Ofte når jeg strammer magen så knyter livmoren seg på ene siden, bytter på om det er høyre eller venstre. Kjenner ut som når man får krampe i leggen, bare i livmora.. Noen andre som har opplevd det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Osteopat var redningen min forrige svangerskap! Bekkenplagene ble KRAFTIG redusert!!Noen flere som har begynt å få bekkenleddssmerter? Jobbstart i går hjalp virkelig ikke på, når valget står mellom å gå på betonggulv eller sitte foran datamaskin, så ble resultatet en tilnærmet søvnløs natt hvor jeg til slutt endte opp med Paracet for å få sove. Kjenner at jeg ikke kan ha det slik over tid.
Ofte når jeg strammer magen så knyter livmoren seg på ene siden, bytter på om det er høyre eller venstre. Kjenner ut som når man får krampe i leggen, bare i livmora.. Noen andre som har opplevd det?

Har fått time til manuellterapeut i morgen håper det blir redningenOsteopat var redningen min forrige svangerskap! Bekkenplagene ble KRAFTIG redusert!!

Jeg og ass. Men har hatt det av og på før svangerskapet ogsåHalsbrann![]()
Lykke til! Manuellterapeut var fantastisk på babyen min. Kiropraktor brukte sikkert 30 min, og sa at det var ingenting, manuellterapeut brukte 5 minutter og fikset hele problemetHar fått time til manuellterapeut i morgen håper det blir redningen![]()
Ååh så bra at baby fikk god hjelp av manuellterapeut. Er ikke så veldig "fan" av kiropraktor, sikkert flink på låsninger men dette sitter nok mer muskulæt og i skjelettet. Gått en del til kiropraktor før og etter første behandling syns jeg det bare var knekking her og der uten å løse problemet.Lykke til! Manuellterapeut var fantastisk på babyen min. Kiropraktor brukte sikkert 30 min, og sa at det var ingenting, manuellterapeut brukte 5 minutter og fikset hele problemet
(Hadde et fint case av "sur baby". Men var visst litt stiv i nakken, og det hjalp å fikse!)
Har du vært sånn i tidligere svangerskap også? Eller nytt for denne gangen?Får veldige brekninger av lukt og sånt.veldig sensitiv på lukt, og brekker meg skikkelig!
Ååh så bra at baby fikk god hjelp av manuellterapeut. Er ikke så veldig "fan" av kiropraktor, sikkert flink på låsninger men dette sitter nok mer muskulæt og i skjelettet. Gått en del til kiropraktor før og etter første behandling syns jeg det bare var knekking her og der uten å løse problemet.
Samme her og det er så slitsomt! Og så får jeg så dårlig samvittighet når jeg blir dårlig av lukter fra mitt eget barn.Får veldige brekninger av lukt og sånt.veldig sensitiv på lukt, og brekker meg skikkelig!

Her er det mest sure kluter og lukten av død jeg reagerer påSamme her og det er så slitsomt! Og så får jeg så dårlig samvittighet når jeg blir dårlig av lukter fra mitt eget barn.
Våknet skikkelig forkjølet i dag og luktesansen min er så og si borte. Det er SÅ deilig å få litt pause fra den hypersensitive nesen![]()
Å fy søren, det brekker man seg vel av til og med når man ikke er gravid skulle jeg troHer er det mest sure kluter og lukten av død jeg reagerer på
Fant ei død mus i går. Glad jeg fant den dog, for har luktet den lenge , men ikke funnet.
Ja, nei, kjenner godt til den..! Har hatt katt i mange år, og de er flinke til å legge dem på lure plasser i blant..Å fy søren, det brekker man seg vel av til og med når man ikke er gravid skulle jeg tro
Har de ikke ø-hjelpstime på legekontoret? Uutholdelig å skulle vente så lenge.Skikkelig bekkenløsning, blæ. 3 svangerskapet og meldte seg i uke 9 denne gangen..
Bestilt time til lege men fikk ikke time før 2 september, går å halter nå
Kjøpt meg bekkenbelte, synes det hjelper null
Har de ikke ø-hjelpstime på legekontoret? Uutholdelig å skulle vente så