Åh, da er det lykke embroyen din!! Jeg skal sende deg så mange positive tankerTakk! Jeg satte inn 5-dagers i går.
![]()
Det har vært en ganske heftig prosess, visste veldig lite om hva vi gikk til, men hadde forberedt oss på at det kunne ta tid, og at ivf ikke er en garanti. Men tror likevel ikke det er mulig å forberede seg helt til hvordan det kommer til å bli heller,da det er så forskjellig fra person til person både med tanke på opplevelsen og resultatene. Vi har som sagt hatt 3 runder, og kun endt opp med ett embryo til innsett, og ingen på frys. Og det har vært tøffere både fysisk og mentalt enn jeg hadde forutsett, samtidig som det egentlig har gått overraskende fint også
Noe spesielt du er usikker på eller bekymret for fremover?
men fint å høre at tross situasjonen har gått greit. Kanskje det er litt fordi man ikke får gjort så mye for å endre situasjonen. Har de funnet en grunn til at du ikke har hatt flere embryoer til innsett eller frys?Jeg er faktisk ganske rolig rundt prosessen selv. Jeg tenker man får ikke gjort så mye for å påvirke den og at nå får man hjelp og forhåpentligvis så kan det hjelpe. Jeg føler meg allerede veldig heldig som har allerede har fått mulighet til å få barn. Så det hjelper nok meg veldig mye. Men takk for at du spør! Eneste jeg kan tenke litt på er hvis man blir overstimulert eller at det ikke sitter, at det blir lenge til neste gang man kan ha innsett/hente ut egg. Har du måtte veldig lenge mellom hver gang?

Yes, nedregulering først.

håper den utvikler seg, denne har jeg hvertfall trua på!