IKM UKE 35 og 36 (!!!)

EkstraKjærlighetÅGi - 31 - B1 - PP8 - EL 11/8 - IKM 25/8

Melder meg inn her jeg :love017 Jeg har holdt meg unna forumet pga en skikkelig knekk. Nå er det akkurat et år siden siste p-pille, men med veldig dårlige svømmere har vi dårlige odds. Ble ikke mange aksjene heller denne runden, men noe i alle fall. Jeg har ikke testet noe, og tror ikke jeg skal teste denne pp'en med mindre tr uteblir. Klarer likevel ikke å la være å håpe og snike rundt på forumet i disse dagene, så da melder jeg meg like gjerne inn:happy: 10 dpo i dag:nailbiting:

Veldig stabil temp denne gangen:laughing002
Screenshot_20250821_154500_FF App.jpg

Jeg tror kroppen min lurte meg i går :( EL testen økte, tatt ca midt på dagen og bare til 6 i score. Når jeg tok test igjen i dag ca midt på dagen var den nede på 4,5 igjen. Hadde EL slim på tirsdag og i går, så trodde EL var på vei. Men i dag er det heller ikke noe EL slim. ChatGPT mener at jeg har hatt en rask topp som har droppet allerede pga det forklarer EL slimet som plutselig er borte, men jeg tror ikke jeg har hatt EL? Kanskje kroppen prøvde men vil prøve igjen om noen dager/uke? Hva tror dere?

Det er relevant å vite at det er 13 dager siden MA, så ville blitt en veldig rask eggløsning etter MA'en om den er i dag. Men i teorien trenger bare kroppen sånn... 8 dager for å gjøre klart et egg.

Screenshot_20250821_161309_SmileReader.jpg

Hva slags graviditetstest er mest sensitiv for tidlig testing?
ikke Metode sine hvert fall. Jeg har likt babyplan sine tidligstrimler og føler egentlig CB er tidlig ute også, selv om det er «vanlig» test. De har også en «ekstra tidlig» versjon, men den er forferdelig dyr.

Jeg sjekket netopp dagboken min og hadde faktisk også en ganske tydelig strek da jeg var 11 dpo. :D den spiren er nå snart 2 år!! Ville fortalt det så fort du kan til han!! :) ❤️
Jeg husker vi var i samme termingruppe sist også. Jeg synes nicket var kjent og så at det sto «novemberfnuggene23». Lykke til denne måneden!! Er det b2?

Melder meg inn her jeg :love017 Jeg har holdt meg unna forumet pga en skikkelig knekk. Nå er det akkurat et år siden siste p-pille, men med veldig dårlige svømmere har vi dårlige odds. Ble ikke mange aksjene heller denne runden, men noe i alle fall. Jeg har ikke testet noe, og tror ikke jeg skal teste denne pp'en med mindre tr uteblir. Klarer likevel ikke å la være å håpe og snike rundt på forumet i disse dagene, så da melder jeg meg like gjerne inn:happy: 10 dpo i dag:nailbiting:
Du har sikkert god oppfølging av gynekolog. Men min mann hadde ekstremt dårlige svømmere. Typ så dårlig at han var i kategorien steril. Han ble satt på brystkreft medisin (av alle ting) for damer i 3 måneder av vår private gynekolog. Resultatet var helt sinnsykt og han har nå så god spermkvalitet man kan få! Gynekologen presiserte å si han nå kan gjøre en stein gravid haha. Så går jo an å sjekke ut det om han ikke har prøvd ?
Dessverre har jeg såpass mange utfordringer at jeg er mindre fertil enn en stein tydeligvis da jeg er på PP10 :troll:

Du har sikkert god oppfølging av gynekolog. Men min mann hadde ekstremt dårlige svømmere. Typ så dårlig at han var i kategorien steril. Han ble satt på brystkreft medisin (av alle ting) for damer i 3 måneder av vår private gynekolog. Resultatet var helt sinnsykt og han har nå så god spermkvalitet man kan få! Gynekologen presiserte å si han nå kan gjøre en stein gravid haha. Så går jo an å sjekke ut det om han ikke har prøvd ?
Dessverre har jeg såpass mange utfordringer at jeg er mindre fertil enn en stein tydeligvis da jeg er på PP10 :troll:
Wow, det er jo helt utrolig! Tusen takk for tips, det skal jeg definitivt sjekke ut! :love017
Har du fått påvist noe? Håper virkelig det klaffer for dere snart:Heartred:smiley-angelic001

Så kjekt du vil henge litt her :love017 Krysser for at uttellingen blir bra til tross for dårlige odds:Heartred

Back
Topp