Ønsket om flere småperler - GRAVID

Haha dere er morsomme altså, dere fikk et smil på meg midt i denne syk hund bekymringen :laughing001

Håper jeg får sovet i natt så jeg får tatt en grei temping. Jeg kjenner litt myk strekk og drag der nede, er redd for at det er tanta :nailbiting: Ahhh, blir en skikkelig tøff natt dette med hunden borte på overvåkning og nerver for dette :sorry:
Meeeen hvis du ikke får til å ta en korrekt temp, så kan det kanskje friste med en test i stedet?:angelic:

IMG_6230.jpeg
IMG_6233.jpeg

Å fantastisk, gratulerer så mye!! :love017 Den fine temperaturkurven, de sterke testene og 2-3 på digital! :gen014
Ååå tuuusen takk! Det er helt uvirkelig :shy::nailbiting: Trodde ikke på at jeg skulle få sånne tester :sad015:Heartpink Tenkte kanskje jeg hadde gjort noe feil med tempingen siden det er første gangen med det :laughing001

Haha! Åh lille Perle endelig :sad010Nå ble jeg så glad på dine vegne.. Jeg viste det :happy093Du er gravid, og skal ha baby i mai :love017 Bare 3 mnd i mellom oss :love017

Haha! Åh lille Perle endelig :sad010Nå ble jeg så glad på dine vegne.. Jeg viste det :happy093Du er gravid, og skal ha baby i mai :love017 Bare 3 mnd i mellom oss :love017
Jaaa enn det! Du vet alltid du ;) Skikkelig strek på meg og denne gangen kontra kjemisk sist - håper den har gravd seg godt ned i livmora. Kjentes hvertfall så jævl*g sånn ut 7 og 8 dpo :gen026 Trodde ikke man kunne kjenne sånt men fy faaaaaader da var det sikkert det da?! Helt sykt! Jaaa Mai var våre måneder tydeligvis, du ble gravid i Mai og jeg får termin i Mai :happy093

Yeeeesss, gratulerer! Da ble det jo likt som meg! Du har t.o.m. sterkere streker enn jeg hadde! :smiley-bounce016

Gratulerer så mye med spiren :talk017 :love7 :love017 :binkybaby :dance008:dance011:cool05:gen014:happy093:hug007:love017:love7:Heartblue:Heartpink:dummy::dummy1:

Back
Topp