Hei og velkommen! Lykke tilPrøver meg på en liten innmelding igjen jeg, gøy å se positive tester her inne. Spennende tid for oss uke 36 nå i disse dager![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei og velkommen! Lykke tilPrøver meg på en liten innmelding igjen jeg, gøy å se positive tester her inne. Spennende tid for oss uke 36 nå i disse dager![]()

Hihi håper dette går veien for oss begge og resten av dameneÅå koselig! Lyst på 3 selv også, men dette er b2 hvis det går veien.

MÅ jo være gull det egget derSatser på at egget slippes asap!! Noe murringer i magen, men kanskje det ikke er peak helt enda. Tar en ny test senere.
Vis vedlegget 467823

Mannfolkene burde egentlig sponset den appen for oss. Tenk hvor mye avlastning den er for demDen følelsen når eg og betalte no chat gpt så eg kan mase masse på han….![]()
![]()

Satser høyt på detMÅ jo være gull det egget der![]()

Haha du det er jeg helt enig i altså!!! Skal si det til hanMannfolkene burde egentlig sponset den appen for oss. Tenk hvor mye avlastning den er for dem![]()

Oooo todagers topp!Satser på at egget slippes asap!! Noe murringer i magen, men kanskje det ikke er peak helt enda. Tar en ny test senere.
Vis vedlegget 467823
Det skal ikke være enkelt altsåJa, de pillene gjorde underverker!!
Jeg har både pcos og endometriose![]()
Godt at dere har god oppfølging
Det klaffer nok til slutt
Håper dere slipper å vente så mye lenger!
Kjemisk (kjemisk graviditet) er en spontanabort før uke 5Jeg ser mange skriver om kjemisk. Hva betyr det? At testen blir negativ igjen før ikm? Jeg tenker å vente med å teste til IKM denne mnd her. Jeg er så lei av å se de negative graviditetstestene.. For å passe på at jeg ikke faller for fristelsen og tester tidlig, så har jeg bare kjøpt sånne tester man må vente til IKM med. Jeg har de gule fra makesure.
Håper det klaffer denne perioden!
da rekker den såvidt å feste seg og gi positiv test før de slipper igjen
har ikke hatt det utenom når jeg er gravid, jegblir så sinnsykt kald. Ikke fornøyd før det er 30grader...6dpo i dag, blir spennende!Startet testing 4dpo denne gangen8DPO i dag. Jeg har vært på hjemmekontor og det har helt seriøst kostet meg alt jeg har av viljestyrke å ikke teste i dagdet blir en test i morgen tidlig
![]()

Jeg digger det!Startet testing 4dpo denne gangen![]()

Den viljestyrken skulle jeg gjerne hatt litt av8DPO i dag. Jeg har vært på hjemmekontor og det har helt seriøst kostet meg alt jeg har av viljestyrke å ikke teste i dagdet blir en test i morgen tidlig
![]()
Her pleier jeg å starte 7dpo, bortkastede penger