♡ IKM UKE 34 ♡

Kan jo se ut som kroppen min jobber med «noe»:smiley-angelic005

Men hey du fryktet kort lutealfase så det er jo en seier allerede der! Og jeg tror jo fortsatt det kan være graviditet på gang til deg!

Jaa greit med smartklokkene som får med seg alle forandringer :laughing002
Har du turt teste i dag? :angelic:

Hehe ja det må jeg jo! Er alltid et lite håp der før TR faktisk kommer :angelic:
Hvordan går det med deg? Noen tegn til TR? Ser den skal komme i morgen.
Ja vi holder alltid håpet til siste sekund :hilarious:
Går jo egentlig bra, bare veldig nervøs nå. Uvanlig få tegn på TR, noe som gjør fallet veldig stort nå om tempen dropper i morgen på ikm dagen :nailbiting:

Takk :Heartred Hvordan går det med deg, er tempen fortsatt høy?
Ja, den har ikke sunket enda, så veldig skummelt og spennende nå :smiley-ashamed004 Klarer ikke å få meg til å ta den testen før i morgen hvertfall :facepalm: Føler liksom den kommer til å være negativ uansett, siden det er det man blir så vant til å se, selv om man hadde litt håp en og annen prøveperiode.. en blir jo litt skada av denne prøvingen :facepalm:

Men skulle du ikke teste mere? Hadde du ikke ikm før på søndag egentlig? Men du slutter uansett progesteron i dag?

Jeg kan nok settes på TR nå. Murrer godt, som det gjør før tr, og negative tester heile veien. Så da gikk det ikke vår vei denne perioden :sorry:
Ååå okei :sorry: Du får si ifra om noe skulle endre seg. Men jeg er glad du har noen prøveperioder å prøve på til, og håper at spiren sitter snarest!! Helst i neste prøveperiode :shy: :Heartpink

Kan jo se ut som kroppen min jobber med «noe»:smiley-angelic005

Men hey du fryktet kort lutealfase så det er jo en seier allerede der! Og jeg tror jo fortsatt det kan være graviditet på gang til deg!

Jaa greit med smartklokkene som får med seg alle forandringer :laughing002
Har du turt å testet mer? :hello2

Oi, hvor lang ble syklusen din nå da? Blødning uten klumper har jeg hørt er veldig bra. Jeg hadde ekstremt med levringer etter uttak av spiral, da kroppen enda var svært hormonforstyrret! Men det har blitt mindre og mindre, og syklusen min er blitt bedre og bedre. Synd det kan bli så forstyrret så lang tid etter SA og hormonprevensjon osv.. :shy: Men det blir vår tur når kroppen får ordnet opp snart nå :Heartpink
Syklusen ble 28 dager nå, forrige måned var den på 30 og før der igjen 37... så jeg ser tendenser til at det stabiliserer seg mer og mer, og det er positivt tenker jeg :Heartred vi satser vel på at neste måned blir vår tur da igjen :hello2

Skulle vært så flink som flere av dere og slutte med testingen :nailbiting: :smiley-ashamed008 Er så nervøs etter forrige runde hvor jeg mistet…
Hva tror dere om denne 14dpo? Tar kanskje litt tid før streken bli like sterk som kontrollstreken?
Bruker make sure og syns det har tatt litt tid å få sterkere tester
IMG_7970.jpeg

Skulle vært så flink som flere av dere og slutte med testingen :nailbiting: :smiley-ashamed008 Er så nervøs etter forrige runde hvor jeg mistet…
Hva tror dere om denne 14dpo? Tar kanskje litt tid før streken bli like sterk som kontrollstreken?
Bruker make sure og syns det har tatt litt tid å få sterkere testerVis vedlegget 467609
Denne her må vel være helt fantastisk? De sier vel egentlig at du kun skal sammenligne med de andre testene på annen hver dag.. og med samme type test. Hvertfall ikke sammenlign med andres tester pga festetid osv. Men konsentrasjon på urin og flere andre variabler vil også kunne påvirke utslag på testen, så er litt skummelt å sammenligne. Men skummelt er det vel uansett. Hadde gjort det samma :shy: Men jeg tør jo ikke teste engang :facepalm:

Syklusen ble 28 dager nå, forrige måned var den på 30 og før der igjen 37... så jeg ser tendenser til at det stabiliserer seg mer og mer, og det er positivt tenker jeg :Heartred vi satser vel på at neste måned blir vår tur da igjen :hello2
Det høres jo kjempebra ut :shy: Ja, håper vi uansett havner i Mai-gruppa (hvis TR dukker opp i morgen) :nailbiting: Det blir vel sånn akkurat det!

Back
Topp