Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Synes det begynner å bli tungt… vondt i bekkenet, tungt å reise seg og gåkjenner meg stor og tung. Samboer må gi meg et dytt i ryggen for å hjelpe meg opp fra sofaen
2 uker og 2 dager igjen på jobb. Jeg har jobbet 100% hele veien, men kjenner at jeg nå vurderer å bestille en legetime og trappe litt ned på jobb de siste ukene. Samtidig hører man i bakhodet «graviditet er ingen sykdom», kjenner nesten på en liten skam dersom jeg ikke jobber 100% ut til permisjon
![]()
Hehehehehe....
Jeg har jobbet ca 0% fra uke 8-10 en gang, i mine siste fire svangerskap.
Vært enten sykemeldt eller på svangerskapspenger. Du har holdt til godt uti tredje trimester, kan ikke det bare være godt nok..? Det er ingen sykdom å gå gravid, nei - men det har større påkjenning på kroppen enn GANSKE mange sykdommer som eksisterer der ute, og om du ikke tar hensyn til kroppen din, kan du ende med å påføre den mer smerte og skade, som i verste fall trenger lengre sykemelding for å bygge opp igjen (eller bare.. ødelegger barseltiden). Du får INGEN diplom eller bonus fra jobben for å ødelegge deg selv, ingen stående applaus, ingenting. Så om du kjenner at det er nok nå, så er det faktisk helt lov å ta hensyn til det..!
kjenner meg stor og tung. Samboer må gi meg et dytt i ryggen for å hjelpe meg opp fra sofaen
2 uker og 2 dager igjen på jobb. Jeg har jobbet 100% hele veien, men kjenner at jeg nå vurderer å bestille en legetime og trappe litt ned på jobb de siste ukene. Samtidig hører man i bakhodet «graviditet er ingen sykdom», kjenner nesten på en liten skam dersom jeg ikke jobber 100% ut til permisjon