Oss testetøser imellom

Hei! Sitter her og skjelver, fikk nesten usynlig strek i går kveld og i dag tidlig (12 dpo i dag), ble litt fristet for å teste nå etter jobb og det virker nesten som strek for meg.. hva synes dere?
IMG_9537.jpeg

I dag har jeg fått identiske resulater som i går, så er egentlig litt bekymret… tror dere det er sjanse for at det øker imorra?
Føler jeg ser «alle» med så mye sterkere streker på 13 dpo, blir litt gal av det.

I dag har jeg fått identiske resulater som i går, så er egentlig litt bekymret… tror dere det er sjanse for at det øker imorra?
Føler jeg ser «alle» med så mye sterkere streker på 13 dpo, blir litt gal av det.
Kanskje bedre å sammenligne annenhver dag, er da man skal se forskjell. Resultatet avhenger også mye av hvor mye du har drukket og hvor lenge siden du tisset sist

Er dette skyggestrek eller svak positiv strek? :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_1356.jpeg
    IMG_1356.jpeg
    749,2 KB · Visninger: 97
  • IMG_1355.jpeg
    IMG_1355.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 98
  • IMG_1354.jpeg
    IMG_1354.jpeg
    710,4 KB · Visninger: 96
  • IMG_1352.jpeg
    IMG_1352.jpeg
    754,1 KB · Visninger: 96
Vis vedlegget 468309Burde ikke denne være 3+?
5+2
Er nok rett rundt hjørnet. Strek nr 2 på den øverste er bittelitt svakere enn den bør være på 3+ etter min erfaring.
Her er mine to tester fra siste dagen med 2-3 (de to nederste) og 3+ (de to øverste). Merk at de ligger motsatt vei fra hverandre for så dum var jeg da jeg tok bildet :p
IMG_8157.jpeg

Test 7 dpo :nailbiting: Hadde noe som kanskje kunne være festesmerter i går. Kan noen skimte noe eller har jeg strek øyne?

Vedlegg

• Screenshot_20250829_095622_Premom.jpg
    Screenshot_20250829_095622_Premom.jpg
    18,1 KB · Visninger: 125
Ser det ut som disse er blitt sterkere? Jeg syns det er så vanskelig å se + at øye ser jo gjerne det man ønsker å se..

Var hos gynekolog 18 august og da hadde jeg trolig akkurat hatt eggløsning…

Hadde noe jeg tenker var festeblødning tirsdag-onsdag denne uken..

Den nederste testen er fra i dag.. jeg hadde håpt de ble litt sterkere etter hvert.. nesten så jeg tror det er skyggestreker..
noen som har noen tanker ?
IMG_2264.jpeg

Back
Topp