♡ IKM UKE 34 ♡

Herlig! Da er vi bekreftet i gang hos deg og’ dette blir spennende :happy Heier på deg! :Heartpink:joyful:
Tusen takk :) Følte hormonene var sterkere og mer fertile tegn, så hadde gitt litt opp hvis eggløsning feilet. Tror ikke jeg kan se så mye på symptomer denne gangen, for fullt av det allerede rett etter eggløsning hehe.

Greit temphopp idag! Mye murringer i går kveld, jeg håååper det betyr at noe festet seg! Murrer litt av og på idag også. Jeg tok en tidligtest, og syns jeg aner en ultrasvak strek. Får den absolutt ikke frem på kamera, så der kan like gjerne være evap-linje, men blir spennende å se om den utviklinger seg
Herlighet så spennende :gen014 Kanskje du får til å vise oss i morgen vettuu :angelic:

Takk :Heartred men altså, hvordan får man tiden til å gå nå egentlig?
Åhhh tidenes spørmål det der!! Jeg er midt i den mest nervepirrende fasen for å vite om jeg er gravid eller mensen dukker opp og tiden går i slowmo :facepalm:

:clock

Jeg tror jeg hadde allerede laget shoppinglister på gravidklær og babyting på nett og ideer til barnerom osv :love017 (Har allerede noen gravidklær klar i handlekurven på nett) :laughing001

Tusen takk :) Følte hormonene var sterkere og mer fertile tegn, så hadde gitt litt opp hvis eggløsning feilet. Tror ikke jeg kan se så mye på symptomer denne gangen, for fullt av det allerede rett etter eggløsning hehe.
Da hadde magefølelsen rett! Oiii det kan være et veldig bra tegn på at kroppen vet hva den skal forberede seg til :taunt005 :woot: Kan nesten ikke tolke noen symptomer lenger, er de samma vett :facepalm:

Her er det noen merkelige dager. Kroppen (og hodet ;-) ) er forvirret tror jeg. Venter vel egentlig bare på første mens etter SA, men strengt tatt aner jeg ikke når den burde komme. Var ganske sikker på EL 6. august, men bare negative tester i går og i dag…. Vel vel, fortsetter å teste frem til tante rød kommer ;) Og nå må hun bare komme om jeg uansett ikke er gravid - så kroppen kan komme i lage igjen

Gratulerer så mye til de som er blitt gravide! :Heartred
Spottet litt på papiret lørdag og søndag, vondt i korsryggen og stikking siden fredag. Men selvfølgelig helt blanke tester. Blir ikke klok på denne kroppen.

Åhhh tidenes spørmål det der!! Jeg er midt i den mest nervepirrende fasen for å vite om jeg er gravid eller mensen dukker opp og tiden går i slowmo :facepalm:

:clock

Jeg tror jeg hadde allerede laget shoppinglister på gravidklær og babyting på nett og ideer til barnerom osv :love017 (Har allerede noen gravidklær klar i handlekurven på nett) :laughing001
Jeg hadde ikke klart å roe hodet uten å teste, sånn bortsett fra at pulsklokken min forteller meg ganske mye den også, både søvn og puls forandrer seg mye :smiley-ashamed004
Høres ut som noe jeg kan gjøre om en liten stund, må komme meg over 10 uker føler jeg, før jeg kan tenke fremover i det hele tatt :happy090 må de neste 7 ukene gå fort :smiley-angelic001

Ja, det er jeg nok, lurer på om jeg egentlig tør det? :confused004 Føler alt dette er til låns, det kan jo bli revet bort fra meg når som helst :nailbiting:
Velkommen til oss i mai gruppen, hvor vi er flere om å frykte det men det kan være hyggelig å tenke på andre sider ved svangerskapet :love7

TR meldte sin ankomst her i dag, tre dager tidligere enn forventet... Men opplever det som annerledes enn det pleier å være... mye smerter moderat med blod.. ingen klumper... (beklager detaljene!) bare det at den kommer tidlig er jo et under for min del, men tar det som en seier siden jeg har strevd med laaange sykluser i et år etter SA. Bedre lykke neste måned :joyful: og Gratulerer så mye til de som har blitt gravide denne runden, det unner jeg dere skikkelig!:Heartred

Dagens test 14 DPO
Bilde er tatt etter 5 min, men fargestoffet brukte lang tid på å trekke inn. Bilde nr to er tatt etter 20 min
20250819_051508.jpg
20250819_052747.jpg

Her er det noen merkelige dager. Kroppen (og hodet ;-) ) er forvirret tror jeg. Venter vel egentlig bare på første mens etter SA, men strengt tatt aner jeg ikke når den burde komme. Var ganske sikker på EL 6. august, men bare negative tester i går og i dag…. Vel vel, fortsetter å teste frem til tante rød kommer ;) Og nå må hun bare komme om jeg uansett ikke er gravid - så kroppen kan komme i lage igjen
Ja fortsett å teste, men som du sier så er kanskje kommunikasjonen mellom kroppen og hodet sikkert litt forvirret :shy: Men kroppen er fantastisk så hun ordner nok opp ganske snart :Heartpink

Gratulerer så mye til de som er blitt gravide! :Heartred
Spottet litt på papiret lørdag og søndag, vondt i korsryggen og stikking siden fredag. Men selvfølgelig helt blanke tester. Blir ikke klok på denne kroppen.
Ahh ventetiden er så tøff :wtf: Hvilken dag i syklusen er du på nå? :Heartpink

TR meldte sin ankomst her i dag, tre dager tidligere enn forventet... Men opplever det som annerledes enn det pleier å være... mye smerter moderat med blod.. ingen klumper... (beklager detaljene!) bare det at den kommer tidlig er jo et under for min del, men tar det som en seier siden jeg har strevd med laaange sykluser i et år etter SA. Bedre lykke neste måned :joyful: og Gratulerer så mye til de som har blitt gravide denne runden, det unner jeg dere skikkelig!:Heartred
Oi, hvor lang ble syklusen din nå da? Blødning uten klumper har jeg hørt er veldig bra. Jeg hadde ekstremt med levringer etter uttak av spiral, da kroppen enda var svært hormonforstyrret! Men det har blitt mindre og mindre, og syklusen min er blitt bedre og bedre. Synd det kan bli så forstyrret så lang tid etter SA og hormonprevensjon osv.. :shy: Men det blir vår tur når kroppen får ordnet opp snart nå :Heartpink

Back
Topp