♡ IKM UKE 34 ♡

Er den helt blank da?
Jaaaa, den er helt blank. Til sammenligning fik jeg denne på 11dpo da jeg var gravid med guttungen:
IMG_2586.jpeg

Den kunne man ikke ta feil av.

Er nok bare å kaste inn håndkleet for denne gang. 11-12dpo idag, og blenda tidligtest fra Make Sure. Lite tempdropp idag tidlig uten at det betyr noe, jeg våknet av at jeg sov uten dyne og var kald :p

Vis vedlegget 467886Vis vedlegget 467887
Påpass sent i dpo-land burde der være noe på testen om dette hadde gått denne gangen. Jeg har heldigvis mye letrozol igjen, men søren heller, jeg hadde troen på runde tre!
Hmm, føler det er noe, er det ingenting strek der når den tørket opp heller? Jeg ville testet i morgen også, det er jo så utrolig fin temp også :Heartpink

Jeg har å se tidlig testene fra MS, de har en liten skygge alltid føler jeg. ( Hvertfall batch 19) Men det er ikke farge på dem
Dette mener jeg er batch 19. Men uansett, om der er noe liv laga, ville en eventuell strek vært mye tydeligere. Dette var siste tidligtest fra Make Sure, jeg har noen tidlige Metode og vanlige Make Sure, så jeg tar nok en til om en dag eller to om tempen ikke stuper.

Det kom for fullt i uke 8, nå går jeg på full dose xonvea, og afipran de siste 5 dagene men kaster opp 10+ ganger hver dag.. skal til legen igjen nå, jeg sover og spyr, mat klarer jeg ikke holde på, så spiser for bebis sin del å håper litt blir igjen...

Hvordan er du i formen til nå? :Heartpink
Åååå godeste deg :arghh: Det høres helt uutholdelig ut! Håper du kan få enda mere hjelp om mulig, de ønsker vel å passe litt ekstra på ifht væske og slikt? Ååå håper du kan bli noe bedre snart :shy:

Hittil går det veldig bra, er jo så tidlig enda, men har skikkelig ulvehunger, men kan jo fort bli til kvalme det.. ellers bare ekstremt brystspreng, tett nese og andpusten fort :cat:

Jaa lurer nesten på om det var kjemisk igjen .. men umulig å vite siden jeg stoppet å teste.

Åå ja blir akkurat i månedsskifte der så håper veldig på det :sorry: hadde vært så hyggelig å fått blitt med i mai:Heartpink
Ahhh det er jo det som kan være hensiktsmessig med testing jevnlig, å plukke opp slikt.. for å melde det til legen.

Jaa du blir nok med snart nå, kroppen skjønner nok tegninga snart :Heartpink :shy:

Det kom for fullt i uke 8, nå går jeg på full dose xonvea, og afipran de siste 5 dagene men kaster opp 10+ ganger hver dag.. skal til legen igjen nå, jeg sover og spyr, mat klarer jeg ikke holde på, så spiser for bebis sin del å håper litt blir igjen...

Hvordan er du i formen til nå? :Heartpink
Huff, føler veldig med deg! Det høres veldig likt ut som mitt forrige svangerskap - så er livredd for neste hehe! :arghh: jeg brukte maksdose ingefærkapsler fra Life som funket litt (men vet ikke hvis det fortsatt er lov?) og anbefaler ellers de juicebaserte næringsdrikkene fra apoteket, de er ikke så ille. Ville bare si at for meg forsvant det helt rundt uke 17 ish, så krysser fingrene for at det gjør det for deg å for det er helt uutholdelig altså, føles som man skal dø :arghh: sender masse lykkestøv din vei :love7

Huff, føler veldig med deg! Det høres veldig likt ut som mitt forrige svangerskap - så er livredd for neste hehe! :arghh: jeg brukte maksdose ingefærkapsler fra Life som funket litt (men vet ikke hvis det fortsatt er lov?) og anbefaler ellers de juicebaserte næringsdrikkene fra apoteket, de er ikke så ille. Ville bare si at for meg forsvant det helt rundt uke 17 ish, så krysser fingrene for at det gjør det for deg å for det er helt uutholdelig altså, føles som man skal dø :arghh: sender masse lykkestøv din vei :love7
Årh jeg hååååper det går over til uke 17-20, jeg er uke 13 og alt var fint på tul, er bare som du sier, føles ut som døden selv er nær... skal sjekke ut de juicene!! Takk for svar! Jeg var ikke dårlig med førstemann så dette er så uforventet:arghh:

Åååå godeste deg :arghh: Det høres helt uutholdelig ut! Håper du kan få enda mere hjelp om mulig, de ønsker vel å passe litt ekstra på ifht væske og slikt? Ååå håper du kan bli noe bedre snart :shy:

Hittil går det veldig bra, er jo så tidlig enda, men har skikkelig ulvehunger, men kan jo fort bli til kvalme det.. ellers bare ekstremt brystspreng, tett nese og andpusten fort :cat:
Ja hr ukentlig kontroll nå! Men er alene med mini da mannen er på jobb, så vil helst være hjemme...

Åå jeg og fikk den hungeren!! Det er så typisk! Ønsker deg en fiiiin gravidtid :Heartbigred

Ahhh det er jo det som kan være hensiktsmessig med testing jevnlig, å plukke opp slikt.. for å melde det til legen.

Jaa du blir nok med snart nå, kroppen skjønner nok tegninga snart :Heartpink :shy:
Håper det :sorry: kjenner det begynner å tære litt på nå..

Jeg kan settes på TR nå. Så gøy at så mange ble gravide, håper dere får en fin graviditet:Heartpink

TR kom i går kveld. En dag tidligere enn forventet, så da slapp jeg en dag med venting til neste pp! Gratulerer til alle gravide og spesielt til lilleperle som har laget så fine IKM grupper :Heartred

TR kom i går kveld. En dag tidligere enn forventet, så da slapp jeg en dag med venting til neste pp! Gratulerer til alle gravide og spesielt til lilleperle som har laget så fine IKM grupper :Heartred
Lei meg for TR, men veldig fint å høre at du kan tenke på neste sjanse nå! Jeg og flere her er bevis på at det blir det blir! :shy: :Heartpink Masse lykke til! Heier på deg og dere fine folk her inne! Flere her ligger å vipper mellom mai/juni og kan forhåpentligvis bli med inn i Mai-gruppa :Heartpink Tusen takk for fine ord :shy:

Back
Topp