♡ IKM UKE 34 ♡

12dpo. Hadde igjen 2 tester så tok en nå og kan skimte en veldig svak strek, skrudde ned lysstyrken, men vet ikke om det er mulig å se den for andre uansett :smiley-ashamed004 begynte uansett å spotte nå, så da er nok tr her i løpet av dagen :Heartred
Ååå håper det ikke er tr som kommer :Heartpink

IMG_6770.jpeg

Vet de er ugyldige etter avlesning men den øveste er fra igår og nederste idag. Syns den ser sterkere ut idag?:smiley-angelic005

8/9 DPO og kom litt lyserosa/brunt på papiret i morges. Men det gjorde det sist pp også, så tar det med en klype salt. I går kjente jeg skarp stikking i livmor og har også smerter i korsrygg som jeg aldri pleier å ha. Så nå er jeg i full analysemodus... og sånn går no dagan :wacky:

Dagens negative test..
1000009998.jpg

Jeg føler også denne var rosa:cat: hadde noen rare smerter igår, kjentes ut som mensen var på vei. Idag føler jeg at det er litt «ømt» i livmoren. Men ellers ingen av symptomene jeg pleier å ha i lutealfasen, som føles helt rart fordi det har vært helt likt hver syklus.

Hvordan går det med deg idag?:Heartpink
Ja progesteronet jobber hvertfall på og gjør det ømt og kanskje hcg også :woot: og det er jo et godt tegn i seg selv at ting føles litt annerledes også, veldig spennende og lovende :happy:

Ømt her og, og tidenes innebygde monsterkvise har begynt å jobbe seg frem ved tinningen.. jeg pleier ikke å få sånt :hilarious: Jeg tenker; hvor jækla kleint er ikke det om DET skulle vært hovedsymptomet om man blir gravid? Et ekstra hode som vokser ut fra hodet :wtf: Men har ikke noe følelse av at jeg er gravid, derfor jeg ikke har klart å teste mer heller, så redd for å bli skuffa. Hadde det bedre i går uten testing, så vet ikke når neste blir :smiley-angelic006 Kjedelig I know :shifty: Men akkurat nå har jeg det veldig godt akkurat som det er nå, så vil bare være litt her før evt PMS el TR slår til :Heartpink

8/9 DPO og kom litt lyserosa/brunt på papiret i morges. Men det gjorde det sist pp også, så tar det med en klype salt. I går kjente jeg skarp stikking i livmor og har også smerter i korsrygg som jeg aldri pleier å ha. Så nå er jeg i full analysemodus... og sånn går no dagan :wacky:

Dagens negative test..
Vis vedlegget 467415
Ser du noe i virkeligheten? Usikker om jeg skimter no mørkere område, men jeg har litt streksyn. Kan hende noe blir synlig i morgen hvis det var implantasjon i går :nailbiting: Siden du ikke pleier å ha sånn kan det være bra tegn!

Ser du noe i virkeligheten? Usikker om jeg skimter no mørkere område, men jeg har litt streksyn. Kan hende noe blir synlig i morgen hvis det var implantasjon i går :nailbiting: Siden du ikke pleier å ha sånn kan det være bra tegn!
Haha ja jeg gjør jo det, men tror jeg også har fått streksyn! Tror uansett det er for tidlig hvis implantasjon var i går som du sier. Tiden vil vise! :nailbiting:

Ja progesteronet jobber hvertfall på og gjør det ømt og kanskje hcg også :woot: og det er jo et godt tegn i seg selv at ting føles litt annerledes også, veldig spennende og lovende :happy:

Ømt her og, og tidenes innebygde monsterkvise har begynt å jobbe seg frem ved tinningen.. jeg pleier ikke å få sånt :hilarious: Jeg tenker; hvor jækla kleint er ikke det om DET skulle vært hovedsymptomet om man blir gravid? Et ekstra hode som vokser ut fra hodet :wtf: Men har ikke noe følelse av at jeg er gravid, derfor jeg ikke har klart å teste mer heller, så redd for å bli skuffa. Hadde det bedre i går uten testing, så vet ikke når neste blir :smiley-angelic006 Kjedelig I know :shifty: Men akkurat nå har jeg det veldig godt akkurat som det er nå, så vil bare være litt her før evt PMS el TR slår til :Heartpink
Jaa får håpe det! Føles nesten som progesteron ikke er tilstede uten de vanlige tingene jeg pleier å kjenne på, men tempen er jo høy heldigvis.

Ååå jeg skjønner det veldig godt :Heartpink ikke noe vits å teste om det bare føles stressende. Men jeg har fortsatt håpet for deg selvom du kanskje ikke har det selv:angel8

Ja tenker det, men du kan jo til nød vente 1 dag med midlene så de ikke forstyrrer noe, men du får se an hva du tror er best :happy:
Ja pleier ikke å ha feilet eggløsning. Forrige syklus hvor jeg lurte på om eggløsning hadde vært, var det ikke så tydelig temp og høy peak. Føler det er flust av hormoner nå ihvertfall

Ja pleier ikke å ha feilet eggløsning. Forrige syklus hvor jeg lurte på om eggløsning hadde vært, var det ikke så tydelig temp og høy peak. Føler det er flust av hormoner nå ihvertfall
Det er jo ikke noe bedre enn mange hormoner som forteller ståa :love017

Jaa får håpe det! Føles nesten som progesteron ikke er tilstede uten de vanlige tingene jeg pleier å kjenne på, men tempen er jo høy heldigvis.

Ååå jeg skjønner det veldig godt :Heartpink ikke noe vits å teste om det bare føles stressende. Men jeg har fortsatt håpet for deg selvom du kanskje ikke har det selv:angel8
Ja men progesteronet har kanskje litt å holde med i det små nå da vettu? ;) :Heartpink

Ja det ble litt sånn, dessverre :Heartpink Men varmer hjertet såååå mye å høre :love017 Takk for håp :Heartpink

Jo du har rett i at det kan jo finnes en sjans for det; men hver gang jeg får så tidlig menssmerter tenker jeg jo automatisk at det betyr mensen, denne gangen startet det 7dpo!! Men i teorien forbereder jo livmor seg der nede (progesteronet) uansett om det skal bli mens eller implantasjon - så sikkert litt dumt å ta sorgene på forskudd :facepalm: Men føler jo at det kan jo ikke være no’ bra når det gjør så sabla vondt :inpain::angelic: I går kveld/natt og i dag har det ikke vært noe smerter enda! Er 9dpo i dag :Heartpink :smug:
Jeg så tempen din, og den er veldig fin :love017 Kan være festesmerter og baby som vokser! Når skal du teste? 10 DPO i dag

Back
Topp