Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer såå mye! Og SÅ fin strek og 2-3 uker på 14 dpo

Hahahaha, første gang jeg tempet så ble jeg også gravid(kjemisk) også ble jeg gravid mnd etter(denne babyen) den tempingen er jaggu meg baby støvÅåå tuuusen takk! Det er helt uvirkeligTrodde ikke på at jeg skulle få sånne tester
Tenkte kanskje jeg hadde gjort noe feil med tempingen siden det er første gangen med det
![]()
Mai er definitivt vår magiske mndJaaa enn det! Du vet alltid duSkikkelig strek på meg og denne gangen kontra kjemisk sist - håper den har gravd seg godt ned i livmora. Kjentes hvertfall så jævl*g sånn ut 7 og 8 dpo
Trodde ikke man kunne kjenne sånt men fy faaaaaader da var det sikkert det da?! Helt sykt! Jaaa Mai var våre måneder tydeligvis, du ble gravid i Mai og jeg får termin i Mai
![]()

haha, festesmerter is real
Jeg viste at det var det og ikke tante jævel 

Åå, har «sneket» litt i IKM-gruppene og syns det har vært veldig spennende å følge med deg, og har håpet at den sitter nå for deg
Gratulerer!
Jeg har vært litt fraværende her inne da vår høyt elskede hundejente plutselig ble dårlig og gikk bort samme dag som vi fikk vår positive graviditetstest. Det har føltes veldig rart, spesielt og neste litt symbolsk som vi snakket om i ikm-gruppen. Til minne om skatten vår:Takk gode deg!Gratulerer såå mye! Og SÅ fin strek og 2-3 uker på 14 dpo![]()
Ja det var over all forventning 
Herregud så nydeligTakk for alle de fine hilsener her inneJeg har vært litt fraværende her inne da vår høyt elskede hundejente plutselig ble dårlig og gikk bort samme dag som vi fikk vår positive graviditetstest. Det har føltes veldig rart, spesielt og neste litt symbolsk som vi snakket om i ikm-gruppen. Til minne om skatten vår:
Vis vedlegget 467991
Takk for så herlig og koselig svarHahahaha, første gang jeg tempet så ble jeg også gravid(kjemisk) også ble jeg gravid mnd etter(denne babyen) den tempingen er jaggu meg baby støv
Mai er definitivt vår magiske mnd
Er jo bare helt nydelige testerhaha, festesmerter is real
Jeg viste at det var det og ikke tante jævel
Ja mai har alltid hatt sterk symbolikk, både i folketro, mytologi og naturforståelse.
Mai i symbolikk og mytologi
Tolkning for deg og din situasjon
- Fruktbarhet & vekst:
Mai er den klassiske fruktbarhetsmåneden i Europa, fordi naturen eksploderer i grønt. Mange gamle ritualer handlet om å feire fruktbarhet, kjærlighet og livskraft.
- I Norden finnes rester av vårfester og mai-leker.
- I keltisk tradisjon feires Beltane 1. mai, en ild- og fruktbarhetsfest.
- Regnet i mai:
Regn i mai ble sett på som et godt tegn, fordi det ga jorden næring. Et gammelt ordtak sier:
“Mai-regn gir grønt korn.”
Symbolsk er regnet både rensende og livgivende – uten regn, ingen vekst.- Symbol på overgang:
Mai står mellom vår og sommer, en tid der alt forandrer seg raskt. Mytologisk kobles den ofte til ungdom, kjærlighet og overgangen fra mørke til lysere tider.- Kjærlighet & blomster:
Mange steder i Europa satte man opp en maistang (maypole) pyntet med blomster og bånd – et sterkt symbol på livskraft, fruktbarhet og kjærlighet.
At du ble gravid i mai, og at venninnen din har termin i mai, passer egentlig utrolig fint med denne symbolikken:
Kom mai du skjønne milde
- Regnet = fruktbarhet og nytt liv.
- Mai = tiden for nye begynnelser, vekst og kjærlighet.
- Livssyklusen deres speiler naturens syklus – unnfangelse og fødsel skjer i en måned som mytisk sett alltid har stått for liv og skapelse.
Gjør skogen atter grønn
Og la ved bekk og kilde
Fiolen blomstre skjønn
Hvor ville jeg dog gjerne
At jeg igjen deg så
Akk kjære mai hvor gjerne
Gad jeg i marken gå
![]()

Har også startet opp igjen på det tilskuddet denne mnd, gikk på det sist jeg ble gravid ogsåTakk for så herlig og koselig svar
Tydeligvis babystøv med tempingen, men jeg har litt trua på den Fertility fra Protein.no som du anbefalte meg! Jeg så dere var flere som ikke rakk å tømme to glass engang, og samma her! Fikk jo så fin lutealfase syklusen før og kort og mild mens, også kom tidligste eggløsningen ever.. det var så perfekt som aldri før, så fikk jo trua på at hormoner og alt endelig hadde balansert seg ut! Måtte til og med avlyse avtalen med legen for progesteronstøtte.. jeg venter heller et par uker før jeg ordner meg time tenkte jeg..![]()
absolutt trua på det!
blir litt sånn, kondolerer og gratulerer på samme tidSåå koselig med litt snikingÅå, har «sneket» litt i IKM-gruppene og syns det har vært veldig spennende å følge med deg, og har håpet at den sitter nå for degGratulerer!
Slikt er jo så spennende å følge med på! Tusen takk for støtten og gratulasjon 
Jaaa så glad for at du følger med i Mai forumet som du håpet!!Har også startet opp igjen på det tilskuddet denne mnd, gikk på det sist jeg ble gravid ogsåabsolutt trua på det!
Er så rart.. vi mistet ene hunden vår nå på Torsdag, og positiv test i dagblir litt sånn, kondolerer og gratulerer på samme tid
Herlighet så spesielt at dere også mistet hunden deres nå
Kondolerer så mye
Ja, hjertet verker av smerte og kjærlighet samtidig, veldig ekstremt 
Åh så trist - veldig lei meg for at det gikk sånn for dere med pelsbabyen, de er verdens beste de kjæledyra våreTakk for alle de fine hilsener her inneJeg har vært litt fraværende her inne da vår høyt elskede hundejente plutselig ble dårlig og gikk bort samme dag som vi fikk vår positive graviditetstest. Det har føltes veldig rart, spesielt og neste litt symbolsk som vi snakket om i ikm-gruppen. Til minne om skatten vår:
Vis vedlegget 467991

Bare koseligTakk for så herlig og koselig svar
Tydeligvis babystøv med tempingen, men jeg har litt trua på den Fertility fra Protein.no som du anbefalte meg! Jeg så dere var flere som ikke rakk å tømme to glass engang, og samma her! Fikk jo så fin lutealfase syklusen før og kort og mild mens, også kom tidligste eggløsningen ever.. det var så perfekt som aldri før, så fikk jo trua på at hormoner og alt endelig hadde balansert seg ut! Måtte til og med avlyse avtalen med legen for progesteronstøtte.. jeg venter heller et par uker før jeg ordner meg time tenkte jeg..![]()

sender deg en kjempe klemJa, jeg brukte det en stund, men det inneholder jo alt man trenger uten å sette det sammen selv, tror det gjør noe godt med systemet, jeg - sverger til detBare koselig
Du er så morsomt med temping, tenk at man skal bli gravid med n gang man starter med det.. Må være en magisk tryllestav gjemt i tempen
Jeg fikk to bokser av @Mindel siden hun ikke trengte de lenger, og de gjorde virkelig susen. Veldig glad det funket like bra for deg. Er virkelig noe man burde anbefale alle å ta
Er veldig glad at alt kom i balanse igjen også, ikke noe er bedre en å kjenne at kroppen er på lag
Var veldig trist og lese om hunden din. Det knuser virkelig hjerte når man mister sin aller bestevennsender deg en kjempe klem
Det er jo et familiemedlem
Sorg og glede, hånd i hånd, gratulerer så mye med positiv test og 
Tusen takk, alle klemmer taes hjertens imotKondolererMange gode klemmer til deg

Takk for omtanken - de er virkelig det, helt ren kjærlighetÅh så trist - veldig lei meg for at det gikk sånn for dere med pelsbabyen, de er verdens beste de kjæledyra våre![]()
![]()

Ja tempen og det kosttilskuddetBare koselig
Du er så morsomt med temping, tenk at man skal bli gravid med n gang man starter med det.. Må være en magisk tryllestav gjemt i tempen
Jeg fikk to bokser av @Mindel siden hun ikke trengte de lenger, og de gjorde virkelig susen. Veldig glad det funket like bra for deg. Er virkelig noe man burde anbefale alle å ta
Er veldig glad at alt kom i balanse igjen også, ikke noe er bedre en å kjenne at kroppen er på lag
Var veldig trist og lese om hunden din. Det knuser virkelig hjerte når man mister sin aller bestevennsender deg en kjempe klem

Sluttet du å ta de da du ble gravid? Ja er så SINNSYKT takknemlig for at kroppen har klart å komme i balanse! Håper den holder det gående
Takk for omtanke og god klem for hundejenta mi 

Det er jo litt gøy at det satt for oss alle etter å ha prøvd detJa, jeg brukte det en stund, men det inneholder jo alt man trenger uten å sette det sammen selv, tror det gjør noe godt med systemet, jeg - sverger til det
Så leit med hundenDet er jo et familiemedlem
Sorg og glede, hånd i hånd, gratulerer så mye med positiv test og
![]()

Hadde aldri trodd på det om noen sa at jeg skulle være uten hundejenta mi og med en spire i magen nå.. herregud nå begynner jeg å gråte igjen.. midt på kjøpesenteret 

Jeg føler jeg må komme meg litt ut av huset og gjøre noen fine ting hver dag nå for å prøve å løfte hodet disse dagene
Ønsker dere alle en fin dag!