Ja ikke sant! Hadde ikke store forventninger til de testene altså heheOj gratulerer så myeOg så på normal sine tester allerede 10dpo. Lover veldig bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke sant! Hadde ikke store forventninger til de testene altså heheOj gratulerer så myeOg så på normal sine tester allerede 10dpo. Lover veldig bra
Jeg har holdt meg unna forumet pga en skikkelig knekk. Nå er det akkurat et år siden siste p-pille, men med veldig dårlige svømmere har vi dårlige odds. Ble ikke mange aksjene heller denne runden, men noe i alle fall. Jeg har ikke testet noe, og tror ikke jeg skal teste denne pp'en med mindre tr uteblir. Klarer likevel ikke å la være å håpe og snike rundt på forumet i disse dagene, så da melder jeg meg like gjerne inn
10 dpo i dag
Oj, se ser, spennendeVeldig stabil temp denne gangenVis vedlegget 467804
Åååå så fin temp!!Veldig stabil temp denne gangenVis vedlegget 467804

Wiii gratulerer!!10 dpo!! brukte Normal sine tester da det var det jeg hadde liggendeVis vedlegget 467799

Prøver meg på en liten innmelding igjen jeg, gøy å se positive tester her inne. Spennende tid for oss uke 36 nå i disse dagerHurra for IKM gruppe! Jeg melder meg inn og gleder meg til å følge alle sammen
Starten_på_noe_fint: 35-B1-PP9-EL 24.08-IKM 07.09
veldig usikker på om EL holder seg på forventet dato, men LH testing er i full sving.

ikke Metode sine hvert fall. Jeg har likt babyplan sine tidligstrimler og føler egentlig CB er tidlig ute også, selv om det er «vanlig» test. De har også en «ekstra tidlig» versjon, men den er forferdelig dyr.Hva slags graviditetstest er mest sensitiv for tidlig testing?
Jeg husker vi var i samme termingruppe sist også. Jeg synes nicket var kjent og så at det sto «novemberfnuggene23». Lykke til denne måneden!! Er det b2?Jeg sjekket netopp dagboken min og hadde faktisk også en ganske tydelig strek da jeg var 11 dpo.den spiren er nå snart 2 år!! Ville fortalt det så fort du kan til han!!
![]()
![]()
Kan godt vente til ikm 25/8. Føler alt fortsatt kan skje så tidligVelkommen og gratulerer!
Skal jeg sette deg på gravid?

Wææ så koslig då!!Jeg husker vi var i samme termingruppe sist også. Jeg synes nicket var kjent og så at det sto «novemberfnuggene23». Lykke til denne måneden!! Er det b2?
Du har sikkert god oppfølging av gynekolog. Men min mann hadde ekstremt dårlige svømmere. Typ så dårlig at han var i kategorien steril. Han ble satt på brystkreft medisin (av alle ting) for damer i 3 måneder av vår private gynekolog. Resultatet var helt sinnsykt og han har nå så god spermkvalitet man kan få! Gynekologen presiserte å si han nå kan gjøre en stein gravid haha. Så går jo an å sjekke ut det om han ikke har prøvd ?EkstraKjærlighetÅGi - 31 - B1 - PP8 - EL 11/8 - IKM 25/8
Melder meg inn her jegJeg har holdt meg unna forumet pga en skikkelig knekk. Nå er det akkurat et år siden siste p-pille, men med veldig dårlige svømmere har vi dårlige odds. Ble ikke mange aksjene heller denne runden, men noe i alle fall. Jeg har ikke testet noe, og tror ikke jeg skal teste denne pp'en med mindre tr uteblir. Klarer likevel ikke å la være å håpe og snike rundt på forumet i disse dagene, så da melder jeg meg like gjerne inn
10 dpo i dag
![]()

Åå koselig! Lyst på 3 selv også, men dette er b2 hvis det går veien.Wææ så koslig då!!
Dette blir forhåpentligvis barn 3![]()
Wow, det er jo helt utrolig! Tusen takk for tips, det skal jeg definitivt sjekke ut!Du har sikkert god oppfølging av gynekolog. Men min mann hadde ekstremt dårlige svømmere. Typ så dårlig at han var i kategorien steril. Han ble satt på brystkreft medisin (av alle ting) for damer i 3 måneder av vår private gynekolog. Resultatet var helt sinnsykt og han har nå så god spermkvalitet man kan få! Gynekologen presiserte å si han nå kan gjøre en stein gravid haha. Så går jo an å sjekke ut det om han ikke har prøvd ?
Dessverre har jeg såpass mange utfordringer at jeg er mindre fertil enn en stein tydeligvis da jeg er på PP10![]()

Ja, de pillene gjorde underverker!!Wow, det er jo helt utrolig! Tusen takk for tips, det skal jeg definitivt sjekke ut!
Har du fått påvist noe? Håper virkelig det klaffer for dere snart![]()

Så kjekt du vil henge litt herEkstraKjærlighetÅGi - 31 - B1 - PP8 - EL 11/8 - IKM 25/8
Melder meg inn her jegJeg har holdt meg unna forumet pga en skikkelig knekk. Nå er det akkurat et år siden siste p-pille, men med veldig dårlige svømmere har vi dårlige odds. Ble ikke mange aksjene heller denne runden, men noe i alle fall. Jeg har ikke testet noe, og tror ikke jeg skal teste denne pp'en med mindre tr uteblir. Klarer likevel ikke å la være å håpe og snike rundt på forumet i disse dagene, så da melder jeg meg like gjerne inn
10 dpo i dag
![]()
Krysser for at uttellingen blir bra til tross for dårlige odds
Velkommen! Skal håpe for degLykkebarn1123 - 31 - B3 - PP4 - EL ? - IKM 5/9
Ikke troa på perioden her, men blir gjerne med her uansett![]()