IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Satser på at egget slippes asap!! Noe murringer i magen, men kanskje det ikke er peak helt enda. Tar en ny test senere.

IMG_0081.jpeg

Jeg ser mange skriver om kjemisk. Hva betyr det? At testen blir negativ igjen før ikm? Jeg tenker å vente med å teste til IKM denne mnd her. Jeg er så lei av å se de negative graviditetstestene.. For å passe på at jeg ikke faller for fristelsen og tester tidlig, så har jeg bare kjøpt sånne tester man må vente til IKM med. Jeg har de gule fra makesure.
Håper det klaffer denne perioden!

Jeg ser mange skriver om kjemisk. Hva betyr det? At testen blir negativ igjen før ikm? Jeg tenker å vente med å teste til IKM denne mnd her. Jeg er så lei av å se de negative graviditetstestene.. For å passe på at jeg ikke faller for fristelsen og tester tidlig, så har jeg bare kjøpt sånne tester man må vente til IKM med. Jeg har de gule fra makesure.
Håper det klaffer denne perioden!
Kjemisk (kjemisk graviditet) er en spontanabort før uke 5 :cat: da rekker den såvidt å feste seg og gi positiv test før de slipper igjen

Tørr ikke helt håpe, men har endel stiklinger i brystene, samt at jeg fryser! Sitter med ullgenser og teppe i 22 gr. Syns det var ubehagelig å skjære gulerøtter til middag for de var så kalde :hilarious: har ikke hatt det utenom når jeg er gravid, jegblir så sinnsykt kald. Ikke fornøyd før det er 30grader...6dpo i dag, blir spennende!

Åh, er så usikker på hva tegnene denne perioden fører til altså.. Har hatt svak spotting siden 3dpo, og i dag har det vært brunaktig. Vekslet mellom å vært rosa, hadde en dag med rød spotting (veldig lite). Murrer litt nå, og brystene er litt ømme. Må bare klare å vente, men dagene kan gjerne gå fortere altså!!

8DPO i dag. Jeg har vært på hjemmekontor og det har helt seriøst kostet meg alt jeg har av viljestyrke å ikke teste i dag :hilarious: det blir en test i morgen tidlig :laughing002
Den viljestyrken skulle jeg gjerne hatt litt av :laughing002 Her pleier jeg å starte 7dpo, bortkastede penger:bag:

Back
Topp