Ønsket om flere småperler - GRAVID

Så bra at tempen holder seg, blir spennende å se tempen i morgen. Blir det test i morgen hvis tempen holder seg, eller venter du til torsdag?
Åh nei så langt har jeg ikke tenkt :laughing001 Visste ikke om jeg kom til å sove i natt for gruet meg til tempingen :bag: Blir ett vrak i morgen om den dropper, da må jeg bare ta det derfra :shy:

13 DPO
Morgendagen kom, og i natt hadde jeg temp på 36.5 kl 04 og 36.7 kl 06:30..
Vis vedlegget 467583
Vis vedlegget 467582
Det blir nok den første som blir riktig.. uansett så ser det ikke ut som tempen dropper i dag.. men den kan fremdeles droppe i morgen hvis den vil være litt ekstra slem :nailbiting:

Symptomer som ikke er uvanlig tilstede:
Ømme brystknopper (men fra 9dpo, stikkende)
Tett nese og slimete hals
Masse drømmer
Fisete

Symptomer som er mer uvanlige for meg:
Fravær av menssmerter 11, 12 og 13 dpo
(Har istedenfor hatt litt sting og drag til sidene)
Veldig sulten
Store innebygde kviser i panna
Veldig lovende temp dette i allefall! :D

For en nydelig graf! :joyful: Og jeg må si: for en viljestyrke du må ha mtp testing! WOW! Jeg sliter jo med å holde meg på dine vegne! :excited001
Hahha dævver :smiley-bounce022 Det er ikke viljestryke, der er ren skrekk skal jeg fortelle deg :schoked025
:laughing001 det hjelper litt på å høre at den ser bra ut, men det hjelper ikke hvis det synker i morgen, så forbereder meg bare på det :bag:

Så spent på tempen din i morgen, må nok inn og sjekke når jeg våkner hehe. Krysser fingre og tær
Synd vi ikke kunne sneket oss til å ta en test for henne :playful:
Hehehe, den hadde jeg lett tatt for et par dager siden :hilarious:
Haha dere er morsomme altså, dere fikk et smil på meg midt i denne syk hund bekymringen :laughing001

Håper jeg får sovet i natt så jeg får tatt en grei temping. Jeg kjenner litt myk strekk og drag der nede, er redd for at det er tanta :nailbiting: Ahhh, blir en skikkelig tøff natt dette med hunden borte på overvåkning og nerver for dette :sorry:

Back
Topp