Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri noe jeg har opplevd tidligereSamme her. Våkner flere ganger med knusktørr munn. Er absolutt pga graviditeten, er heller ikke tett i nesa. Har også begynt å snorke masse hvis jeg ligger på ryggen. Mannen flyttet ut av rommet noen dager for å få sove i fredIkke sikkert det er et gravidsymptom, men sliter sånn med at jeg puster med munnen om natten. Er ikke nevneverdig tett i nesen på dagen, men tror det slår til når jeg sover, for har ikke sjans til å puste med nesen på natten. Dette har ført til at jeg er veldig tørr i munnen, og idag våknet med en stor sprekk på tungenAldri noe jeg har opplevd tidligere

Jeg snorker også, også når jeg ligger på siden. Håper det går over så fort ungen er ut.. Mannen er avhengig av ørepropper, og krysser fingren hver kveld på at han sovner førstSamme her. Våkner flere ganger med knusktørr munn. Er absolutt pga graviditeten, er heller ikke tett i nesa. Har også begynt å snorke masse hvis jeg ligger på ryggen. Mannen flyttet ut av rommet noen dager for å få sove i fred![]()
Jeg må ha nesespray da, siden jeg blir så innmari tett i nesen på kvelden. Men likevel, så snorker jeg. Selv om nesen har «fri bane».