Kine 95
Elsker forumet
Nå er du veldig tidlig i mai termin gruppen hvis du trykker på gravid knappenTakkmen altså, hvordan får man tiden til å gå nå egentlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er du veldig tidlig i mai termin gruppen hvis du trykker på gravid knappenTakkmen altså, hvordan får man tiden til å gå nå egentlig?
Tusen takkHerlig! Da er vi bekreftet i gang hos deg og’ dette blir spennendeHeier på deg!
![]()
Tusen takkGratulerer så mye

Ja, det er jeg nok, lurer på om jeg egentlig tør det?Nå er du veldig tidlig i mai termin gruppen hvis du trykker på gravid knappen![]()
Føler alt dette er til låns, det kan jo bli revet bort fra meg når som helst 
Herlighet så spennendeGreit temphopp idag! Mye murringer i går kveld, jeg håååper det betyr at noe festet seg! Murrer litt av og på idag også. Jeg tok en tidligtest, og syns jeg aner en ultrasvak strek. Får den absolutt ikke frem på kamera, så der kan like gjerne være evap-linje, men blir spennende å se om den utviklinger seg
Kanskje du får til å vise oss i morgen vettuu 
Åhhh tidenes spørmål det der!! Jeg er midt i den mest nervepirrende fasen for å vite om jeg er gravid eller mensen dukker opp og tiden går i slowmoTakkmen altså, hvordan får man tiden til å gå nå egentlig?

(Har allerede noen gravidklær klar i handlekurven på nett) 
Da hadde magefølelsen rett! Oiii det kan være et veldig bra tegn på at kroppen vet hva den skal forberede seg tilTusen takkFølte hormonene var sterkere og mer fertile tegn, så hadde gitt litt opp hvis eggløsning feilet. Tror ikke jeg kan se så mye på symptomer denne gangen, for fullt av det allerede rett etter eggløsning hehe.
Kan nesten ikke tolke noen symptomer lenger, er de samma vett 
Jeg hadde ikke klart å roe hodet uten å teste, sånn bortsett fra at pulsklokken min forteller meg ganske mye den også, både søvn og puls forandrer seg myeÅhhh tidenes spørmål det der!! Jeg er midt i den mest nervepirrende fasen for å vite om jeg er gravid eller mensen dukker opp og tiden går i slowmo
Jeg tror jeg hadde allerede laget shoppinglister på gravidklær og babyting på nett og ideer til barnerom osv(Har allerede noen gravidklær klar i handlekurven på nett)
![]()
må de neste 7 ukene gå fort 
Velkommen til oss i mai gruppen, hvor vi er flere om å frykte det men det kan være hyggelig å tenke på andre sider ved svangerskapetJa, det er jeg nok, lurer på om jeg egentlig tør det?Føler alt dette er til låns, det kan jo bli revet bort fra meg når som helst
![]()

og Gratulerer så mye til de som har blitt gravide denne runden, det unner jeg dere skikkelig!

Ja fortsett å teste, men som du sier så er kanskje kommunikasjonen mellom kroppen og hodet sikkert litt forvirretHer er det noen merkelige dager. Kroppen (og hodet ;-) ) er forvirret tror jeg. Venter vel egentlig bare på første mens etter SA, men strengt tatt aner jeg ikke når den burde komme. Var ganske sikker på EL 6. august, men bare negative tester i går og i dag…. Vel vel, fortsetter å teste frem til tante rød kommerOg nå må hun bare komme om jeg uansett ikke er gravid - så kroppen kan komme i lage igjen
Men kroppen er fantastisk så hun ordner nok opp ganske snart 
Ahh ventetiden er så tøffGratulerer så mye til de som er blitt gravide!
Spottet litt på papiret lørdag og søndag, vondt i korsryggen og stikking siden fredag. Men selvfølgelig helt blanke tester. Blir ikke klok på denne kroppen.
Hvilken dag i syklusen er du på nå? 
Oi, hvor lang ble syklusen din nå da? Blødning uten klumper har jeg hørt er veldig bra. Jeg hadde ekstremt med levringer etter uttak av spiral, da kroppen enda var svært hormonforstyrret! Men det har blitt mindre og mindre, og syklusen min er blitt bedre og bedre. Synd det kan bli så forstyrret så lang tid etter SA og hormonprevensjon osv..TR meldte sin ankomst her i dag, tre dager tidligere enn forventet... Men opplever det som annerledes enn det pleier å være... mye smerter moderat med blod.. ingen klumper... (beklager detaljene!) bare det at den kommer tidlig er jo et under for min del, men tar det som en seier siden jeg har strevd med laaange sykluser i et år etter SA. Bedre lykke neste månedog Gratulerer så mye til de som har blitt gravide denne runden, det unner jeg dere skikkelig!
![]()
Men det blir vår tur når kroppen får ordnet opp snart nå 
ÅååHer kom TR i dag. Gratulerer så mye til dere gravide, og masse lykke til videre til dere andre![]()
Masse lykke til neste runde nå da 
I følge Flo-appen er jeg 11 DPO i dag, men jeg tror jeg er 12. Blank test i dag, så nå orker jeg ikke teste mer før TR. Har kjøpt meg eggløsningstester for neste ppAhh ventetiden er så tøffHvilken dag i syklusen er du på nå?
![]()