine folk her inne! Flere her ligger å vipper mellom mai/juni og kan forhåpentligvis bli med inn i Mai-gruppa
Tusen takk for fine ord 
Men jeg tenkte jo du skulle bli med!Kommer til å savne deg fine du @lilleperle Får snike litt og følge med deg
Hvordan går det i dag??Ja, det holdt jeg på å glemme, det skal jeg joMen jeg tenkte jo du skulle bli med!![]()
Hvordan går det i dag??
8dpo flere symptomer, men tørr ikke teste heheTR kom i dag, mens eg holdt på å ta en ny type graviditets testAnyanka88 - 36 - B3 (mistet nr 2 i SA/MA august i fjor) - PP 10 - EL 10/8 - IKM 24/8
Nå skal eg liksom på jobb i 8 timer, å være super glad og hyggelig mot alle kundene! Har bare lyst å ligge meg ned å grine resten av helgen