Beklager jeg tror jeg har glemt å takke for godt svar herSniker.
Tempen er ikke viktig så lenge du tar UL og skal sette ovitrelle. Ovitrelle overstyrer uansett din egen EL, og den blir kun satt når du har modne follikler/moden follikel. Hvis du ikke skal sette ovitrelle så ser jeg kanskje et større behov… Vet at det er enkelte klinikker som fortsatt styrer etter EL-testing, men det er jo en veldig mye mer usikker metode for innsett. Vet du hva prosedyren er for deg?
Ellers så kan man jo alltids teste for nysgjerrighet, men som sagt ved IVF er det mest vanlig å styre innsett etter UL og follikelmodning. Som jo tross alt er et mye bedre mål enn temping![]()
MEN tusen takk for godt og forståelig svar! 

Jeg la vekk tempingen, og det var litt godt for det er jo nok «styr» med sprøytene.

4-5 follikler på hver eggstokk i størrelsesorden 16-22 mm, vet ikke om det er bra, medium eller lavt, men de sa jeg var klar for egg-uttak på fredag 

jeg saumfarte Internett i går og fant mange historier om negativ 10 dpo og senere positiv, dog usikker på om de har glanet like lenge på den negative testen som jeg (tipper jeg så på den i tilsammen en halvtime i går altså, helt håpløst
). Så har bittelitt håp. Tror jeg tar neste test 12 eller 13 dpo, slik at jeg da med sikkerhet kan si at det ikke ble noe hvis fortsatt negativ.
Blir lang protokoll, hadde kort nå på første så det blir spennende å se hvordan kroppen jobber med det